Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ. Η ford προτείνει 205/45/17 και 205/40/18 ως διαστάσεις. Αν κάποιος θέλει να βάλει άλλο πλάτος σε κάποια συγκεκριμένη διάσταση, θα πρέπει να τσεκάρει το προφιλ αντίστοιχα ώστε συνολικά να ειναι όσο πιο δυνατόν κοντά στη συνολική διάμετρο του τροχού που προκύπτει από τις προτεινόμενες διαστάσεις της Ford (για offset επίσης θα πρέπει να το κοιτάξει για να πάρει το αντίστοιχο που υπολογίζει). Λέω λοιπόν, αν κάποιος θέλει να πάει σε 18άρα με πλάτος 225, τότε βάσει των υπολογισμών, το πιο κοντά ειναι το 35άρι προφίλ (όπως σωστά ανέφερε και ο Ace). Όμως, το 35άρι προφίλ έχει διάφορα αρνητικά, την τιμή του ελαστικού, τη διαθεσιμότητα εταιρειών για ελαστικά επιδόσεων κτλ κτλ. Συγκρίνοντας τώρα το 225/40/18 με τα προτεινόμενα εργοστασιακά (με σκοπό να αποφύγει κανείς τα αρνητικά του 35 που ανέφερα και άλλα θετικά όπως πχ την καλύτερη προστασία της ζάντας, την άνεση να προσεγγίζει την 205/45/17), αυτό που λέω είναι ότι σε σχέση με τα 205/40/18 που προτείνει η Ford η απόκλιση είναι αποδεκτή, σε σχέση όμως με 205/45/17 η απόκλιση ξεφέυγει. Ως σημείο αναφοράς δε ξέρω ποιο από τα δύο να χρησιμοποιήσω για να πάω σε κάτι πιο custom, όπως το 225/40/18.
Στο οτι δε μπορώ να παίξω με την διάμετρο του τροχού στην ίδια ζάντα, προφανώς και μπορώ. Αλλάζοντας το πλάτος, αλλάζει και το προφίλ και άρα και η συνολική διάμετρος του όλου τροχού. Όταν π.χ. από 205/45/17 κάποιος βάλει 215/45/17 προφανώς αλλάζει τη διάμετρο του τροχού κατά 1cm.