Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Γεια σε όλους! Ως νέο μέλος της ομάδας, είπα να παρουσιάσω και γω το 'παιδί' μου :)

Το Fiesta μου είναι του 2013 ST-2 spec, έφτασε Κύπρο από Αγγλία μεταχειρισμένο με 72000 χμ τον Ιούνιο 2018. Δεν θα μπω σε λεπτομέριες όσον αφορά τις πρώτες μου εντυπώσεις (τα έχετε ξανακούσει) αλλά θα πω πως πρόκειται για μεγάλο έρωτα!!! Το έχω για καθημερινό αλλά και για παιχνίδι τα ΣΚ. Σήμερα φτάσαμε τις 104 000 χμ, πολλά από αυτά ήταν 'σκληρά' αλλά το αυτοκίνητο είναι στρατιώτης!
Αν και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζονται βελτιώσεις για να προσφέρουν στον οδηγό μια από τις καλύτερες οδηγικές εμπειρίες, πρέπει να δηλώσω πως έχω το 'σκουλήκι' της μετατροπής οπότε το Fiesta μου δεν έμεινε stock για πολύ.

Πριν προχωρήσω να απολογηθώ για τις φωτογραφίες, δεν είχα δημιουργήσει ποτέ αρχείο για την πρόοδο του αυτοκινήτου και δυσκολεύτηκα να τις βρω. Φωτογραφίες του αυτοκινήτου stock δεν υπάρχουν (!!??!!)...

Πάμε λοιπόν!

Από τον 2ο κιόλας μήνα, προχωρήσαμε με REVO rear motor mount, stainless steel catback (2.5 ίντσες) και τελικό muffler Twister το οποίο ήταν πάνω στο αυτοκίνητο μέχρι πρόσφατα....



Λίγους μήνες αργότερα βάλαμε πρόγραμμα πρώτου σταδίου βελτίωσης REVO, R-Sport stage 2 intecooler (PumaSpeed), και ζάντες Sparco Trofeo.









Εδώ ξεκουραζόμαστε με φίλους μετά από hill climb ;)




Στόχος ήταν το stage 2, αλλά το αυτοκίνητο είχε μείνει με stage 1 πρόγραμμα για αρκετούς μήνες μέχρι να καταφέρω να πάρω downpipe με sports-cat. Λόγω budget όμως θα καθυστερούσα να πάρω το sports cat γιατί κόστιζε γύρα στα 500 ευρώ με τη μεταφορά του. έτσι τόλμισα να πάω 2ο στάδιο χωρίς αυτό (αν και δεν θα το πρότεινα).

Παρόλα αυτά ήταν αισθητή διαφορά μεταξύ 1ου και 2ου σταδίου. Τελικά μπήκε και το Milltek sports cat 2 μήνες αργότερα (έργο τέχνης κατά τη γνώμη μου) και έγινε επαναπρογραμματισμός stage 2 με προσθήκη exhaust overrun (πιο ήπια μορφή crackle map).





Ακολούθησαν charge pipe, GFB DV+ (diverter valve), R-Sport εισαγωγή, EIBACH lowering springs 20-25mm, EIBACH wheel spacers 10mm μπροστά - 15mm πίσω και TRC chin lip.

Πριν:



Μετά:




Η πιο πρόσφατη εργασία ήταν η αντικατάσταση του Twister από custom muffler με Akrapovic style tips και μεταχειρισμένο resonator από Α-45 AMG.






Ελπίζω σύντομα να καταφέρω να το πάω δυναμόμετρο... Τα νούμερα που περιμένω να δω είναι περίπου 240 άλογα (210 στους τροχούς) με 36-39 kg ροπή.

Αυτά από εμάς! beer



 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Πολύ ωραία δουλειά φίλε ;)
Το intercooler που βγάζουν για το ST είναι πραγματικά απίθανο, πολύ σωστό σχεδιαστικά απο τα λίγα που ξέρω.
Επίσης αυτό που μου τράβηξε το ενδιαφέρον και ίσως θα ήθελα να δω πως είναι, είναι η ήχος.. Θα ήθελα να το ακούσω. Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον ολη η δουλειά αλλα και το μικρό τελικό απο a45.
Εαν έχεις κάποιο βίντεο διαθέσιμο να ακούγεται ο ήχος του θα ήταν ευπρόσδεκτο ;)
 
Apr 14, 2020
1
0
0
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη! Ανεβάζω και 3 βιντεάκια - 2 onboard πρόσφατα για να πάρεις μια ιδέα πως είναι τώρα, και άλλο 1 που τραβήξαμε μόλις μπήκε το τελικό Α45 χωρίς resonator (μετά βάλαμε και αλλο 1 resonator στη μέση γιατί μας είχε κουφάνει)!

https://youtu.be/JQJWuBufjro

https://youtu.be/xSmZNKa5mS0

https://youtu.be/IpN-wyXg2qc
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
[mention]Pavlos Panagiotou[/mention] Πολυ ωραίο ήχο στα 2 πρώτα.. Στο 3ο που είναι non res νομίζω έπραξες σωστά που έβαλες μεσαίο γιατί όντως είναι υπερβολικό ;)
 

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Ευχαριστώ παιδιά! Θα ανεβάσω κι άλλο υλικό σύντομα! [mention]manos.m[/mention] αν συνεχίσω έτσι θα πτωχεύσω :p
 
Apr 17, 2020
41
3
6
Να το χαιρεσε φιλε, προγραμμα απο ποια εταιρεία/προγραμματιστή?
 

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
GiannisAggelis said:
Να το χαιρεσε φιλε, προγραμμα απο ποια εταιρεία/προγραμματιστή?

Ευχαριστώ φίλε! beer Το πρόγραμμα είναι REVO.
 

Vatomouro

Staff member
New member
MK7
Jan 18, 2016
70
29
18
33
Μοντέλο
MK7
pavlos.panagiotou said:
Ευχαριστώ παιδιά! Θα ανεβάσω κι άλλο υλικό σύντομα! [mention]manos.m[/mention] αν συνεχίσω έτσι θα πτωχεύσω :p
Ετσι οπως παει με την καραντινα, θα πτωχευσουμε ολοι πολυ ομορφακι το παιδι σου Παυλο, να το χαιρεσαι!
 

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Update!

Βαφή lower front grille και fog light cover σε gloss μαύρο...














Εδώ έχουμε εβδομαδιαία συντήρηση/εξωτερική περιποίηση (έγινα και 'detailer' λόγω καραντίνας!! giggle )










Και μια φώτο του μοτέρ και κλείνουμε (για τώρα)!





Καλή συνέχεια μάγκες! beer
 
  • Like
Αντιδράσεις: pk91

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Ακόμα ένα update!

Μιας και το Fiesta έχει κλείσει σχεδόν 9 χρόνια και 127 000 km, Πέμπτη βράδυ 20/5/21 μπήκε μέσα για σέρβις και:
1. Αλλαγή ιμάντα χρονισμού, αντλίας νερού, auxiliary belt και όλα τα σχετικά
2. Αλλαγή clutch (Pumaspeed ST 200) και slave cylinder
3. Εγκατάσταση R-Sport boost pipes
4. Εγκατάσταση braided brake lines (HEL), τακάκια μπροστά (OEM) και πίσω (JURID)

received_1163604764083001.jpegreceived_916365432494440.jpegreceived_4058864160848799.jpegreceived_375512827217807.jpeg


Λόγω του όγκου εργασίας και ανταλλακτικών που έπρεπε να μπουν στο αμάξι, αποφασίσαμε πως η δουλειά θα γινόταν πιο εύκολα και γρήγορα με κατεβασμένο μοτέρ. Σημειώνω πως ο μηχανικός είχε κι άλλους πελάτες και δυστυχώς δεν δούλευε στο αμάξι κάθε μέρα. Όταν όμως δούλευε, ήταν μεθοδικός και έκανε σημαντική πρόοδο κάθε φορά. 2 μέρες αργότερα Κυριακή πρωί πάω στο γκαράζ και βλέπω αυτό:

received_535468090950821.jpeg

Παθαίνω 100 εγκεφαλικά, και σιγά σιγά αρχίζει η διαδικασία αλλαγής του ιμάντα χρονισμού. Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες αλλά για όσους δεν γνωρίζουν, η διαδικασία είναι χρονοβόρα και απαιτεί ειδικά εργαλεία (κλειδιά) ώστε να κλειδώσουν οι εκκεντροφόροι άξονες, ο στροφαλοφόρος άξονας και άλλα 2 σημεία. Συνολικά η διαδικασία συμπεριλαμβανόμενης της αποσυναρμολόγησης και επανασυναρμολόγησης του μοτέρ πέρνει περίπου 8 ώρες.


20210525_183619.jpg20210528_115419.jpg

2-3 μέρες αργότερα ακολούθησε η αλλαγή clutch και slave cylinder, αλλά και εγκατάσταση καινούργιων σωλήνων (νερού ψυγείου κτλ) και άλλων πλαστικών που έσπαγαν ή ράγιζαν κατά την αποσυναρμολόγηση του μοτέρ λόγω ηλικίας.


20210529_150345.jpg20210529_150357.jpg

Σε αυτό το σημείο πήρα και ένα Powerflex front motor mount, μιας και τώρα είχαμε την ευκαιρία να το βάλουμε με ευκολία πρωτού ξανανέβει το μοτέρ στο αυτοκίνητο.

20210530_195125.jpg20210530_200512.jpg

Ακολούθησε η εγκατάσταση των boost pipes. Αντικαταστάθηκε η custom hot side (αλουμινίου) και stock cold side με τις R-Sport οι οποίες αγοράζονται ως σετ. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στην R-Sport cold side, η οποία κατασκευάζεται χωρίς εισδοχή για symposer άρα έχουμε λιγότερες πιθανότητες διαρροής στο μέλλον.

20210523_111133.png189066552_495521548260248_3970066618153830238_n.jpg190849722_512975863055238_2987780162699635492_n.jpg


20210531_202801.jpg20210531_202812.jpg

20210531_182836.jpg


Τέλος, μπήκαν έγιναν οι αλλαγές στα φρένα και έγινε φουλ σέρβις. Με το συγκεκριμένο συνδυασμό (braided lines, OEM τακάκια μπροστά και JURID πίσω) και με τους δίσκους της Pumaspeed που είχα πάρει παλιότερα το αμάξι ρίχνει άγκυρα.

20210601_090752.jpg117856340_1738689282958662_7159755944154597819_n.jpg

Αυτά προς το παρόν, το μοτέρ ξεκίνησε κανονικά μετά από 12 μέρες στο γκαράζ και όλα δουλεύουν ρολόι! Εύχομαι σε όσους σκοπεύουν να κάνουν αλλαγή ιμάντα χρονισμού σε 7,5 ST καλή υπομονή!! 🤘:cool:🤘

IMG_20200912_172058_402.jpg
 

Attachments

  • 20210528_115419.jpg
    20210528_115419.jpg
    3.7 MB · Προβολές: 9
  • 20210531_202801.jpg
    20210531_202801.jpg
    1.3 MB · Προβολές: 7
  • 20210531_202812.jpg
    20210531_202812.jpg
    2.8 MB · Προβολές: 8
  • 190849722_512975863055238_2987780162699635492_n.jpg
    190849722_512975863055238_2987780162699635492_n.jpg
    43.4 KB · Προβολές: 9
Last edited:
  • Like
  • Love
Αντιδράσεις: pk91, mk6car and George.B.

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Ωραια δουλεια Παύλο.. Στείλε και τιποτα στους φιλους Αγγλους που τα ΣΤ στην Αγγλία τα έχουν για πέταμα μετά τα 50.000χλμ επειδη ξεχνανε να αλλαξουν ακομα κ λάδια..
Το 1.6ecoboost ειναι στολίδι και εφόσον το διατηρείς έτσι είμα σίγουρος θα το χαίρεσαι πολύ καιρό ακόμα..
 
  • Like
Αντιδράσεις: pavlos.panagiotou

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Ωραια δουλεια Παύλο.. Στείλε και τιποτα στους φιλους Αγγλους που τα ΣΤ στην Αγγλία τα έχουν για πέταμα μετά τα 50.000χλμ επειδη ξεχνανε να αλλαξουν ακομα κ λάδια..
Το 1.6ecoboost ειναι στολίδι και εφόσον το διατηρείς έτσι είμα σίγουρος θα το χαίρεσαι πολύ καιρό ακόμα..
Δυστυχώς φίλε μου όπως τα λες είναι, τα ξεκωλώνουν κι 'ας αναλάβει ο επόμενος'. Μέχρι ένα σημείο όμως για εμάς (στη Κύπρο) αυτό είναι καλό γιατί έτσι τα πέρνουμε σε καλή τιμή από τους Άγγλους, τα επαναφέρουμε και τα φροντίζουμε όπως πρέπει :)
 
  • Like
Αντιδράσεις: Dimitris

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Ακόμα ένα 'μικρό' update:

Μπήκαν ζάντες OZ Ultraleggera 17x7 με offset 42 και λάστιχα Pilot Sport 4!

20210619_164604.jpg20210619_164553.jpg

20210619_164618.jpg20210619_164534.jpg


Μεγάλη αλλαγή από το προηγούμενο setup το οποίο ήταν:
1. Ζάντες Sparco Trofeo 17x7 offset 47 με αποστάτες 10mm μπροστά και 15mm πίσω.
2. Λάστιχα Toyo Proxes Sport 205/40/17
3. Βάρος ζάντας Sparco: 8.2 kg περίπου

Τώρα το setup είναι:
1. Ζάντες OZ Ultraleggera 17x7 offset 42 με αποστάτες 10mm πίσω.
2. Λάστιχα Pilot Sport 4 215/40/17
3. Βάρος ζάντας OZ 7.2 kg περίπου

Αναφορικά, το βάρος της μαμά ζάντας του ST είναι 10.2 kg.

Αρχικά αποφάσισα να το δοκιμάσω με τους αποστάτες χωρίς αλλαγές, αλλά δυστυχώς είχα άσχημο rubbing μπροστά και πίσω. Έτσι αποφάσισα να μεταφέρω τους αποστάτες 10mm πίσω και να αφαιρέσω εντελώς τους 15mm.

Συνολικά ελαφρύναμε κατά 4 kg περίπου (μη αναρτημένης μάζας) + το βάρος που αφαιρέθηκε με τους αποστάτες 15mm.

Εντυπώσεις σχετικά με τα PS4: Πολύ καλύτερα από τα Toyo Proxes Sport, αν και πρέπει να πω πως και τα Τοyo (για καθημερινό αμάξι) για τα χρήματα τους είναι πολύ καλά. Τα PS4 όμως είναι σε άλλο επίπεδο. Καλύτερο κράτημα στις στροφές, λιγότερο σπινάρισμα κατά την εκκίνηση και επιτάχυνση με 1η και 2α. Γενικά τα νιώθω πως ζορίζονται λιγότερο και μου δίνουν περισσότερη αυτοπεποίθηση ώστε να μπω με ψηλότερες ταχύτητες στις στροφές και να δώσω γκάζι νωρίτερα στην έξοδο. Θα έλεγα πως είχα βελτίωση στις επιδόσεις περίπου 15%.

Αυτά μάγκες μου, καλή συνέχεια!
 
  • Like
Αντιδράσεις: pk91 and geokats

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Φίλε Παύλο, απλα ΜΟ**ΑΡΑ.
Μπράβο για τις αλλαγές, η ΟΖ κάθεται πανέμορφα στο φιεστα μας και η ουλτρα και η σουπερ.
Τα πσ4 μαλλον ειναι αυτη την στιγμη το καλυτερο "πολιτικό" λάστιχο και θα είναι και το επόμενο μου οταν αλλάξω ζάντες.
Οι αποστάτες πίσω σου χρειάζονται; Γενικά εχεις πάει σε μικρότερο οφσετ απο το εργοστασιακό(δηλαδή εισαι πιο έξω απο τον θόλο) και παιζεις και αποστάτη μαζί. Δεν έχει αρκετή απόκλιση;
Στον δρόμο πως σου φαίνεται; Το δοκίμασες χωρίς ουτε μπροστα ούτε πίσω;
 
  • Like
Αντιδράσεις: pavlos.panagiotou

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Καλησπέρα φίλε μου, οι αποστάτες πίσω παρέμειναν καθαρά για αισθητικούς σκοπούς. Οι αποστάτες πίσω δεν επηρεάζουν την αίσθηση οδήγησης, τουλάχιστον με βάση τα δικά μου δεδομένα.. Με τα 10mm πίσω είμαστε ίσα ίσα με το fender. Άσε που ίσως να μας παίρνει να βάλουμε και 5 mm μπροστά..
 
Last edited:

pk91

MK7
Member
Apr 28, 2016
250
46
28
32
Παυλο μπραβο για την συνολικη δουλεια που εχεις ριξει στο αμαξι,εχει γινει πανεμορφο!Χρειαστηκε να τριμαρεις τα μπουζονια πισω ή μπηκαν κανονικα οι ζαντες?
 
  • Like
Αντιδράσεις: pavlos.panagiotou

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread