Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα στην παρέα.
Ήρθε η ώρα να αλλάξω τα αμορτισέρ σιγά σιγά στο φιεστάκι μου καθώς δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ. Το αμάξι είναι μοντέλο του 2009. Κυρίως αυτό που παρατηρώ είναι ότι σε πολυ μικρές ανωμαλίες του δρόμου, πχ λακουβες (μικρές) κοπανάει αρκετά. Το αμάξι δεν είναι χαμηλωμένο. Φοράει τα μαμά ελατηρια. Δεν ξέρω αν φταίει ότι τα μαμά αμορτισέρ που φοράει είναι σκληρά έτσι κι αλλιώς ή αν λειτουργουν έτσι με την παροδο του χρόνου (13 χρονια).
Εχω κανει την έρευνα μου και είμαι ανάμεσα στα sachs (200 ευρώ) και στα μαμά της Φορντ (220 ευρώ) εφόσον δεν είναι το ίδιο σκληρά με την τωρινή κατάσταση.
Ποια θα επιλέγατε ανάμεσα στα δυο; επίσης αν βάλω τα sachs πρέπει να αλλαχτουν και οι βάσεις αμορτισέρ η αρκουν αυτές που έχει ήδη επάνω;
ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Νομιζω και τα εργοστασιακα φορντ sachs ειναι.
Επειτα απο τοσα χιλιομετρα συνισταται να αλλαχθουν και οι βασεις κατα τα λεγομενα πολλων.
Αν δεν επιζητας απαιτητικη χρηση τοτε αμφοτερες επιλογες ειναι ενταξει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Νομιζω και τα εργοστασιακα φορντ sachs ειναι.
Επειτα απο τοσα χιλιομετρα συνισταται να αλλαχθουν και οι βασεις κατα τα λεγομενα πολλων.
Αν δεν επιζητας απαιτητικη χρηση τοτε αμφοτερες επιλογες ειναι ενταξει.
Δεν ανέφερα ότι το αμάξι δεν έχει πολλα χιλιόμετρα πάνω του, συνεπώς τα αμορτισέρ έχουν τα ίδια χιλιόμετρα εφόσον δεν έχουν αλλαχτει ποτε. Συγκεκριμένα όσο περιεργο και αν ακουγεται, το αμάξι έχει μόλις 60.000km. Το αγόρασα μεταχειρισμένο από γνωστό που το ειχε ως 3ο αμάξι και δεν το κινουσε σχεδόν ποτε, μέσα σε γκαράζ το ειχε! Απλά λόγω παλαιοτητας και επειδή παρατηρω οτι είναι αρκετά σκληρά τα αμορτισέρ στην παραμικρη λακουβα, είπα να τα αλλάξω. Άρα θεωρώ με βάση τα χιλιόμετρα δεν είναι απαραίτητο να αλλαχτουν οι βασεις παρα μόνο τα αμορτισέρ. Αν και της Φορντ είναι στην ουσία sachs και απλά φέρουν την σφραγίδα της Φορντ τοτε βάζω ένα απ τα δυο αφου στην ουσία είναι το ίδιο αμορτισέρ.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Δεν ειμαι βεβαιος για το συγκεκριμενο μοντελο.
Το οτι ειναι λιγο σκληρα δεν ειναι απαραιτητως κακο.
Τα φορντ γενικως ειναι πιο ορθως στημενα και φτιαγμενα απο αλλες μαρκες. Πιθανως να προσδιδει και αγωνιστικο χαρακτηρα στο αμαξι το λιγο σκληρο.
Αν δεν επιζητας κατι ιδιαιτερο (σκληρα-σπορ αμορτισερ ή κατι αλλο) τοτε ας μεινει οπως ειναι. Επειτα απο τα 100000 χλμ για αλλαγη αν χρειαστει.
Πλην αν ηδη ειναι πολυ καταπονημενα και φθαρμενα και ειναι απαραιτητο να αλλαχθουν.
Post automatically merged:

Για τιμη αν θελεις αναζητησε και τα kayaba excel g.
Ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα.
Αυτες ειναι ολες οι επιλογες αν αποφασεις να αλλαξεις.
Αμορτισερ αντικαταστασεως.
Αυτα που ανεφερες και τα καγιαμπα.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Δεν ειμαι βεβαιος για το συγκεκριμενο μοντελο.
Το οτι ειναι λιγο σκληρα δεν ειναι απαραιτητως κακο.
Τα φορντ γενικως ειναι πιο ορθως στημενα και φτιαγμενα απο αλλες μαρκες. Πιθανως να προσδιδει και αγωνιστικο χαρακτηρα στο αμαξι το λιγο σκληρο.
Αν δεν επιζητας κατι ιδιαιτερο (σκληρα-σπορ αμορτισερ ή κατι αλλο) τοτε ας μεινει οπως ειναι. Επειτα απο τα 100000 χλμ για αλλαγη αν χρειαστει.
Πλην αν ηδη ειναι πολυ καταπονημενα και φθαρμενα και ειναι απαραιτητο να αλλαχθουν.
Ωραια, τότε μάλλον θα παω στα γνήσια για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο όσον αφορά το στήσιμο, το "ταίριασμα" κτλ, έτσι κι αλλιώς 20 ευρώ διαφορά έχουν. Η αλήθεια είναι ότι δεν ζητάω κάτι ιδιαίτερο (σπορ αναρτησεις, ελατήρια κτλ), δεν το δουλευω στα όρια το αμάξι, ουτε ζητάω το κάτι παραπάνω όσον αφορά το κράτημα σε στροφές κτλ, είμαι υπερευχαριστημενος σε αυτό το κομμάτι.
Στο περσινο ΚΤΕΟ που περασα τα αμορτιστερ βγήκαν γυρω στο 60% και τα τέσσερα. Άρα φαντάζομαι οτι με το να βάλω καινουργια θα βελτιωθεί κατά πολυ η απόσβεση σε λακούβες σε σχέση με τώρα. Αν θεωρουνται αξιόπιστες οι μετρήσεις στα ΚΤΕΟ και δεν έχουν αποκλίσεις απ την πραγματικη κατάσταση τότε μάλλον σιγά σιγά θα χρειαστουν αλλαγή. Σε ευχαριστώ πολυ για τον χρόνο σου
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Εφοσον δεν ζητας κατι ιδιαιτερο, τοτε για οικονομια ας μεινουν.
Σε καθε δοκιμη πολλοι ειναι οι παραγοντες, οπως τα αμορτισερ, τα ελατηρια, τα ελαστικα (μαλακο ή σκληρο πελμα), η διασταση των τροχων και το προφιλ των ελαστικων. Ακομη και το αν ειναι ευθυγραμμισμενο επηρρεαζει.
Π.χ. πιθανως τα ελαστικα να ειναι πολυ φθαρμενα ή να ειναι φτιαγμενα με σκληρο πελμα για αυτο εκλαμβανεται ως σκληρο.
 
Last edited:

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Χμμ καταλαβα, δεν το ειχα σκεφτεί αυτό για τα ελαστικά.
Θα σου πω τι φοραω και σε τι διαστάσεις μήπως οφείλεται σε αυτό.
Michelin pilot sport 3 σε διάσταση 195/50 r15.
Τα ελαστικά έχουν πάνω τους 20.000km δεν τα λες φθαρμένα, απλα τώρα μπαίνω στον 3ο χρόνο που τα φοράω και ίσως έχουν ξεραθεί λίγο αν κρίνω απ την εξωτερική μεριά του ελαστικού. Με συγχωρείς για τα πολλα μηνυματα 😛
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Δεν ειναι πολλα τα μηνυματα. Γι αυτο ειναι το φορουμ για πληροφοριες και διαλογο.
Post automatically merged:

Αν και δεν ειμαι πολυ βεβαιος. Νομιζω τα πιλοτ 3 θεωρουνται λιγο σκληρα (οχι παρα πολυ, παντως μαλακα δεν ειναι). 195/50/15 ειναι σχετικως χαμηλο προφιλ-σπορ προφιλ.

Αν ειναι λιγο σκληρο το πελμα, λιγο φθαρμενα τα αμορτισερ και η διασταση καπως σπορ συνεπως γι αυτο εχει την σκληρη αισθηση.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Προτείνεις να τα αφήσω ως έχουν τα αμορτισέρ προς το παρον και όταν έρθει η αλλαγή ελαστικών η οποία δεν αργεί και πάρα πολύ λόγω του ότι συμπληρώνω 3ετια (σκέφτομαι να δοκιμάσω τα Bridgestone turanza t005 που εχω ακουσει πολυ καλα σχόλια) να δω αν θα διορθωθεί το "θέμα" και να κοιτάξω τότε για αλλαγή αμορτισέρ η όχι, έτσι ώστε να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη; (μην τα αλλάξω δηλαδή πριν την ώρα τους αν κρατάνε ακόμη).
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Ισως προτιμοτερο ετσι να γινει.
Αυτη η διασταση ειναι η γνησια απο την φορντ ή αλλαχθηκε;
 
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Ωραία το κάνω έτσι λοιπόν!
Χμμ θα σε γελάσω με τα συγκεκριμένα ελαστικά αγόρασα το αμάξι, τα είχε αλλάξει λίγο πριν το αγοράσω, εγώ δηλαδή δεν έχω κάνει κάποια παρέμβαση.
Θα κοιτάξω κάποια στιγμή στο βιβλιαράκι η στην πορτα που λέει κάποιες πληροφοριες μην τυχόν και το αναφέρει.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Στο βιβλιο αναγραφεται καθε εκδοση τι διασταση τροχου εχει ή συνισταται να εχει.
 

BloodMage

Member
Jun 8, 2021
132
49
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
αποτι καταλαβα απο την περιγραφη σου πιο πιθανο ειναι να θελουν μονο οι βασεις (top mount) αλλαγη και οχι τοσο τα αμορτισερ
 

Panos_Titanium

New member
MK7
Jan 16, 2021
93
29
18
Μοντέλο
MK7
Εμενα παντως με 172.000χλμ με μαμα αμορτισερ , στο ΚΤΕΟ τα βγαζει στο 65% , αδυνατω να το πιστεψω οτι ειναι σε τοσο καλη κατασταση αφου το αμαξι κοπαναει απλα παρα πολυ . Ναι μεν δεν εχουν σκασει απο την αλλη δε ειναι και η πολυκαιρια που τα τρωει . Πακετο γνησια αφου εχουν αριστη τιμη μαζι με top mount μπρος πισω και θεωρω πως θα ερθει εκει που πρεπει .
 

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Εμενα παντως με 172.000χλμ με μαμα αμορτισερ , στο ΚΤΕΟ τα βγαζει στο 65% , αδυνατω να το πιστεψω οτι ειναι σε τοσο καλη κατασταση αφου το αμαξι κοπαναει απλα παρα πολυ . Ναι μεν δεν εχουν σκασει απο την αλλη δε ειναι και η πολυκαιρια που τα τρωει . Πακετο γνησια αφου εχουν αριστη τιμη μαζι με top mount μπρος πισω και θεωρω πως θα ερθει εκει που πρεπει .
Λες να είναι απαραίτητο να αλλαχτουν τα top mounts τόσο νωρίς, με βάση τα χιλιομετρα δηλαδή που έχει το αμάξι; γιατί φαντάζομαι θα χρειαστουν γυρω στα 150 ευρώ έξτρα για τα top mounts.
Επίσης να ρωτήσω, για ελατήρια αντικατάστασης δεν υπάρχει ουτε καν λόγος για αλλαγη ετσι; συνήθως αντέχουν (εξαρτάται παντα απ την χρήση βέβαια) παρα πολυ.
 

Nikos_By_Tntt

Member
Dec 29, 2014
108
0
16
32
Athens
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι σε αναζήτηση αμορτισέρ, βάσει των παραπάνω η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει τα γνήσια για αγορά ( εάν κάποιος γνωρίζει κωδικό ίσως να βοηθούσε) διότι στην αντιπροσωπεία ζητάνε 640 ευρω χωρίς τοποθέτηση.

Λίγο που έψαξα είμαι ανάμεσα σε kayaba excel g και Bilstein B4 ( τείνω περισσότερο προς τα B4 ) ωστόσο θα τα ήθελα ένα κλικ πιο σκληρά από τα μαμά.
Τα έχει τοποθετήσει κάποιος;
Επίσης σε Sachs τι προτείνετε; έχω βρει τα sachs ST αν είναι όντως το μοντέλο αυτό σε ίδια τιμή με τα B4.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Χαίρετε. Λιγο (πολυ λιγο) σκληροτερα ειναι τα καγιαμπα, σπορ σκληρα ειναι τα Β6.

Αν εισαι Θεσσ ερωτησε και στον jamsport.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nikos_By_Tntt

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread