Καλωσήρθες Αρίστο και καλή παραμονή.aristos said:Μόλις αγόρασα το καινούργιο 1.5 TDCi πετρέλαιο και θέλω να ρωτήσω τι μετατροπές μπορώ να του κάνω για περισσότερη δύναμη.
Pa_Nos_1400cc said:Καλωσήρθες Αρίστο και καλή παραμονή.
Πέρνα και απο εδω http://www.fiestamaniacs.gr/forum/index.php?topic=6886.5990 να μας πείς δύο πραγματα για εσένα και το αυτοκίνητό σου.
Δεν έχει βγεί κάποιο πρόγραμμα για το καινούριο 1.5 TDCi και γενικά δεν το έχουν πολυδουλεψει τα εδώ μέλη απο θέμα βελτίωσης.
Πρέπει να ψαχτείς μόνος σου αλλά μπορούμε να δωσουμε και εμείς λιγη βοήθεια, Γενικά τα diesel με ένα πρόγραμμα παίρνουν ένα 20%++ σε δύναμη, ανεβάζουν καλύτερα ιπποδυνάμεις σε σχέση με τη βενζίνη, οπότε ή περιμένεις να βγεί πρόγραμμα που να περνάει στον εγκέφαλο πχ απο... www.chiptronic.gr/documents/ford_menu.html
ή πας σε ένα παράλληλο εγκέφαλο οπως έψαξα τώρα και βρήκα τους παρακάτω:
1) http://www.ebay.co.uk/itm/CHIP-TUNING-POWER-BOX-FORD-FIESTA-1-5-TDCI-75-HP-ecu-remap-Chiptuning-/350885691115
2) http://www.tdi-tuning.co.uk/car_and_van_diesel_tuning_boxes/ford/fiesta/15_tdci_74_bhp__75_ps__55_kw/crtd2_diesel_tuning_box_ford_fiesta_15_tdci_74_bhp_75_ps_55_kw_P6116.html
ο πρώτος εχει τιμή οσο περίπου κάνει για εμας μια φιλτροχοάνη ...
StuparArt said:Μπορείς να του κάνεις πολλά πράγματα .. το θέμα είναι μέχρι που είσαι διαθέσιμος να φτάσεις και από θέμα οικονομικών αλλά και από θέμα της βελτίωσης στο αμάξι σου.
Το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι ένα πιο ελεύθερο φίλτρο, καλύτερο και λίγο μεγαλύτερο I/C μαζί με σωληνώσεις, κατά προτίμηση ιδίων διαστάσεων μετά προχώρα στην αφαίρεση του dpf φίλτρου (θα χρειαστεί να παρέμβεις και ηλεκτρονικά ώστε ν βάλεις την συγκεκριμένη λειτουργιά της ecu στο off) μετά φτιάξε μια εξάτμιση από dp και πίσω με λίγο μεγαλύτερη σωλήνα απ ότι η εργοστασιακή και στο τέλος κάνε ένα σωστό remapping όπου θα ζητήσεις να σου καταργήσουν και την λειτουργία της egr.
Με όλα αυτά θα είσαι ένα ολοκληρωμένο 1ο στάδιο με μπόλικη ροπή και αρκετά άλογα παραπάνω.
Αν θες βέβαια να κάνεις κάτι απλό και όχι τόσο ολοκληρωμένο βαλε ένα box (πχ Race Chip το οποίο μπορείς να ρυθμίσεις και μόνος σου) και θα δεις μια διαφορά.
StuparArt said:Με την αφαίρεση του DPF η FAP (δεν ξέρω ακριβώς τι φωραει το αμάξι σου) θα κερδίσεις λίγο σε επιδόσεις και το κυριότερο δεν θα σου βουλώσει ποτέ ξανά και ούτε θα χρειάζεται να κάνει αυτό το ηλίθιο αυτοκαθαρισμό κάθε λίγο και λιγάκι.
Το I/C είναι το Intercooler…
To RaceChip το φωραω εγώ στο δικό μου (όχι Fiesta) και μέχρι τώρα έχω καλές εντυπώσεις. Πρόβλημα δεν μου έχει βγάλει ακόμα παρόλο που το έχω σκαλίσει αρκετά ώστε να το φέρω στα μέτρα μου. Σκέψου ότι ακόμα δεν έχω βρει την τέλεια ρύθμιση. Στην Ελλάδα αλλά κυρίως στα βαλκάνια περισσότερο χρησιμοποιούν τα box της RaceChip και να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ακριβός τον λόγο. Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Επίσης και για την TDI έχω ακούσει καλά λόγια.
Εγώ προτίμησα την RaceChip μιας και σου δίνει περιθώρια ρύθμισης, έχει γρήγορο επεξεργαστή και ιδικά η έκδοση ultimate (αν και πανάκριβο)
Γενικά τα άλογα που υπόσχονται τα box μη τα πολύ πιστεύεις. Συνήθως τα φτηνιάρικα είναι και μουφες και με αργούς επεξεργαστές. Σε παλιότερα αυτοκίνητα κάτι έκαναν αλλά στα σύγκρινα με common rail δεν κάνουν και τόσο καλή δουλειά.
Το καλύτερο είναι εάν μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον να σου κάνει έναν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου πάντως και όχι κάποιο box.
Υ.ς Αυτός ο κινητήρας των 1.5l που φωραει το αμάξι σου είναι της Ford η είναι κάποιας άλλης εταιρίας πχ Renault η Peugeot
panos.l said:Φίλε aristos ο 1,5 που λες δεν είναι ο ίδιος με τον 1,6 TDCi που φοράνε ford renault peugeot σωστά?
Γενικά στα Diesel υπάρχουν πολλές λύσεις και στο εξωτερικό είναι δοκιμασμένες από πολλούς. Όπως είπε και ο StuparArt ξεκινάς με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο και πρόγραμμα. Κατά την γνώμη μου φτιάξε ένα πρόγραμμα σε δυναμόμετρο και μην πάρεις box. Αν θες κάτι παραπάνω συνεχίζεις με εξάτμιση και αφαίρεση του φίλτρου όπως είπε πάλι ο StuparArt. Πολλοί σταματάνε εδώ αλλά καλό είναι να βάλεις και ενα μεγαλύτερο intercooler χωρίς υπερβολές φυσικά. Αυτό και δύναμη θα σου δώσει αλλά και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα. Νομίζω πως αυτά είναι αρκετά και value for money. Αν θες να προχωρήσεις παραπάνω υπάρχουν λύσεις (πχ υβριδικό τούρμπο) αλλά θέλει προσοχή και γνώση από αυτόν που θα το κάνει για να μην έχει ζημίες στο μέλλον...
Καλά καπνίσματα...