Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

vagma

Hero Member
εμενα εξαλλου η εγγυηση της φορντ εχει ληξει,εχω σταματησει να πηγαινω σε εξουσιοδοτημενο εδω και 4 χρονια.........καταλαβαινεις προφανως οτι τα λεω αυτα για τα παιδια με καινουργια αμαξια εντος εγγυησης.........


εγω ειμαι εγγυηση απο μονος μου.......... :D :D :D


οσο για το αλλο ειμαι περιεργος οταν κατσει η οποια στραβη στον οποιοδηποτε και παει σε αλλο εξουσιοδοτημενο να δω τι θα του πουν..........γιατι σε χαρτι της φορντ μεχρι στιγμης δεν το χω δει............αν το χεις ρε περικλη βαλτο ρε συ να πειστουμε ολοι.................και μετα θα καψω το φιεστα μου και θα παρω GROUP VAG (μακρια απο μενα :D :D :D)
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Eγω δεν εχω μαθει παντως να εχει βαλει κανενας "γνωστος" και ουτε υπαρχει τιποτα στο να δουμε εντος συνορων.Εχουμε στο forum τον dj lepe που εχει βαλει το 140 και εχει πει καποια πραγματα.

Αν φοβασαι το ενα η το αλλο μην βαλεις ουτε xenon γιατι στην ford μπορει σου πουν οτι θα καψει τον εγκεφαλο.
Οσοι δεν εχουν εγγυηση και εχουν λεφτα μπορουν να προχωρισουν αφοβα.Το ιδιο ισχυει και για οσους εχουν εγγυηση και ειναι αρρωστοι με την βελτιωση.
Εξαλλου 2 χρονια ειναι η εγγυηση στα fiesta και τοσο εχουν οι περισσοτεροι.

Η εγγυηση που λενε οτι υπαρχει ειναι υποχρεωμενοι να την δεχτουν ολοι οι εντιπροσωποι ford.Aυτος που πουλαει το mountune στην οποιαδηποτε χωρα πρεπει να εχει σχεση με την ford και να μην ειναι ασχετος.Λεει για το πρωτο σταδιο
Recommended Mountune Ford dealer retail price £1395 inc VAT (Excluding fitting)
Fitting time is estimated at 4 hours.


Και για το δευτερο αυτο
Recommended Mountune and PRO Ford dealer retail price £1745 inc VAT (Excluding fitting)
Fitting time is estimated at 7 hour
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
vagma said:
εμενα εξαλλου η εγγυηση της φορντ εχει ληξει,εχω σταματησει να πηγαινω σε εξουσιοδοτημενο εδω και 4 χρονια.........καταλαβαινεις προφανως οτι τα λεω αυτα για τα παιδια με καινουργια αμαξια εντος εγγυησης.........


εγω ειμαι εγγυηση απο μονος μου.......... :D :D :D


οσο για το αλλο ειμαι περιεργος οταν κατσει η οποια στραβη στον οποιοδηποτε και παει σε αλλο εξουσιοδοτημενο να δω τι θα του πουν..........γιατι σε χαρτι της φορντ μεχρι στιγμης δεν το χω δει............αν το χεις ρε περικλη βαλτο ρε συ να πειστουμε ολοι.................και μετα θα καψω το φιεστα μου και θα παρω GROUP VAG (μακρια απο μενα :D :D :D)


γι αυτο ειμαι παντου φτου-φτου σκορδα...αν ειναι να κατσει στραβη θα γινει πρωτα με superchip κ μετα με mountune.

υγ:ας απαντησει καποιος εκ της οργανωτικης γιατι θα φαω ban!! :D
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Αντε να ξανατσιτωσουμε παλι..  :)

DarthFiesta said:
mk7 mountune mr155...


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wqv3Mlgpjgc[/youtube]

Συμφωνα με αυτα που εχω δει εγω οτι μπορει να δωσει η mountune, πιστευω οτι το εν λογω mr155 kit σε συνδυασμο με το κιβωτιο/μετατροπη του Stuparart, ενα mk7 θα ραβει.. AR15firing

κατα τη γνωμη μου (να μην παρεξηγηθω), αν και δεν εχω δει απο κοντα ενα mr155, εχω δει ομως ενα πολυ καλο mk7 ουτε καν 1ο σταδιο (stuparart), θεωρω οτι θα ειναι πολυ κοντα με ενα ST mp165. Και σαν λειτουργια και σαν αποδοση παντα με βαση τις δυναμομετρησεις και το πολυ καλο φασμα στροφων που εχει.

Επισης σε τευχος του Fast Ford Magazine (Σεπτεμβρης 2011) δοκιμαζουν το mr155 με φιλτρο j1 και βγαζουν 160 αλογα...

Το εχει δοκιμασει κανενας το συγκεκριμενο φιλτρο? Οπως φαινεται, δειχνει καλα αποτελεσματα.. (εγω σιγουρα θα δοκιμασω καποια στιγμη να βαλω το GGR που εχω μηπως κερδισω 2-3 αλογακια ακομα  :p :p winkwink)
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
DarthFiesta said:
Το εχει δοκιμασει κανενας το συγκεκριμενο φιλτρο? Οπως φαινεται, δειχνει καλα αποτελεσματα.. (εγω σιγουρα θα δοκιμασω καποια στιγμη να βαλω το GGR που εχω μηπως κερδισω 2-3 αλογακια ακομα  :p :p winkwink)
το έχει δοκιμάσει...ποιός αλλος...stuparart και είπε (αν θυμάμαι καλά) ότι δεν είδε κάτι καλύτερο από το ΚΝ
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Το εχω διαβασει και εγω για την j1....ο Νικολας που την ειχε δοκιμασει ομως πριν την K&N ειχε πει οτι δεν του δουλευε καλα.

Επισης να πω οτι τα πρωτα mr155 που εφτιαξε η mountune στην Αγγλια δεν απεδωσαν τα υποσχομενα(υπηρχε μια απωλεια δυναμης)αλλα ασχοληθηκε και τελειωποιησε το δευτερο σταδιο και εχει βγαλει σε δυναμομετριση 158bhp και 18,1 κιλα ροπη.

Οσο για τον συνδιασμο που λες  winkwink
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Το ιδιο ειχε συμβει και με το mr200 που το μετραγανε 191 αλογα.. Τωρα που το σκαλισανε λιγο παραπανω εχουν δει και 205 αλογα.

Το θετικο ειναι οτι τα αλογα που λενε οτι θα παρεις ειναι αυτα που βγαλανε με αμαξια στη χειροτερη δυνατη κατασταση και το πιο πιθανο ειναι να βγαλεις λιγο περισσοτερο απο αυτο που λεει το κιτ αν ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι σου (καλοστρωμενο κλπ).

Δεν ξερω, εγω ριχνω ιδεες, γιατι μπορει να γινει ενα δυνατο mix n match που να φερει φοβερα αποτελεσματα.

Αντιστοιχα μπορει να δοκιμαστει και με kn και να δωσει και κατι παραπανω.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
το φιλτρο της  j1 αν δεν κανω λαθος το εχει βαλει ο ggs..!σαν κιτ ωραιο φαινεται..απο θεμα αποδοσης...?
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Άυτό που με προβληματίζει είναι το κόστος-το γεγονός οτι μιλάμε για μια αναβάθμιση που κοστίζει λίγο πολύ το 1/3 της τρέχουσας αξίας του οχήματος!
Γιατί αν το mr140 κοστίζει 1950 ευρώ+εργατικά (με το 4 ώρες εργασίας υπολογίζω τελική τιμή
2100~2200),στo mr155 θα πρέπει να συνυπολογίσουμε +εκκεντροφόρους +φιτροκούτι + 4 επιπλέον εργατοώρες...Μπορεί κάλλιστα να υπερβούμε το ψυχολογικό φράγμα των 3000 ευρώ.

Και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για τα επιμέρους περιφεριακά που πρέπει να αναβαθμιστούν (σίγουρα τα φρένα/αναρτήσεις και ίσως ενας πιο ενισχυμένος δίσκος).
 

georgemav

Member
Jun 8, 2012
245
0
0
εντάξει μιλάμε όμως σχεδόν για ''σίγουρη" λύση.......εγώ προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να είμαι σίγουρος παρά κάτι λιγότερο και να ψάχνομε και να ανχονομαι.. ;)
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
H τιμη για το mp140 ειναι 1.985€ μαζι με την εργασια.
Σιγουρα το δευτερο σταδιο ανεβαζει τον πηχη αρκετα και η τιμη του δεν νομιζω να ξεπερνα τα 3.000€.Αναλογως τι θες απο το αμαξι σου και αν εχεις σκοπο να το κρατησεις,παιρνεις και την αποφαση αν αξιζει να κανεις κατι τελικα.

Οσον αφορα τα περιφερειακα,δεν νομιζω να εχεις προβλημα με τα φρενα μιας και δεν εχω διαβασει καπου να τα αναβαθμιζουν για αυτο τον λογο και στην αναρτηση οι περισσοτεροι φορανε τα eibach στα μαμα αμορτισερ.Γενικα δεν εχω δει καπου να αντιμετωπιζουν καποιο προβλημα μετα την αναβαθμιση.
Σιγουρα ομως αν κανει καποιος μια τετοια αναβαθμιση μετα θα μπει στην διαδικασια να πειραξει και αλλα πραγματακια.

Πολυ θα ηθελα να δω ενα mp140 τι κανει στον δρομο,σε σχεση με ενα αλλο fiesta 1ο σταδιο.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
lefteris said:
Άυτό που με προβληματίζει είναι το κόστος-το γεγονός οτι μιλάμε για μια αναβάθμιση που κοστίζει λίγο πολύ το 1/3 της τρέχουσας αξίας του οχήματος!
Γιατί αν το mr140 κοστίζει 1950 ευρώ+εργατικά (με το 4 ώρες εργασίας υπολογίζω τελική τιμή
2100~2200),στo mr155 θα πρέπει να συνυπολογίσουμε +εκκεντροφόρους +φιτροκούτι + 4 επιπλέον εργατοώρες...Μπορεί κάλλιστα να υπερβούμε το ψυχολογικό φράγμα των 3000 ευρώ.

Και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για τα επιμέρους περιφεριακά που πρέπει να αναβαθμιστούν (σίγουρα τα φρένα/αναρτήσεις και ίσως ενας πιο ενισχυμένος δίσκος).


Σιγουρα το κοστος ειναι μεγαλο αλλα δεν διαφερει και πολυ απο το να εβαζες επωνυμα πραγματα ξεχωριστα απο διαφορετικες εταιρειες.

Εγω πχ αν επελεγα να βαλω ξεχωριστα ολοσωμη miltek + προγραμμα + GGR φιλτροκουτι (που το ειχα ηδη φορεμενο/πληρωμενο) θα μου εβγαινε το ιδιο, αν οχι πιο ακριβα, απο το 1ο σταδιο της mountune και η διαφορα σε αυτο ειναι οτι δεν εχασα εγγυηση και εχω το κεφαλι μου ησυχο οτι το αμαξι μου δουλευει απροβληματιστα και ειχα τα ονομαστικα αλογα που πληρωσα και μη σου πω και περισσοτερα  (με βαση τις δυναμομετρησεις/δοκιμες του δρομου).

Αντιστοιχα σε custom λυσεις μεχρι στιγμης, τουλαχιστον σε ST και οπως δειχνουν τα πραγματα και σε mk7 (με εξαιρεση του Stuparart), στο δρομο δεν πηγαιναν τα αναμενομενα.

Απο εκει και περα αν καποιος συνδυαζει την βελτιωση με τα "φτηνιαρικα" για μενα καλυτερα να το αφησει ως εχει γιατι τοτε δεν λεγεται βελτιωση. Τι να το κανω αν βαλω ενα πλαστικο χταποδι που κανει 100 ευρω και ας λεει οτι δεινει 15 αλογα και να τρυπησει σε 6 μηνες, να μου βγαλει προβλημα με τους λ και να εχει μειωμενη αποδοση γιατι θα διαβαζει λαθος και χαλασει τη γενικη λειτουργεια του αυτοκινητου και να ψαχνομαι μες την ταλαιπώρια να δω τι φταιει?  Και δωσε κι αλλα λεφτα απο δω και απο κει για να το συμμαζεψεις. Καλυτερα να το αφησω μαμα και να ειναι ''αθανατο'' και να δουλευει οπως πρεπει το αμαξι.

Για μενα βελτιωση σημαινει, περα απο την αποδοση, αντικαθιστω ενα ανταλλακτικο με ενα αλλο καλυτερης ποιοτητας απο το ηδη υπαρχον.

Τωρα οσον αφορα τα επιμερους περιφερειακα εγω συνεχιζω με την ιδια νοοτροπια. Δλδ δεν περιμενα να το κανω mr200 για να βαλω KW. Για την χρηση που κανω στο αμαξι ναι μεν χανω στην ανεση σε σχεση με τα εργοστασιακα αμορτισερ αλλα σιγουρα εχω βελτιωσει την οδικη συμπεριφορα με μια ψαγμενη ευθυγραμμηση και ψαγμενο ρυθμισμα των αμορτισερ. Τωρα ας πουμε το αμεσως επομενο βημα για μενα, περα απο τα μηχανικα, ειναι διαφορικο και φρενα.

Αντιστοιχα τι να το κανω να βαλω eibach και να πρεπει να αλλαξω αμορτισερ μετα απο 10.000 χλμ. Αυτο ειναι βελτιωση?

Σορρυ που πλατιαζω, αλλα εγω προσωπικα αυτη την νοοτροπια εχω περι βελτιωσης αυτοκινητου.

Και εγω εχω περιεργεια να δω τι κανει ενα mp140 (και ελπιζω να το δουμε και συντομα, παλιοκοντρακηδες με τις δοκιμες σας :p) αλλα απο κει και περα εχεις το ατου οτι μπορεις να συνεχισεις την βελτιωση σε mr155.

Εγω προσωπικα αν υπηρχε ενα mp140 και παταγε με ενα αντιστοιχο 1ο σταδιο πχ των etuners και πηγαιναν κοπιο (αν και δεν νομιζω) δεν θα με χαλαγε γιατι απο αποψη αξιοπιστιας/ποιοτητας με την mountune εχεις κερδισει σε βαθος χρονου.

Και σκεψου οτι αλλοι δινουν χιλιαδες ευρω για γραμματοσημα και πεταλουδες! :p :p :p
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Την J1 την φόραγα και εγώ στο αμάξι (πολλά τα λεφτά για το τίποτα). Πάνω σε δυναμόμετρο ίδια μέρα (αλλά και στον δρόμο) παρουσία και άλλων μελλών του κλαμπ φάνηκε ότι η χοάνη της K&N που είχα (όχι αυτή που δίνει στο κιτ) δούλευε καλύτερα από ότι η χοάνη της J1.

Αποτέλεσμα: το πάντρεμα.. κράτησα το κουτί από την J1 και έβαλα την Κ&Ν χοάνη στην θέση της πορτοκαλή. Στην συνέχεια έκανα και κάτι μετατροπές στην παροχή του αέρα και όχι μόνο έτσι έφτασα με κλιστώ το καπό εν κινήσει να έχω θερμοκρασίες εξωτερικού χώρου στην εισαγωγή και όχι τις θερμοκρασίες του μηχανοστασίου κάτω από το καπό.


Στο MR155 με σασμάν, ελ. βολάν ,τροχαλίες , μπουζοκαλώδια πολλαπλασιαστή ένα ελαφρύ άνοιγμα στην πεταλούδα εξωτερικά όχι το τάλιρο, κολάρο σιλικόνης, δίσκο, μπλοκέ,  δεν ξέρω… ίσως και να δούλευε?? tease tease giggle
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wqv3Mlgpjgc[/youtube]

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1362515231[/time]
Αυτο ειναι πιο ωραιο!!! Μου αρεσει!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NsZxzyBFs0g[/youtube]
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
το οτι στροφαρει μεχρι τις 7000 οφειλεται στο προγραμμα ή στους εκκεντροφορους?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
moican said:
το οτι στροφαρει μεχρι τις 7000 οφειλεται στο προγραμμα ή στους εκκεντροφορους?
και από τα 2 Ζαφείρη
αν μετατοπίσεις μόνο τον κόφτη,δεν έχει να δώσει δύναμη στο φάσμα που μετατόπισες για τις 200-300 στρ. Άρα κρεμάει
βάζοντας εκκέντρα γεμίζεις το ψηλό φάσμα του αυτοκινήτου αλλά και το φάσμα των 200-300 στρ.


Ελπίζω να σου έδωσα να καταλάβεις γιατί κουτουλάω τέτοια ώρα
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
Ιακωβε διαφωνω!!!αφου εχουμε δει οτι το mk7  μπορει να δωσει και πιο πανω απο 6700 που εχουμε κοφτη,αρα πιο πολυ ευθυνεται στο προγραμμα!!!
Επισης και μονο εκκεντροφορους να βαλεις,χωρις προγραμμα δεν θα χτυπας 7000,ενω το αντιθετο μπορει να γινει ασχετα με το αποτελεσμα που θα εχεις( οτι δεν θα εχεις την δυναμη στο φασμα που λες)
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Θα συμφωνήσω με τον Μιχάλη..!Τα mk7 βγάζουν τουλάχιστον δύναμη μέχρι τις 6900 rpm, έτσι όπως έχουμε δει τουλάχιστον στις δυναμομετρήσεις!
Ιάκωβε, έπρεπε να το θυμόσουν μιας και μαζί ρωτάγαμε για τον κόφτη..!
Φίλε Γιάννη,από που το διακρίνεις οτι είναι κασόνι..?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread