Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Αυτές τις ημέρες πέσανε μαζί κάποιες αργίες και μου έκατσε αρκετά καλά, οπότε βρήκα χρόνο και ασχολήθηκα λίγο παραπάνω με το "παλικάρι" μου. Έβγαλα τροχούς, πλυσιμο θολοι, βάψιμο ταμπουρα και δαγκάνες
Post automatically merged:

IMG_20231230_100430.jpgIMG_20231230_100553.jpgIMG_20231230_100623.jpgIMG_20231230_110059.jpgIMG_20231230_110302.jpgIMG_20231230_110346.jpgIMG_20231230_100742.jpgIMG_20231230_110513.jpgIMG_20231230_100755.jpgIMG_20231230_110446.jpg
Post automatically merged:

Άλλαξα και το ράδιο, έβαλα ένα 2 din της pioneer μαζί με αλλαγή του πλαισίου βέβαια σε χρώμα ασημί. Δεν ήθελα οθόνη.
Post automatically merged:

IMG_20231231_103721.jpgIMG_20231231_104103.jpgIMG_20231231_104936.jpgIMG_20231230_121238.jpgIMG_20231231_104526.jpg
Post automatically merged:

Και συνεχίζουμε έχοντας πλέον 739.000 χίλ χιλιόμετρα........
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: SKYLINE and Κεραυνός

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Δεν το χάρηκα και πολύ, από την βροχή εχθές το βράδυ οι δρόμοι ήταν μουσκεμα σήμερα οπότε έγινε πάλι.... Μια bonus photo IMG_20240109_153720.jpg
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Να ρωτήσω, ψάχνω σιγά σιγά για μοτέρ. Πως μπορώ να καταλάβω αν είναι καλό; Μετρώντας συμπίεση στους κυλινδρους; Αλλά πως την μετράς αν το μοτέρ είναι σε κάποιο μαγαζί; Δεν θέλει να μιζαρεις για να μετράς συμπίεση σε κάθε κυλινδρο ξεχωριστά; Βοηθηστε φίλοι μου, κάθε γνώμη δεκτή από όσους γνωρίζουν.
 

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Την Δευτέρα που μας πέρασε ανέβηκε το παλικάρι μου πρώτη φορά σε οδική βοήθεια. Ο λόγος, σκιστηκε το ένα από τα 2 κολλαρα που φεύγουν από το καβουκι του θερμοστατη και πάνε πίσω στο καλοριφέρ και έχασα πολλά νερά. Το παλικάρι μπαίνει συνεργείο την Δευτέρα και θα μείνει μια εβδομάδα εκεί. Μετά από 546.000 χίλ χιλιόμετρα άρχιζε και μου πατιναρε το δισκοπλατο στις αλλαγές ταχυτήτων. Αφού θα κατεβάσουμε σασμαν, πάρθηκε η απόφαση να αλλαχτει και η μηχανή μετά από 741.000 χίλ χιλιόμετρα. Βρήκαμε μηχανή(με 90.000 χίλ χιλιόμετρα μας είπε αυτός) οπότε θα γίνουν όλα όπως πρέπει. Θα τις κάνουμε και ένα service εννοείται(φίλτρα, λάδια, μπουζί κτλ). Επίσης θα βάλουμε καινούρια εννοείται αντλία νερού, καβούκι θερμοστάτη, εξωτερικό ιμάντα. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Θα σας ενημερώνω από τις επισκέψεις μου στο συνεργείο.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Η μηχανή και το σασμαν κατέβηκαν. Μετά από 741.000 χίλ χιλιόμετρα ήρθε η ώρα να ξεκουραστεί. Μόνο καλά λόγια έχω να πω γι αυτό το μοτέρ. Παρόλα τα χιλιόμετρα που έχει είναι στεγνό(τηρουμενων των αναλογιων) και με την εργοστασιακή καδενα παρακαλώ. IMG_20240122_151352.jpgIMG_20240122_151339.jpgIMG_20240122_151246.jpgIMG_20240122_151318.jpg
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Να ρωτήσω, ψάχνω σιγά σιγά για μοτέρ. Πως μπορώ να καταλάβω αν είναι καλό; Μετρώντας συμπίεση στους κυλινδρους; Αλλά πως την μετράς αν το μοτέρ είναι σε κάποιο μαγαζί; Δεν θέλει να μιζαρεις για να μετράς συμπίεση σε κάθε κυλινδρο ξεχωριστά; Βοηθηστε φίλοι μου, κάθε γνώμη δεκτή από όσους γνωρίζουν.
Αν υπαρχει καποιος ο οποιος να γνωριζει στα σίγουρα ας αποκριθεί.
Post automatically merged:

Πως ειναι;
 

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Έτοιμο το παλικάρι μου. Έχω κάνει με το νέο μοτέρ 2.000 χιλιόμετρα. Άλλο αυτοκίνητο.... Μαζί κάναμε και service εννοείται, όλα τα φίλτρα, λάδια, μπουζί. Επίσης μπήκαν καινούργια ακρομπαρα, αντλία νερού, εξωτερικός ιμάντας, καβούκι θερμοστάτη, ρουλεμαν ιμιαξονιου, δισκοπλατο και βαλβολινες. Έκανα 2.000 χιλιόμετρα και χτες άλλαξα και τα λαδια πάλι, με φίλτρο λαδιού εννοείται, να καθαρίσει λίγο μέσα το μοτέρ.
Post automatically merged:

IMG_20240122_151125.jpgIMG_20240122_151206.jpgIMG_20240122_151217.jpgIMG_20240123_154112.jpg
 
Last edited:

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Εν τω μεταξύ πριν κατέβει το μοτέρ είπα να το πάω τέρμα να δω πόσα χιλιόμετρα θα πιάσει. Γνώριζα βέβαια ότι το μοτέρ έχει πέσει, δεν είχε καλή συμπίεση(με 741.000 χιλιόμετρα;) αλλά ήμουν περίεργος να δω πόσα θα πιάσει. Θα ανεβάσω photo. Δεν πήγαινε παραπάνω, μέχρι εκεί ήταν. Παρόλα αυτά κάθε μέρα δούλευε, ήταν εκεί...... IMG_20240119_121533.jpg
 

Στέφανος

Original poster
Member
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Συνεχίζω τις αλλαγές και είπα να περάσω στο εσωτερικό τώρα. Πήρα απόφαση να αντικαταστησω τα καθίσματα που ήταν χαλασμενα, είχα βάλει καλλυματα για να μην τα βλέπω. Βρήκα στην Φραντζή 1 ζευγάρι μπροστινων καθισματων σε άριστη κατάσταση και τα αγορασα. Μέχρι και πλευρικους αερόσακους είχαν, ήταν από full extra Fiesta. Οπότε τα έκανα βιολογικό πλυσιμο όπως και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Προσθεσα και κάποιες κόκκινες πινελιές. Επίσης και το σχέδιο-χρωμα των νέων καθισματων είναι πιο νεανικό. IMG_20240127_102300.jpgIMG_20240127_102332.jpgIMG_20240127_132458.jpgIMG_20240127_132326.jpgIMG_20240127_093529.jpgIMG_20240127_093609.jpgIMG_20240127_132115.jpgIMG_20240128_123547.jpgIMG_20240128_123529.jpg
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread