Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Mar 2, 2020
8
0
0
30
Thessaloniki
Καλησπέρα και απο μένα!!
Ως κάτοχος Fiesta Mk8 stg3 173hp έχοντας περάσει όλα τα στάδια θα σου πω οτι το stg1 είναι ότι πιο light μπορείς να κάνεις σε προγραμματισμό και "πίεση" του μοτερ σου!!
Στον Γιώργο "Microchips Tuning" θα γινουν ολοι οι απαραιτητοι ελεγχοι του αυτοκινητου και μετρήσεις για τον σωστο επαναπρογραμματισμο του!!
Στο θέμα ροπη και αντοχη μοτερ και κιβωτιου θα σου πω οτι εδω και 10.000 χλμτρα η ροπη μου ειναι στα 30.3 κιλά...
Το θεμα με την υψηλη ροπη είναι ότι δεν πρέπει να υπέρ ζορίζεις το αυτοκίνητο σου απο σταση και βαναυσα κατεβασματα, όπως και υψηλες σχέσεις-χαμηλες στροφές!!
Στο 1ο σταδιο οι τιμές της ροπησ δεν ειναι τοσο υψηλές για να σου δημιουργηθουν προβληματα!!
Προχωρα αφοβα και περιμενουμε αποτελεσματα!!
 

bullet_fiesta

New member
MK7.5
Feb 9, 2019
66
16
8
39
Άνω Πατήσια Αθήνα
Μοντέλο
MK7.5
Ο εργοστασιακός δίσκος διαχειρίζεται Ανέτ; Έως 28+ κιλά ροπης. Όσο αφορά την τουρμπίνα αντέχει μέχρι 175 ταβάνι 180. Τα μπεκ και η αντλία εχουν πολύ περισσότερο περιθώριο να δουλέψουν. Όπως και η αντλία υψηλής.
 

jimisdrum

Newbie
Jul 28, 2020
3
0
1
Καλησπέρα παιδιά. Εδώ και περίπου 2 μέρες διαβάζω όλα τα post για το θέμα του επαναπρογραμματισμού. Ενδιαφέρομαι και εγώ με τη σειρά μου να ασχοληθώ με το θέμα. Έχει κανείς άποψη για το stage 1 της Revo (1.0 100 ps). Εδώ έχει αναφερθεί μόνο από ένα παλικάρι ο οποίος το έβαλε στη Αγγλία. Έχουμε κάποιο εγχώριο παράδειγμα, εντιπώσεις; Ευχαριστώ.

ΥΓ: Έχω σε ένα word αρχείο έναν πάρα πολύ αναλυτικό οδηγό για εγκατάσταση cruise control σε mk 7.5. Το έχω βάλει στο δικό μου λειτουργεί άψογα εδώ και 6 μήνες περίπου. Να ανοίξω καινούριο θέμα στο Ford Fiesta MK7 Facelift ή να το ανεβάσω στο Ford Fiesta MK7 που υπάρχει ήδη;
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
jimisdrum said:
Καλησπέρα παιδιά. Εδώ και περίπου 2 μέρες διαβάζω όλα τα post για το θέμα του επαναπρογραμματισμού. Ενδιαφέρομαι και εγώ με τη σειρά μου να ασχοληθώ με το θέμα. Έχει κανείς άποψη για το stage 1 της Revo (1.0 100 ps). Εδώ έχει αναφερθεί μόνο από ένα παλικάρι ο οποίος το έβαλε στη Αγγλία. Έχουμε κάποιο εγχώριο παράδειγμα, εντιπώσεις; Ευχαριστώ.

ΥΓ: Έχω σε ένα word αρχείο έναν πάρα πολύ αναλυτικό οδηγό για εγκατάσταση cruise control σε mk 7.5. Το έχω βάλει στο δικό μου λειτουργεί άψογα εδώ και 6 μήνες περίπου. Να ανοίξω καινούριο θέμα στο Ford Fiesta MK7 Facelift ή να το ανεβάσω στο Ford Fiesta MK7 που υπάρχει ήδη;

Βάλτο στο facelift θέμα φίλε που υπάρχει ήδη το θέμα και το έχει παρουσιάσει ο nexus αν δεν κάνω λάθος αρκετά αναλυτικα.Πρόσθεσε το εκεί να υπάρχει ποικιλία πληροφοριών για να γίνει οσο πιο εύκολο γίνεται για οποιον θέλει να το κάνει.
Οσο για το πρόγραμμα της revo η αλήθεια ειναι οτι δν ξέρω κάποιον, νομιζω ενα παλικάρι απο θεσσαλονική εχει παει σε revo stage2. Ομως γενικα της pumaspeed, rica, mountune κλπ ή λύσεις απο προγραμματιστές εσωτερικού ειναι πιο δημοφιλή στην χώρα μας και σίγουρα θα μπορείς να βρεις κάποιον.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Kαλησπέρα και πάλι.

Απο την πρώτη στιγμή που πήρα το 1000άρι, αυτή το thread ήταν το αγαπημένο μου και πολυδιαβασμένο. Πριν πάρω το αμάξι, καθώς ήμουν(και παραμένω) ψιλοάσχετος με τα αυτοκίνητα, νόμιζα οτι το να βάλεις ενα remap, ενα προγραμμα που λέμε, ειναι σαν να παίζεις την τύχη του αυτοκινήτου σου κορώνα-γράμματα. Υστερα διάβασα πολλά εδω μέσα, μίλησα με πολλά παιδιά που το έχουν τεστάρει για πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα, είδα οτι ακόμα και η ίδια η ford προτείνει τις ιδέες της μέσα απο την mountune και έτσι κατάλαβα οτι τα 1000άρι έχουν ψυχή και αντοχή. Μην τα πολυλογώ, ψάχνοντας το καταλληλο πρόγραμμα (στην αρχή κοιτούσα για κονσέρβα), διάβασα κάπου για τον microchips tuning και είδα στην σελιδα του να έχει κάνει αμέτρητα 1000άρια. Μία μέρα λοιπόν μου τον σύστησε ο Τουλούμης με το γνωστό καφέ fiesta, και βλέποντας την δουλειά του και την σοβαροτητα του στα αμάξια, πείστηκα να τον επισκεφτώ 1-2 μήνες μετά.

Σήμερα επιτέλους προχώρησα σε επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου.
Στο αμάξι δεν έχω προσθέσει τίποτα απο περιφερειακά, δεν έχω αλλάξει τίποτα παρα μόνο ενα k&n φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι. Το αμάξι έχει 35.000 χλμ αυτή την στιγμή και ο προγραμματισμός έγινε με 98άρα βενζίνη bp. Ο Γιώργος(microchips) ήταν πάνω απο μια ώρα στον υπολογιστή πριν γυρίσουμε στο δυναμόμετρο να δούμε τα αποτελέσματα. Παρακολουθώντας λίγο την διαδικασία κατάλαβα οτι διάβασε και επεξεργάστηκε τα πάντα απο την αρχή και δεν πέρασε απλά ενα έτοιμο δικό του remap. Το κόστος ήταν 400 ευρώ.


Η μέτρηση στοκ έδειξε 122 άλογα με 30 βαθμούς περιβάλλοντος(14 Αυγούστου 11 το πρωί) και 18 κιλά ροπής, ενώ μετα το προγραμμα έδειξε 161 άλογα με 23 κιλά ροπής και περίπου 33 βαθμούς περιβάλλοντος. Η αληθεια ειναι οτι στην αρχή το νούμερο μου φάνηκε αρκετά φουσκωμένο και τον ρώτησα γιατί ειναι τόσο και εαν πιεστήκαμε παραπάνω απο όσο έπρεπε(είπαμε είμαι άσχετος). Αυτός μου είπε οτι έκανε οτι κάνει σε όλα τα 1000άρια πάνω κάτω απλά είναι θέμα υγείας και συντήρησης μοτέρ. Δεν πίεσε κάτι περισσότερο ή λιγότερο δεν κυνηγήσαμε άλογα γιατί δεν είναι αυτός ο σκοπός άλλωστε. Οπως και να έχει είτε ήταν 150 είτε 155 είτε 160 στον δρόμο οδήγησα ΑΛΛΟ αμάξι. Τελείως γραμμικό, έχει παντού δύναμη και πλέον η 4η ταχύτητα δίνει περισσότερο απο ότι έδινε η 3η πρίν το remap.

Οι υπόλοιπες εντυπώσεις σε λίγο καιρό, να το δώ και με νορμάλ θερμοκρασίες γιατί η επιστροφή μου απο το μαγαζί του microchips έγινε στις 3 η ώρα το μεσημέρι με 36-37 βαθμούς. Ομως ξαναλέω, άλλο αμάξι..

 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Όπως έχω αναφέρει και εδώ μέσα -και φυσικά έχουν ήδη δει όλα τα παιδιά που έχουν κάνει remap στον 1.0ΕΒ- το πριν και το μετά είναι σχεδόν κυριολεκτικά η μέρα με τη νύχτα. Ανεξαρτήτως αν είναι Stg1 ή Stg1+, ειδικά αν η εκκίνηση είναι τα 100 άλογα, οι διαφορές είναι χαοτικές. Χθες που έβγαλα πρώτη φορά το Fiesta σε Ε.Ο. μετά το remap, είπα να δοκιμάσω να δω τι κάνει και σε πιο υψηλές ταχύτητες, καθώς ήδη έχω δει τις διαφορές δευτερολέπτων που έχει στις επιταχύνσεις από στάση και σε ενδιάμεσες με 1η-2α-3η.

Οι διαφορές λοιπόν είναι ακόμα πιο έντονες με 4η και 5η, σε σημείο που να μπερδεύομαι τι σχέση έχω στο κιβώτιο! Η 5η επιταχύνει πολύ πιο έντονα από ότι η 4η πριν το remap, το αυτοκίνητο ανεβάζει χλμ χωρίς να το καταλάβεις (χαρακτηριστικό ότι φεύγοντας από Αφίδνες έπιασα 170χαω χωρίς καν να το επιδιώξω, απλά είχα αφήσει το πόδι μου στο γκάζι), ενώ η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 40χαω !!!!! (ευθεία Θήβας 220χαω ανέβα και 210χαω στο κατέβα χωρίς να επιμείνω και να το πιέσω τέρμα)

Βέβαια γυρνώντας είδα μέση κατανάλωση 11lt/100χλμ, καθώς έπρεπε να πάμε και να γυρίσουμε Θεολόγο πολύ γρήγορα, οπότε καταλαβαίνετε και πως πήγαινα συνολικά. Το αυτοκίνητο δεν έδειξε κάτι περίεργο, δεν είχε κάποιο πρόβλημα σε υψηλές ταχύτητες πέραν του γνωστού θέματος των φρένων και της γενικότερα μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Eίναι πραγματικά άλλο αμάξι [mention]The Ace[/mention] .
Ειδικά εαν έχεις την έκδοση με τα 100άλογα είναι σαν να πήγες στην αντιπροσωπεία, τους γύρισες το φιέστα και έφυγες με αμάξι άλλης κατηγορίας.
Ειδικά με τις καλές θερμοκρασίες των 2 τελευταίων ημερών, βλέπεις τι μπορεί ν κάνει το αμάξι, κάτι που είχαμε ξεχάσει το καλοκαίρι με τα 35αρια.
Εσύ έχεις προγραμματίσει με το bluefin? Τι άποψη έχεις μετά απο αρκετό καιρό;
Και θυμάμαι είχες πει οτι θα κάνεις κάποια στιγμη δυναμομέτρηση;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Ναι, έχω βάλει το Stg1 της Superchips μέσω Bluefin, που όπως έχω πει, είναι η απλούστερη διαδικασία remap που έχω κάνει στη ζωή μου -και έχω κάνει αρκετές. Πραγματικά δεν έχω άλλα λόγια να περιγράψω τη διαφορά του "πριν" με το "μετά", οι διαφορές είναι τεράστιες. Αν λάβουμε υπόψη και το κόστος (το αγόρασα με τη γνωστή προσφορά, είχα και υπόλοιπο στο Paypal) η συγκεκριμένη παρέμβαση είναι -με πολύ μεγάλη απόσταση από την δεύτερη- η πιο vfm και αποδοτική παρέμβαση.

Εδώ μιλάμε ότι το αυτοκίνητο έχει πλέον +40χαω τελική, το είδα με τα μάτια μου, το γράφω, το ξαναγράφω και ακόμα δεν το πιστεύω!

Δυναμομέτρηση θα ήθελα να κάνω, ναι, αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχω καθόλου χρόνο, 12 ώρες minimum στο γραφείο, Σάββατο τρέχουμε να προλάβουμε μαγαζιά, supermarket, δραστηριότητες παιδιών, που χρόνος για να ασχοληθώ με τα αυτοκίνητα...
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
The Ace said:
Ναι, έχω βάλει το Stg1 της Superchips μέσω Bluefin, που όπως έχω πει, είναι η απλούστερη διαδικασία remap που έχω κάνει στη ζωή μου -και έχω κάνει αρκετές. Πραγματικά δεν έχω άλλα λόγια να περιγράψω τη διαφορά του "πριν" με το "μετά", οι διαφορές είναι τεράστιες. Αν λάβουμε υπόψη και το κόστος (το αγόρασα με τη γνωστή προσφορά, είχα και υπόλοιπο στο Paypal) η συγκεκριμένη παρέμβαση είναι -με πολύ μεγάλη απόσταση από την δεύτερη- η πιο vfm και αποδοτική παρέμβαση.

Εδώ μιλάμε ότι το αυτοκίνητο έχει πλέον +40χαω τελική, το είδα με τα μάτια μου, το γράφω, το ξαναγράφω και ακόμα δεν το πιστεύω!

Δυναμομέτρηση θα ήθελα να κάνω, ναι, αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχω καθόλου χρόνο, 12 ώρες minimum στο γραφείο, Σάββατο τρέχουμε να προλάβουμε μαγαζιά, supermarket, δραστηριότητες παιδιών, που χρόνος για να ασχοληθώ με τα αυτοκίνητα...

Μια χαρά.. Καλα ναι δεν χρειαζεται κιολας η μέτρηση, το θεμα ειναι τι βλέπουμε στον δρόμο.
Απλά κουβέντα να γίνεται :police: Είναι και χρήσιμη για αυτούς που θα ακολουθήσουν.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Υπάρχει κάποια δυναμομέτρηση απο stage2 1000άρι; Γενικά ψάχνομαι για μια αλλαγή στην εξάτμιση μετα τα χριστούγεννα (μικρή η μεγάλη αλλαγή ακόμα δεν ξέρω) και σκέφτομαι το ενδεχόμενο να την ετοιμάσω για stage2. Μην κάνω τσάμπα μετατροπές που μετά θα μου είναι άχρηστες αν θέλω να παω σε stage2.

Το θέμα ειναι οτι δεν ξέρω εαν στο 1000άρι καθαρά λόγω value-for-money αξίζει να πας απο stage1 σε stg2.
Για αυτό θελω να δω μια δυναμομέτρηση να δώ πόσο κερδισμένος εισαι σε όλο το φάσμα των στροφών(και οχι μονο το τελικό νούμερο) με μια ελευθερη κ μεγαλυτερης διαμέτρου εξατμισης, με φιλτροχοάνη και με μεγαλύτερο cooler.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Καθαρά από οικονομική άποψη τα Stg2/Stg3 δεν συμφέρουν σε κανένα αυτοκίνητο, παρά μόνο γίνονται αν ο κάτοχος θέλει να κάνει ότι μπορεί και είναι διατεθιμένος να ρίξει πολύ χρήμα.
Το Stg2 έχει νόημα όταν κάποιο από τα εργοστασιακά περιφερειακά (turbo, πολλαπλές, αντλία, μπεκ κλπ) έχει πολύ χαμηλά όρια και με την αλλαγή τους βλέπεις σημαντική διαφορά (που δεν μπορείς να δεις με απλό Stg1).
Το Stg3 (άνοιγμα κινητήρα) είναι για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και δεν συμφέρει ποτέ
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
The Ace said:
Καθαρά από οικονομική άποψη τα Stg2/Stg3 δεν συμφέρουν σε κανένα αυτοκίνητο, παρά μόνο γίνονται αν ο κάτοχος θέλει να κάνει ότι μπορεί και είναι διατεθιμένος να ρίξει πολύ χρήμα.
Το Stg2 έχει νόημα όταν κάποιο από τα εργοστασιακά περιφερειακά (turbo, πολλαπλές, αντλία, μπεκ κλπ) έχει πολύ χαμηλά όρια και με την αλλαγή τους βλέπεις σημαντική διαφορά (που δεν μπορείς να δεις με απλό Stg1).
Το Stg3 (άνοιγμα κινητήρα) είναι για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και δεν συμφέρει ποτέ

Στην περίπτωση μας, οταν το ST "παίζει" στα μεταχειρισμένα κοντά στα 14-15κ ίσως έχεις δίκιο.
Ωστόσο θα ήταν ενδιαφέρουσα μια σύγκριση stg1-stg2 σε ολο το φάσμα να δουμε τις διαφορές που μπορει να δώσει μια ελευθερη εξάτμιση με ενα μεγαλύτερο ιντερκουλερ ισως και μια εισαγωγή.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Βασιλης 1991

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Σε κάθε περίπτωση η επιλογή του ST είναι σαφέστατα προτιμότερη, αφού αγοράζεις όλο το (σωστό) πακέτο κατευθείαν.

Όσο για σύγκριση, δες το και έτσι: ένα Stg1 (δηλαδή το γνωστό ΦΠΕ remap, φίλτρο, τελικό εξάτμισης) πάει κάπου στα 6-7 κατοστάρικα και φτάνει 150-155 άλογα, safe και εύκολα. Ένα Stg2 με full εισαγωγή, turbo-back εξάτμιση+καταλύτη, I/C, σωληνώσεις και λοιπά συμπράγκαλα πάει εύκολα στα 2000€, και πάει μέχρι 165-170 άλογα. Και το Stg3 όπου αλλάζεις τα πάντα, turbo, αντλία, μπεκ, φλάντζες πλησιάζει τα 3000€ και φτάνει μέχρι τα 205 άλογα. Όλα τα παραπάνω είναι τιμές Pumaspeed.

Αν λοιπόν κάνεις τις πράξεις, θα δεις ότι το Stg1 δίνει 4,5€/HP, το Stg2 11,7€/HP και το Stg3 14,6€/HP. Όπως βλέπεις, το Stg1 έχει μακράν την καλύτερη σχέση κόστους/οφέλους, γι'αυτό και ανέφερα πιο πριν ότι τα Stg2/3 είναι μόνο για αυτούς που θέλουν να "σπαταλήσουν" και όχι απλά να "επενδύσουν" στο αυτοκίνητο. Επιπλέον η διαφορική βελτίωση που βλέπεις από Stg σε Stg είναι όλο και μικρότερη, πιο δύσκολη και πιο ακριβή.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Συμφωνώ σε όλα φίλε Ace.
Βέβαια το κόστος θεωρώ μπορεί να βγει ελάχιστα παραπάνω απο τα 1000. Με 600 κάνεις ολόσωμη(βέβαια χωρις καταλύτη=παράνομος) και με 350-400 φτιάχνεις καλό χειροποίητο ιντερκουλερ. Εισαγωγή με χοάνη προαιρετική.Και ενα 100άρικο για επαναπρογραμματισμό εαν το κάνεις στον ίδιο προγραμμτιστη που έχεις το κάνει το 1ο στάδιο.
Βέβαια μετά ακολουθουν βελτιώσεις που κατ' εμέ ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν.
Φρένα, στήσιμο, διαφορικό, καλά λάστιχα. Και κάπου εκεί έχεις ξεπεράσει το ST σε κόστος.
Βέβαια ολο αυτό μέσα περιέχει και την ευχαρίστηση της "προσωπικής" δουλειάς που έχεις ρίξει σε ένα αμάξι.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Βέβαια μετά ακολουθουν βελτιώσεις που κατ' εμέ ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν.
Φρένα, στήσιμο, διαφορικό, καλά λάστιχα. Και κάπου εκεί έχεις ξεπεράσει το ST σε κόστος.

Σωστό και απαραίτητο, να (ξανα)σημειώσω εδώ ότι, ειδικά αν μιλάμε για εκδόσεις Trend/Business/Titanium (δηλαδή όχι Sport/ST-Line), τα φρένα και η ανάρτηση θέλουν οπωσδήποτε αναβάθμιση, καθώς επειδή ματσάρονταν μόνο με τα 100 άλογα, είναι ανεπαρκή για γρήγορη οδήγηση με τα άλογα που βγάζει πλέον μετά το remap ο 1.0ΕΒ.
 

dimitrinho

New member
May 10, 2019
69
49
18
37
Πειραιας
Μοντέλο
MK8
Σωστό και απαραίτητο, να (ξανα)σημειώσω εδώ ότι, ειδικά αν μιλάμε για εκδόσεις Trend/Business/Titanium (δηλαδή όχι Sport/ST-Line), τα φρένα και η ανάρτηση θέλουν οπωσδήποτε αναβάθμιση, καθώς επειδή ματσάρονταν μόνο με τα 100 άλογα, είναι ανεπαρκή για γρήγορη οδήγηση με τα άλογα που βγάζει πλέον μετά το remap ο 1.0ΕΒ.
Για το stage 1 δεν χρειάζονται αναβάθμιση είναι ήρεμα τα πράγματα άλλωστε ακόμα και αυτό με τα 100 άλογα τα φρένα του αντέχουν μέχρι τα 160 άλογα αν θες απλά αλλάζεις την διάσταση στα λάστιχα από 195 σε 205 μόνο και μόνο για καλύτερο κράτημα
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Διαφωνώ πλήρως έχοντας προσωπική εμπειρία, τουλάχιστον για τον τρόπο που οδηγώ εγώ που εκμεταλλεύομαι τα 140-150 άλογα όποτε και όπου μπορώ. Τα φρένα με πίσω ταμπούρα ήταν απλά επαρκή για τα 100 άλογα και τους ρυθμούς που μπορούσε το αυτοκίνητο να αναπτύξει, τώρα πλέον τα κρίνω οριακά και μερικές φορές απλά δεν μπορώ να οδηγήσω όπως μπορώ με τα άλογα που έχει το αυτοκίνητο. Η ανάρτηση είναι αρκετά μαλακή, οπότε μπαίνοντας με περισσότερα χιλιόμετρα στις ίδιες στροφές, το αυτοκίνητο ταλαντώνεται, γέρνει πιο έντονα και χάνει πρόσφυση πολύ πιο εύκολα.

Η συσχέτιση είναι εύκολη, δεν χρειάζεται να πάμε μακρυά, με Stg1 το 1.0ΕΒ αποκτάει δύναμη που είχε το προ-προηγούμενο ST, άρα θα πρέπει να αποκτήσει τουλάχιστον φρένα και αναρτήσεις ανάλογων δυνατοτήτων.
 

dimitrinho

New member
May 10, 2019
69
49
18
37
Πειραιας
Μοντέλο
MK8
Διαφωνώ πλήρως έχοντας προσωπική εμπειρία, τουλάχιστον για τον τρόπο που οδηγώ εγώ που εκμεταλλεύομαι τα 140-150 άλογα όποτε και όπου μπορώ. Τα φρένα με πίσω ταμπούρα ήταν απλά επαρκή για τα 100 άλογα και τους ρυθμούς που μπορούσε το αυτοκίνητο να αναπτύξει, τώρα πλέον τα κρίνω οριακά και μερικές φορές απλά δεν μπορώ να οδηγήσω όπως μπορώ με τα άλογα που έχει το αυτοκίνητο. Η ανάρτηση είναι αρκετά μαλακή, οπότε μπαίνοντας με περισσότερα χιλιόμετρα στις ίδιες στροφές, το αυτοκίνητο ταλαντώνεται, γέρνει πιο έντονα και χάνει πρόσφυση πολύ πιο εύκολα.

Η συσχέτιση είναι εύκολη, δεν χρειάζεται να πάμε μακρυά, με Stg1 το 1.0ΕΒ αποκτάει δύναμη που είχε το προ-προηγούμενο ST, άρα θα πρέπει να αποκτήσει τουλάχιστον φρένα και αναρτήσεις ανάλογων δυνατοτήτων.
Με το δικό μου που είναι αυτόματο δεν είναι μεγάλες οι διαφορές το πήγαινα και γρήγορα άνετα κιόλας όπως και να έχει πάντως το αυτοκίνητο μου σήμερα είναι στο συνεργείο για να μπει ο άξονας με τα δισκόφρενα πισω
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
....πάντως το αυτοκίνητο μου σήμερα είναι στο συνεργείο για να μπει ο άξονας με τα δισκόφρενα πισω

A μπράβο, βγάλε τη σκούφια σου και βάρα μας :p Μπροστινό kit από ST και πίσω άξονας είναι απαραίτητα, αυτό λέω και εγώ....

To kit για μπροστά και τον πίσω άξονα τα έχω μονίμως στο καλάθι στη Pumaspeed για να τα αγοράσω, αλλά επειδή το αυτοκίνητο το χρησιμοποιεί η γυναίκα μου, δεν με αφήνει να τα αλλάξω, νομίζω θα πρέπει να το κάνω κρυφά :D :D :D
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread