Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Souliotis

Original poster
Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Καλησπέρα και πάλι. Έχω ένα fiesta του 2014 diesel. Το 1.6 TDCI με τα 95Hp, econetic έκδοση. Το πήρα μεταχειρισμένο πριν 8 μήνες και τώρα έχω 90.000χλμ.

Έχω διάφορα μικροθεματάκια, θα τα αναφέρω όλα μήπως είναι συνδυαστικά.

Πρώτον θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι λογικό να αργεί πολύ να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Πρέπει να οδηγήσω γύρω στα 6 χιλιόμετρα εντός πόλης για να προλάβει να πιάσει σωστή θερμοκρασία. Οκ είναι χειμώνας αλλά εδώ στην Αθήνα έχουμε περίπου 10 βαθμούς.. Η δουλεία μου είναι 5χλμ μακριά και δεν προλαβαίνει να πιάσει θερμοκρασία με τίποτα. Δύο - τρις γραμμές μέχρι να φτάσω. Μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης; Είναι σωστά συντηρημένο το αμάξι (κατά τα πρότυπα του εργοστασίου).. Αν υπάρχει κάποιος άλλος κάτοχος 1.6 diesel θα μπορούσε να μου πει μετά απο πόσα χλμ πιάνει θερμοκρασία το αυτοκίνητο του τώρα το χειμώνα με 8-10 βαθμούς και ρυθμούς πόλης. Υποθέτω στην εθνική επειδή κρατάει υψηλές στόφες απο νωρίς θα προλαβαίνει να ζεσταίνεται και πιο γρήγορα.

Ένα civic που είχα πιο πριν έπιανε θερμοκρασία στο πρώτο χιλιόμετρο και το χειμώνα και μου κάνει εντύπωση.

Ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι (λίγο πιο σοβαρό) είναι ότι μυρίζει καυσαέρια! Από κρύο ακόμα, όταν του βάλω μπροστά μυρίζει. Επίσης όταν είμαι σταματημένος στα φανάρια που δεν υπάρχει κυκλοφορία φρέσκου αέρα. Και με το κλιματιστικό στα φέρνει μέσα στην καμπίνα.
 Είχα περάσει από μια Ford και όπως το είδαμε στα γρήγορα δεν μύριζε, οπότε μου είπε έλα μια άλλη φορά να το σηκώσουμε να το λύσουμε από κάτω, να δούμε. Μου λέει μήπως έκανε αναγέννηση τότε; Του λέω μυρίζει καιρό. Και φυσικά εμένα πάλι μου μυρίζει.

Σκέφτομαι μήπως είναι καμία EGR που δεν κλείνει τελείως κι από την μία δεν αφήνει το αμάξι να πιάσει θερμοκρασία ενώ από την άλλη έχει βρομίσει το σύμπαν στην εισαγωγή και μυρίζει. Και μάλλον δεν είναι πολύ χάλια για να ανάψει λαμπάκι.

Τέλος πριν κάτι μήνες ακουγόταν ένας ήχος σαν χαλασμένο ράουλο, κυρίως όταν ήταν κρύο το αμάξι. Έλεγα μήπως ήταν από κανένα ιμάντα. Όσο το είχα ψάξει δεν μπορούσα να καταλάβω απο που ακουγόταν κι αν ήταν κάποιο ράουλο ή κάτι που έτρεμε ή κάτι που έβρισκε κάπου. Είχε μια σταθερή επαναληψημότητα (γουικ, γουικ, γουικ) σχετική με τις στροφές του κινητήρα. Κάπου προς τον κινητήρα ακουγόταν. Τώρα πια όμως δεν ακούγεται τίποτα. Και είχε ξεκινήσει τότε που ξεκίνησε και να μυρίζει καυσαέρια. (Υποθέτω ότι είναι diseloκαυσαέρια από την εμπειρία μου κι όχι καμένο λάδι ή πετρέλαιο κυρίως γιατί έτσι μυρίζουν τα ταξί όταν περάσουν από δίπλα σου)

Είναι και αυτά τα συνεργεία ανοιχτά όταν δουλεύουμε... άντε να βρεις χρόνο να το πας..
 

ilias86

Hero Member
Vip Team
MK7.5
May 28, 2011
1,194
22
38
37
Γλυφάδα
Μοντέλο
MK7.5
Από όλα τα παραπάνω ερωτήματα αυτό που μπορώ να επιβεβαιώσω ως κάτοχος diesel είναι πως αργεί πολύ να ανέβει η θερμοκρασία, ειδικά τώρα με κρύα. Πρέπει να κάνεις σχεδόν 10 χμ για να φτάσει ο δείκτης στη μέση.
 

theoanag

Member
May 23, 2018
112
47
28
Σε οτι αφορα την θερμοκρασια εχω και εγω τον ιδιο κινητηρα αργει ειδικα το χειμωνα να ανεβασει θερμοκρασια.Θελει κανα 5αρι χιλιομετρα για να πιασει 4 γραμμες.Αυτο ειναι φισιολογικο γιατι το κανει απο τοτε που το πηρα ειχα ρωτησει και εγω για το συγκεκριμενο θεμα και μου ειχαν πει οτι ετσι λειτουργει και γενικα τα πετρελαια αργουν να ζεσταθουν.
Σε οτι αφορα την μυρωδια σε εμενα δεν το κανει αλλαξε προληπτικα το φιλτρο καμπινας και κανε και ενα καθαρισμο στους αεραγωγους βγαζοντας το πλαστικο καλυμμα εκει που βιδωνουν τα μπρατσα απο τους υαλοκαθαριστηρες.
ενα δευτερο που μπορω να σκεφτω ειναι να βγαλεις το καπακι της μηχανης και να δεις μηπως απο καποιο μπεκ οταν δουλευει εχεις διαρροη πετρελαιου απο την βαση που πατα. οι μεταλικες ροδελες που εχουν με τον καιρο υποχωρουν και χανει την στεγανοτητα συνηθως στα service το ελενχουν και βλεπουν εαν χρειαζετε σφιξιμο η αλλαγη.   
 

Souliotis

Original poster
Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Οπότε όντως αργεί να ζεσταθεί.

Τώρα για τις μυρωδιές καυσαερίων σίγουρα από κάπου χάνει λίγο. Σε μια άλλη ford που ρώτησα μου είπαν το γνωστό, "βγάλ' το εθνική κτλ κτλ" κι άμα συνεχίζει τότε φέρτο να το δούμε.
  Αυτό με το να χάνουν οι ροδέλες των μπεκ ήταν πολύ κλασσικό πρόβλημα στα 1.4 diesel, απο τα προηγούμενα μοντέλα, διαβάζω στο ίντερνετ. Και δημιουργούσε αυτά τα συμπτώματα. Αλλά εδώ Ελλάδα πολύ σπάνια πετυχαίνεις αυτό το μοτέρ.
  Φίλτρο καμπίνας δεν είναι γιατί στην ανακύκλωση δεν έχω πρόβλημα. Απ έξω έρχονται οι μυρωδιές, και κυρίως όταν είσαι σταματημένος που δεν "σε χτυπάει" φρέσκος αέρας.
  Θα το ψάξω όσο γίνεται. Διαρροή δείχνει να υπάρχει μόνο στον σωλήνα τις εισαγωγής του αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής. Το οποίο είναι και κουλό γιατί λες πόσο λάδι από τις αναθυμιάσεις να κυκλωφωρεί στην εισαγωγή; Και τι πίεση σηκώνει το τούρμπο που έχει λερώσει τόσο πολύ! Πήρα και το βιβλίο του Haynes! Παιδιά το έχουν μόνο 28€! Αξίζει! Και στην χειρότερη σε ενάμιση μήνα είναι το προγραμματισμένο σέρβις. Θα τους κυνηγήσω τότε να το βρουν.
 

mavrosipotis

Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Καλησπέρα και από εμένα,

Κάτοχος Fiesta 1.6 TDCI 2014 Trend Econetic με 100400 χλμ, έχω τα ίδια συμπτώματα.
Το πήρα καινούργιο και κάθε χρόνο κάνω τα service σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Μόνο για τον ήχο που αναφέρεις ("γουικ γουικ") βρήκαμε λύση με ψεκασμό με πιεσμένο αέρα του βοηθητικού ιμάντα (όχι του χρονσιμού) και ελάχιστο λάδωμα (στην αντιπροσωπεία φυσικά). Δεν το έχει ξανακάνει από τότε. Όσο για την μυρωδιά από την αρχή που το πήρα βάζω Shell V-Power και κάποιες φορές και ΕΚΟ Avio αλλά τίποτις.....Συνεχίζει να μυρίζει "θειάφι" και κυρίως όταν μπαίνει σε υπόγειο πάρκινγκ και το σβήνω και περάσεις από την πίσω μεριά μυρίζει έντονα. (Το βγάζω εθνική για 20 λεπτά με 3η σχέση στο κιβώριο μέχρι 3000rpm για ανάπλαση αλλά το ίδιο).
Όσο για την θερμοκρασία είναι φυσιολογικό αυτό που βλέπεις.
 

theoanag

Member
May 23, 2018
112
47
28
Σε οτι αφορα τα καυσιμα πριν λιγες ημερες εκανα ενα προλιπτικο καθαρισμο στο ρεζερβουαρ πετρελαιου γιατι το φιλτρο ηταν αρκετα βρομικο στα 20000χιλ που το αλλαξα. Ανεβασα φωτο στο facebook στην σελιδα, υπηρχαν αρκετα σκουπιδια στο ρεζερβουαρ και κυριως μεσα στο μηχανισμο του φλοτερ που ειναι παρομοιο με την αντλια βενζινης, απο εκει τραβα πετρελαιο.Επισης υπηρχαν αρκετοι μυκιτες πανω στο πετρελαιο η συμβουλη του μαστορα ηταν να μην το αφηνω μισοαδειο, και μακρυα απο vpower γιατι περιεχει ποιο πολυ βιοκαυσιμο σε σχεση με αλλα σε οτι αφορα τα προσθετα δεν εριχνα ποτε, και η συμβουλη του ηταν να μην βαζουμε αραια και που γιατι μπορει να γινει μεγαλυτερη ζημια .
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #7
λογο των βιοντιζελ οι μυκετες θα ειναι πολυ συχνο φαινομενο και στιν βενζινα ... υπαρχουν μπουκαλακια αντιμυκιτιοκτονα που βαζουμε στο ρεζερβουαρ που μπορει να βοηθησουν σε αυτο ;)
 

Souliotis

Original poster
Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Το πήγα πριν ένα μήνα για το ετήσιο service στην Ford Kaklamanos στο Περιστέρι. Είναι εξειδικευμένο όχι εξουσιοδοτημένο. Πήγα εκεί για καλύτερες τιμές. Το συνεργείο το είχε ο πατέρας και το συνεχίζουν τα παιδιά του. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να πω ότι είδα την εμπειρία που περίμενα...

Από μεριάς ήχου (γιουκ γιούκ γιούκ) ήταν ο ιμάντας του δυναμό. Όπως σωστά προανέφερε ο mavrosipotis. Στο συνεργείο εγώ το υπέδειξα. Μου είπαν να δοκιμάσουμε να τον αλλάξουμε, μήπως σταματήσει; Είπα οκ. Τον άλλαξαν και καθάρισαν λίγο τις τροχαλίες. 40€ και δεν άλλαξε απολύτως τίποτα!! Ο ήχος παραμένει. Ρίχνοντας λίγο σπρέι σιλικόνης στον ιμάντα σταματάει ο ήχος αλλά την επόμενη μέρα ακούγεται πάλι. Αυτό όταν είναι κρύο το αμάξι. Ζεστό δεν ακούγεται, ευτυχώς. 40€ τσάμπα.

Στο θέμα τον καυσαερίων μου επιβεβαίωσαν ότι όντως μυρίζει υπερβολικά, βέβαια όλα τα disel μυρίζουν όταν είναι κρύα. Δοκίμασαν να ρυθμίσουν EGR κτλ. Η συμβουλή ήταν βγάλτο εθνική και πλάκωσε το. Και άλλαξε απο Shell v-power diesel σε ΕΚΟ AVIO diesel. Μετά την εθνική βελτιώθηκαν τα πράγματα. Άλλαξα και πετρέλαιο σε EKO AVIO. Αλλά τώρα πάλι μυρίζει και τώρα έχουμε σχεδόν καλοκαίρι.

Τέλος για το ότι αργεί να σηκώσει θερμοκρασία είναι φυσιολογικό. Αλλά εμένα μου βρήκαν ότι έχανε νερά το καβούκι του θερμοστάτη!! Στα 90.000χλμ! 80€ πήγε το ανταλλακτικό (θερμοστάτης + καβούκι έγραφε η απόδειξη, εγώ δεν το είδα το ανταλακτικό) συν πόσο ακόμα πήγε η εργασία που δεν θυμαμαι... 'Όντως έχανε νερά και δεν φαινόταν γιατί κάθε 6 μήνες συμπλήρωνα μισό λίτρο παραφλού και η ford ότι για 10 χρόνια δεν ασχολείσαι!! Το manual του Haynes στο θέμα αυτό λέει μην ακούτε την ford και κάθε 2 χρόνια αλλάξτε παραφλού ιδιαίτερα όταν το αμάξι δουλεύει πόλη κτλ.

Αν δεν ήταν όλες αυτές οι έξτρα χρεώσεις θα είχα αλλάξει και μπαταρία γιατί είναι 6 χρονών! και την παλεύει ακόμα! Αλλά και να την φορτίσω κρατάει 12.4V όριο δηλαδή. VARTA είναι η εργοστασιακή. EFB τεχνολογίας. Αφού έβγαλε 6 χρόνια πάλι VARTA θα βάλω αλλά after market. 130€ στα μαγαζιά...
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Συγχωρέστε με αλλα αυτό το "πιστεύω ιμάντας να είναι", να σου αλλάζει ιμάντα, να στο χρεώνει και τελικά να μην είναι αυτό δεν μαρέσει σαν κίνηση. Αν είναι έτσι το αλλάζω στο γκαράζ μου.
Το έφερα σε εσένα γιατί εσύ ειναι ο μηχανικός, βρες τι είναι και χρεωσε μου το σωστό ανταλλακτικό για να μου φτιάξεις το πρόβλημα. Εαν το πρόβλημα δεν φτιαχτεί να σου πληρώσω τι;
 
Apr 17, 2020
41
3
6
Souliotis said:
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Το πήγα πριν ένα μήνα για το ετήσιο service στην Ford Kaklamanos στο Περιστέρι. Είναι εξειδικευμένο όχι εξουσιοδοτημένο. Πήγα εκεί για καλύτερες τιμές. Το συνεργείο το είχε ο πατέρας και το συνεχίζουν τα παιδιά του. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να πω ότι είδα την εμπειρία που περίμενα...

Από μεριάς ήχου (γιουκ γιούκ γιούκ) ήταν ο ιμάντας του δυναμό. Όπως σωστά προανέφερε ο mavrosipotis. Στο συνεργείο εγώ το υπέδειξα. Μου είπαν να δοκιμάσουμε να τον αλλάξουμε, μήπως σταματήσει; Είπα οκ. Τον άλλαξαν και καθάρισαν λίγο τις τροχαλίες. 40€ και δεν άλλαξε απολύτως τίποτα!! Ο ήχος παραμένει. Ρίχνοντας λίγο σπρέι σιλικόνης στον ιμάντα σταματάει ο ήχος αλλά την επόμενη μέρα ακούγεται πάλι. Αυτό όταν είναι κρύο το αμάξι. Ζεστό δεν ακούγεται, ευτυχώς. 40€ τσάμπα.

Στο θέμα τον καυσαερίων μου επιβεβαίωσαν ότι όντως μυρίζει υπερβολικά, βέβαια όλα τα disel μυρίζουν όταν είναι κρύα. Δοκίμασαν να ρυθμίσουν EGR κτλ. Η συμβουλή ήταν βγάλτο εθνική και πλάκωσε το. Και άλλαξε απο Shell v-power diesel σε ΕΚΟ AVIO diesel. Μετά την εθνική βελτιώθηκαν τα πράγματα. Άλλαξα και πετρέλαιο σε EKO AVIO. Αλλά τώρα πάλι μυρίζει και τώρα έχουμε σχεδόν καλοκαίρι.

Τέλος για το ότι αργεί να σηκώσει θερμοκρασία είναι φυσιολογικό. Αλλά εμένα μου βρήκαν ότι έχανε νερά το καβούκι του θερμοστάτη!! Στα 90.000χλμ! 80€ πήγε το ανταλλακτικό (θερμοστάτης + καβούκι έγραφε η απόδειξη, εγώ δεν το είδα το ανταλακτικό) συν πόσο ακόμα πήγε η εργασία που δεν θυμαμαι... 'Όντως έχανε νερά και δεν φαινόταν γιατί κάθε 6 μήνες συμπλήρωνα μισό λίτρο παραφλού και η ford ότι για 10 χρόνια δεν ασχολείσαι!! Το manual του Haynes στο θέμα αυτό λέει μην ακούτε την ford και κάθε 2 χρόνια αλλάξτε παραφλού ιδιαίτερα όταν το αμάξι δουλεύει πόλη κτλ.

Αν δεν ήταν όλες αυτές οι έξτρα χρεώσεις θα είχα αλλάξει και μπαταρία γιατί είναι 6 χρονών! και την παλεύει ακόμα! Αλλά και να την φορτίσω κρατάει 12.4V όριο δηλαδή. VARTA είναι η εργοστασιακή. EFB τεχνολογίας. Αφού έβγαλε 6 χρόνια πάλι VARTA θα βάλω αλλά after market. 130€ στα μαγαζιά...

Πολυ κλασσικο η διαρροη στο καπακι του θερμοστατη στα 1,6 και 1,5 πετρελαια, δεν ειναι κατι περιεργο ή κατι κακο. Ποιος ειπε οτι δεν ασχολεισαι με νερα στα 10 χρονια? Επισημα εννοω αν το λεει καποιος, δεν νομιζω να ισχυει. Η ford δεν εχει πει ποτε κατι τετοιο απ οσο ξερω.
Η μυρωδια απο τα καυσαερια γινεται αρκετα εντονη οταν θελει να κανει αναπλαση ο κινητηρας, θελει να κανει αρκετα συχνα να ξερεις. Αν κινησε μονο μεσα στην πολυ προφανως δεν προλαβαινει να κανει τη διαδικασια. (αναπλαση = διαδικασια που μπαινει ο κινητηρας για να καθαρισει το φιλτρο σωματιδιων εξατμισης)
Κατασκευαστης της μπαταριας ειναι οντως η varta, η πρωτη του μπαταρια κραταει γυρω στα 6 χρονια στατιστικα, οι επομενες κρατανε γυρω στα 4 με κανονικη χρηση αυτοκινητου (δηλαδη να μην μενει ακινητο για μεγαλες περιοδους). Αμα πας σε εμποριου συνηθως κρατανε λιγοτερο, επισης αν σε ενδιαφερει να δουλευει το σταρτ/στοπ συστημα, δεν θα δουλεψει με μπαταρια εμποριου.
Η varta που θα παρεις απο μαγαζι εμποριου δεν ειναι ιδια με τη varta που θα παρεις απο τη ford υποψιν, ακομα και αν ειναι και οι 2 τεχνολογιας efb

Προστέθηκε μετά από 1 λεπτό 49 δευτερόλεπτα:
Επισης το παραφλου κανονικα ελέγχεται στην πυκνότητα του με ειδικο εργαλειο, δεν υπαρχει συγκεκριμενο χρονικο οριο στο ποτε θα τα αλλαξεις. Αυτο συμβαινει επειδη συμβαλουν πολλοι εξωτερικοι παράγοντες (κλίμα της χώρας, χρήση από τον οδηγό κλπ.)
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Κάτι που δεν έχω δει αν έχετε ψάξει-ελέγξει: ο θερμοστάτης δουλεύει κανονικά ? Επίσης μήπως μυρίζει μόνο όταν είναι κρύο (που είναι λογικό για όλα τα αυτοκίνητα) ? Αν ισχύουν αυτά, τότε πολύ απλά ο θερμοστάτης θέλει αλλαγή, αν αργεί να σηκώσει θερμοκρασία ή/και πέφτει εξίσου γρήγορα όταν κάνεις cruising, τότε ο θερμοστάτης μένει ανοιχτός και χρήζει αλλαγής. Έτσι θα διορθωθούν και τα δύο προβλήματα.
 

theoanag

Member
May 23, 2018
112
47
28
λογικα για τα χιλιομετρα που εχεις, η διαρροη ηταν απο την φλατζα που εχει το καβουκι του θερμοστατη κοστος κατω απο 10euro συν εργασια γιατι τον αλλαξαν ολο?εκτος και εαν ηταν κολημενος λιγο δυσκολο για τα χιλιομετρα που εχεις, εχω το ιδιο αυτοκινητο και εχω αλλαξει μια φορα την φλατζα στα 120χιλ
 
Apr 17, 2020
41
3
6
theoanag said:
λογικα για τα χιλιομετρα που εχεις, η διαρροη ηταν απο την φλατζα που εχει το καβουκι του θερμοστατη κοστος κατω απο 10euro συν εργασια γιατι τον αλλαξαν ολο?εκτος και εαν ηταν κολημενος λιγο δυσκολο για τα χιλιομετρα που εχεις, εχω το ιδιο αυτοκινητο και εχω αλλαξει μια φορα την φλατζα στα 120χιλ

Το καπακι ολο το αλλαζουν επειδή εχει στραβωσει/αλλοιωσει την επιφανεια στεγανοποιησης, εξαρταται ποσο καιρο εχανε, συνηθως αμα χανει καιρο στραβωνει και το καπακι, εαν το προλαβεις νωρις αλλαζεις μονο τη φλατζα του θερμοστατη.

Κανονικα πρεπει να τσεκαρει το καπακι οταν το βγαζει να δει αμα ειναι ισια ή αλλοιωμενη η επιφανεια στεγανοποιησης
 

stderv

Newbie
Jan 27, 2023
1
0
1
Μοντέλο
MK6
Καλησπέρα και πάλι. Έχω ένα fiesta του 2014 diesel. Το 1.6 TDCI με τα 95Hp, econetic έκδοση. Το πήρα μεταχειρισμένο πριν 8 μήνες και τώρα έχω 90.000χλμ.

Έχω διάφορα μικροθεματάκια, θα τα αναφέρω όλα μήπως είναι συνδυαστικά.

Πρώτον θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι λογικό να αργεί πολύ να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Πρέπει να οδηγήσω γύρω στα 6 χιλιόμετρα εντός πόλης για να προλάβει να πιάσει σωστή θερμοκρασία. Οκ είναι χειμώνας αλλά εδώ στην Αθήνα έχουμε περίπου 10 βαθμούς.. Η δουλεία μου είναι 5χλμ μακριά και δεν προλαβαίνει να πιάσει θερμοκρασία με τίποτα. Δύο - τρις γραμμές μέχρι να φτάσω. Μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης; Είναι σωστά συντηρημένο το αμάξι (κατά τα πρότυπα του εργοστασίου).. Αν υπάρχει κάποιος άλλος κάτοχος 1.6 diesel θα μπορούσε να μου πει μετά απο πόσα χλμ πιάνει θερμοκρασία το αυτοκίνητο του τώρα το χειμώνα με 8-10 βαθμούς και ρυθμούς πόλης. Υποθέτω στην εθνική επειδή κρατάει υψηλές στόφες απο νωρίς θα προλαβαίνει να ζεσταίνεται και πιο γρήγορα.

Ένα civic που είχα πιο πριν έπιανε θερμοκρασία στο πρώτο χιλιόμετρο και το χειμώνα και μου κάνει εντύπωση.

Ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι (λίγο πιο σοβαρό) είναι ότι μυρίζει καυσαέρια! Από κρύο ακόμα, όταν του βάλω μπροστά μυρίζει. Επίσης όταν είμαι σταματημένος στα φανάρια που δεν υπάρχει κυκλοφορία φρέσκου αέρα. Και με το κλιματιστικό στα φέρνει μέσα στην καμπίνα.
Είχα περάσει από μια Ford και όπως το είδαμε στα γρήγορα δεν μύριζε, οπότε μου είπε έλα μια άλλη φορά να το σηκώσουμε να το λύσουμε από κάτω, να δούμε. Μου λέει μήπως έκανε αναγέννηση τότε; Του λέω μυρίζει καιρό. Και φυσικά εμένα πάλι μου μυρίζει.

Σκέφτομαι μήπως είναι καμία EGR που δεν κλείνει τελείως κι από την μία δεν αφήνει το αμάξι να πιάσει θερμοκρασία ενώ από την άλλη έχει βρομίσει το σύμπαν στην εισαγωγή και μυρίζει. Και μάλλον δεν είναι πολύ χάλια για να ανάψει λαμπάκι.

Τέλος πριν κάτι μήνες ακουγόταν ένας ήχος σαν χαλασμένο ράουλο, κυρίως όταν ήταν κρύο το αμάξι. Έλεγα μήπως ήταν από κανένα ιμάντα. Όσο το είχα ψάξει δεν μπορούσα να καταλάβω απο που ακουγόταν κι αν ήταν κάποιο ράουλο ή κάτι που έτρεμε ή κάτι που έβρισκε κάπου. Είχε μια σταθερή επαναληψημότητα (γουικ, γουικ, γουικ) σχετική με τις στροφές του κινητήρα. Κάπου προς τον κινητήρα ακουγόταν. Τώρα πια όμως δεν ακούγεται τίποτα. Και είχε ξεκινήσει τότε που ξεκίνησε και να μυρίζει καυσαέρια. (Υποθέτω ότι είναι diseloκαυσαέρια από την εμπειρία μου κι όχι καμένο λάδι ή πετρέλαιο κυρίως γιατί έτσι μυρίζουν τα ταξί όταν περάσουν από δίπλα σου)

Είναι και αυτά τα συνεργεία ανοιχτά όταν δουλεύουμε... άντε να βρεις χρόνο να το πας..
Καλησπερα!επειδη εχω ακριβως τα ιδια προβληματα και τελευταια μολις βαζω μπροστα αναβει μονο του και το air condition εκτος των αλλων βρηκατε καποια λυση
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Καλησπερα!επειδη εχω ακριβως τα ιδια προβληματα και τελευταια μολις βαζω μπροστα αναβει μονο του και το air condition εκτος των αλλων βρηκατε καποια λυση
Αναβει και το κλιματιστικο; Αυτο φαινεται ηλεκτρολογικο προβλημα.

Απο οσο γραψανε πιθανως να ητανε ο θερμοστατης.
Θα συμπληρωσω οτι πιθανως να ειναι το δοχειο αναθυμιασεων.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread