Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Οι td04l-13t που ειναι οι πιο συνηθες τερματισμενες βγαζουν γυρω στα 270. Βεβαια αυτες ειναι η χαρα ρου υβριδιου και με αλλα μουτρα φτανουν και τα 300-320.
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
AN7 said:
Ενα κινεζικο κουλερ που να λεει παροχη μεχρι 300-350 αλογα ειναι αρκετο για τα 200.
Θα χρειαστεις χταποδι για την τουρμπινα και downpipe για να το ενωσεις με την υπολοιπη εξατμιση.
Απο κει και περα για να βγαλεις αντίστοιχη ροπη οπως εμενα θα πρεπει να παρεις εναν μπουστ κοντρολερ για να ρυυμισεις την πιεση με βαση τις στροφες. Αν και με σταθερη πιεση να παιξεις μιας και εισαι δυνατο ατμοσφαιρικο αρα και αρκετα ροικο μοτερ με μεγαλο overlap σε σχεση με ενα τουρμπατο παλι δυναμη ψηλα θα εχεις με οχι ιδιαιτερη ροπη χαμηλα.

Αν η τουρμπινα που εχεις ειναι σαν την δικια μου(td04l) σκεψου στο 0.7 εγω εχω περιπου πλεον 220-230 αλογα και στο 1.2 περιπου 260-270 οπου και εχει τερματισει.

ναι τελικα η td04l είναι και μου την δθινει μαζι με το downpipe και μου δινει και την σκαστρα του.
μπορω να τα χρησιμοποιησω για να γλυτωσω τιποτα η δεν είναι συμβατα με το δικο μου μοτερ?
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
mpoukou ο φιλος σου τι αμάξι εχει; η τουρμπινα μπορεί να πει αλλά το downpipe είναι στην ουσια σωλήνας... και θα πρέπει να έχει τις κατάλληλες γωνίες για να μπει στο αμάξι σου... η σκάστρα θα μπαίνει επίσης
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
θες άλλο downpipe λοιπόν... τα υπόλοιπα κομπλέ απο αυτά που δίνει
 

Kostas_Fiesta

Member
Σεπτ. 21, 2013
135
0
0
32
χαλκιδικη
Καλησπερα...παιδεια αν βαλουμε στο titanium 1.4  turbo απο το φιεστα το πετρελεο 8α παρουμε καλες αποδοσεις?η αν βαλουμε αλλo turbo χωρις να επιρεαστει πολυ η μηχανη εκει τι θα παρουμε?υπαρχει καμια πατεντα?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpoukou22 said:
ναι τελικα η td04l είναι και μου την δθινει μαζι με το downpipe και μου δινει και την σκαστρα του.
μπορω να τα χρησιμοποιησω για να γλυτωσω τιποτα η δεν είναι συμβατα με το δικο μου μοτερ?

η σκαστρα ναι, το downpipe δεν θα χρειασετει ολο, μονο οι πρωτοι 10 πόντοι
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpoukou22 said:
turbomaniac επειδή εισαι ψαγμένος θελω να με βοηθήσεις σε κατι.
επειδη ο rotrex μου βγαινει αρκετα ακριβα αρχισα το χαξιμο για τα τούρμπο.
ειδα και την απιστευτη ροπη του AN7 και αλλαξα αποψη.
την τουρμπινα την εχω ετοιμη από έναν φιλο.ειναι από Subaru wrx  tdκατι μου ειπε δεν θυμαμαι ακριβως.
με βαση τι κριτηριο διαλεγω το ιντερκουλερ?εκτως από το χωροταξιακο.
σκαστρα φανταζομαι μπορω να βαλω ότι θελω?
πολλαπλη εισαγωγή εχω από 16αρη.πως βλέπεις αν κανει...?
αν βαλω μπεκ μεγαλύτερα που υπαρχει λυση θα μπορει να προγραμματιστεί η θελλει 5ο μπεκ?
στα τουρμπατα θελει και downpipe και χταποδι?
στο μοτερ είναι μεσα όλα καινουρια και με σκληρα ελατήρια και retainers.
εκτως από τα σφυρηλατα πιστονια-μπιελες τι άλλο χρειαζεται το μοτερ?
εκτως από όλα τα κολαρα τι άλλο ακομα θα χρειαστεί εκτως από εξατμιση-προγραμμα?

δεν ξερω μεχρι ποσα αλογα μπορει να φτασει η συγκεκριμενη τουρμπινα αλλα εγω θα ηθελα να την δουλεψω λιγο παραπανω από 200 αλογα.με καλυπτει,αν καταλαβες ποια τουρμπινα λεω

οτι ειπε ο ΑΝ7, συμφωνω.

αν εχεις bosch εγκεφαλο, γινεται και με 4 μεγαλύτερα μπεκ, αλλιως 5ο.

πιστονια δεν θελει, μεχρι 250-270 άλογα, μόνο μπιέλες.

η πολλαπλή που εχεις είναι οκ, μιας και είναι αλουμινενια απ' οτι θυμαμαι.

εχω και γω μια αλουμινενια πολλαπλή απο 1600αρι 16V, αν τυχόν έχεις πλαστικιά.

θα χρειαστεις επισις 4φτερο δισκο, ενα wideband AEM ή ΙΝΝOVATE, παροχη-επστροφη λαδιου στην τουρμπίνα και φυσικα ενα μπαρομετρο. 
 

tm099

New member
Oct 25, 2010
84
0
0
Με αντλία βενζίνης τι γίνετε;σε περίπτωση σφυρίλατου μοτερ και ανέβασμα πίεσης στο 1+ Bar φαντάζομαι είναι υποχρεωτική η αλλαγή έτσι;
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
αναλογα το duty που θα δουλευουν τα μαμα μπεκ σε εκεινη την πιεση αν και λογικα ναι θα χρειαζεται αλλαγη ! αλλα τι πιο ευκολο αφου μια aem καινουρια εχει 110 ευρω
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Είχα διαβάσει για έναν Τούρκο με ένα mondeo tivct που είχε βάλει κομπρεσορα. Και έλεγε ότι είχε βάλει τα μπεκ από mini (το παλιό με το κομπρεσορα) στη μαμά μπεκερια και χωρίς  να αλλάξει κατι στην πλεξούδα.

Βρήκα το link
http://www.mondeo-mk4.de/index.php?page=Thread&threadID=2823
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
ακομα και 250 αλογα δεν μενει απο αντλια. Μην βιαζεστε να αλλαξετε αντλίες αμα το καυσιμο είναι όπως πρεπει, ακόμα και με μεγαλα ή 5ο μπεκ. Αμα χαλάσει την αλλάζετε....

τα μαμα μπεκ είναι οριακά για 160 άλογα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread