Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
η θεωρια με την πραξη απεχει ετη φωτος. και ειδικα οι δυναμομετραδες μπορουν ευκολα να βρουνε τροπο να μας κλεψουν αλογα. οταν πηγαμε αυτοκινητο που περιμενε να δει 225 αλογα σε δυναμομετρο στην περιοχη του βολου ο ανθρωπος το πατησε με 5η με αποτελεσμα να δειξει κατω απο 200 με σκοπο να μας πλασαρει το δικο του προγραμμα. το αυτοκινητο ηταν ibiza cupra 20vt με 15.000 χμ καλοσυντηρημενο με ολοσομη εξατμιση μανιταρι και γνωστου βελτιωτικου οικο προγραμμα. μας προτινε να μας βαλει ενα demo δικο του και να το πατησει να μας δειξει την διαφορα. το περασε το πατησε με τεταρτη εδειξε 5 περιπου αλογα πανω και οταν ειδε οτι δεν εβγαλε τα 225 που μας υποσχεθηκε αρχισε να μας λεει οτι φταιει η εξατμιση και αλλα διαφορα. φυσικα και την καναμε με ελαφρα πηδηματακια.

το δευτερο και καλυτερο που μας ελεγε αθηναιος με rallye ατμοσφαιρα που για να βγαλει την δυναμη που του υποσχεθηκε ο προγραματιστης οταν παταγε το αμαξι ηταν μπροστα στη μετωπη ατομο και ειχε ανοιξει μπουκαλα νιτρο απο αυτες που βαζουν στα παπακια.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Βρε παιδιά γιατί τόσο μπέρδεμα?

Το συγκεκριμένο αμάξι με το κιτ της mounten έβγαλε σε δυναμόμετρο 140 άλογα όπου είχε μετρηθεί μαμά πάνω από 120. **Εδώ απλά να προσθέσω ότι μετρήθηκε και ένα 2.0ST (του φίλου arka) το οποίο έβγαλε τα αναμενόμενα. Εκεί είναι που μεγάλωσαν οι ανησυχίες  για το αποτέλεσμα που είχε δήξει στο Μκ7.

Επειδή δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε (ήμασταν αρκετά άτομα) το νούμερο που έβγαλε και ότι πήρε τόσα λίγα άλογα (παρόλα που στο προαναφερόμενο ST έδηξε τα αναμενόμενα) πήγαμε σε άλλο δυναμόμετρο  που έδειξε 148 αφήνοντας μας με πολλές απορίες για το γενικό αποτέλεσμα που έβγαλε και το δεύτερο δυναμόμετρο.

Είχε γίνει και μια δοκιμή με άλλο Μκ7 φ-π-ε  όπου υπήρξε μια αρκετά καλή διαφορά υπέρ του MR155. Επειδή όμως το φ-π-ε, δεν πήγαινε ποτέ σαν φ-π-ε (το πρόγραμμα δεν απέδιδε) το οποίο ήταν με φορτωμένο πορτμπαγκάζ και οδηγό όχι κοντρακια το αποτέλεσμα που προέκυψε δεν μπορούσαμε να το λάβουμε πολύ σοβαρά στα υπόψη μας. Δοκιμάσαμε και με το ST που προανέφερα όπου εκεί το Μκ7 ήταν πίσω. Συγκρίνοντας έπειτα μπακαλίστικα τα άλογα του ST και του Mk7 και υπολογίζοντας την διαφορά όλα έδιναν ότι το Μκ7 δεν απέδωσε αυτά που έπρεπε. Όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα έμπλεξαν περισσότερο. Γενικά είχε δημιουργηθεί ένα μπέρδεμα με όλοι την κατάσταση.

Ας πούμε όμως ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση και ότι το αμάξι ήταν 143-5 άλογα μετά από όλα αυτά που είχαμε δει. Για σας αυτό το αποτέλεσμα των αλόγων θα ήταν αποδεκτό?? Θα λέγατε ότι η mountune (και εδώ να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι στο Μκ7 όπως έκανα και στα άλλα ποστ) ότι βγάζει αυτά που υπόσχεται?? Θα μένατε έτσι η θα το ψάχνατε??

Το ότι το αμάξι έβγαλε μετά από πολύ ταλαιπωρία και αρκετό ψάξιμο 151 μετά από ένα χρόνο σχεδόν και ΟΧΙ με το φίλτρο της mountune και ΟΧΙ με το πρόγραμμα της mountune άλλα πειραγμένο και βελτιωμένο 2 φορές από τον Καρανικόλα (μαζί με κάποια άλλα μικροπράγματα που φοράει)εσείς θα λέγατε ότι αυτό είναι το πακέτο MR155 της Mountune?? OXI Κύριοι ΔEN είναι της mountune πως να το κάνουμε!!! H mountune στο συγκεκριμένο αμάξι δεν απέδωσε. Πόσο πιο αναλυτικά να τα γράψουμε??

Και μιας και είμαστε στην ενότητα του Μκ7 διευκρινίζω ότι όταν λέω εδώ πέρα για την mountune και ότι είναι light αναφέρομαι στο MR155 Μκ7 για να μη παρεξηγούμαστε.

Επομένως δεν μιλάμε και δεν κολλάμε στα 1,2,3,4,5 άλογα. Έλλειπαν πολλά περισσότερα από αυτά που δηλώνει η εταιρία και θεωρώ πολύ φυσιολογικό που τα έψαξε. Και από την στιγμή που έχεις μπλέξει και δεν ξέρεις πόσα είναι εν τέλη να πάρεις, παλεύεις και για το τελευταίο άλογο κάνοντας διάφορες εικασίες για το τι μπορεί να φταίει. Εκεί είναι που έρχεσαι και λες (όπως έχει ειπωθεί από διάφορα μέλη εδώ μέσα για το τι μπορεί να φταίει)ότι μπορεί να φταίνε τα έκκεντρα, τα μίγματα, η εξάτμιση και ένα κάρο άλλα πράγματα. Θεωρώ ότι είναι πολύ φυσιολογικό αυτό και κάνοντας τέτοιου είδους εικασίες κάποιος, δεν πρέπει να τον περνούν για μηχανικό η παντογνώστη. Μιλάμε για ατμόσφαιρα και αμάξι χοντρικά 150 αλόγα. Δεν μιλάμε για πολλά άλογα που δεν καταλαβαίνεις η δεν θα παίξουν τόσο σημαντικό ρόλο τα 2,3,4,5 άλογα. Δεν ξερω πόσο πιο απλά να τοποθετηθώ και να τα γράψω  ώστε να γίνουν κατανοητά

Διαβάστε από την αρχή το θέμα και ελπίζω αυτή τη φορά να καταλάβετε τι εστί Mountune MR155.


Τα λέω τελείως φιλικά και χωρίς ίχνος ειρωνείας.



Υ.Γ  και επειδή ορισμένοι μπορεί να αναρωτιέστε τη ρόλο βαράει αυτός και πετάγεται κάθε λίγο και λιγάκι χωρίς να μιλάμε για το αμάξι του… θα σας πω ότι εκτός από πολύ φιλικές σχέσεις και σχέσεις κουμπαριάς με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, ήμουν από την πρώτη στιγμή δίπλα στην βελτίωση αυτού του αυτοκινήτου και εκτός από αυτό νιώθω και έως έναν βαθμό υπεύθυνος για την εξέλιξη του. Για αυτό και μιλαω αρκετά ανοιχτά όσο αφορά αυτό το αμάξι.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Τα 151 που τα ειδατε στο ΤΑΤ που ειχε βγάλει τα 140 ή σε άλλο?

Το μόνο μέτρο σύγκρισης που είχατε στο δρόμο ήταν το προβληματικό φπε?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το χω ξαναγραψει, το προβλημα με το mr155 ήταν οι εκκεντροφόροι - τάφοι.... Η montune είχε παραγγείλει τους εκκεντροφόρους στην piper η οποία τους εφτιαξε κάτι εκκεντροφόρους πιο ήπιους και απο αυτους που πουλάει η piper για πρώτο στάδιο στο mk7. Η piper για το πρωτο σταδιο της δίνει +8 άλογα, άρα οι εκκεντροφόροι montune πρέπει να δίνανε 5-6 άλογα το πολύ.
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
κατι mr155 που ειδα στο youtube απο οτι μπορεσα να δω κανουν κατω απο 8 για 0-100
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Μην παίρνετε μετρήσεις 0-100 κτλ από youtube. Υπάρχει μια πράξη για να γίνει ο υπολογισμός στο youtube αλλά δεν την ξέρω... απλά μετρώντας όμως τον χρόνο δεν βγαίνει το σωστό νούμερο πάντα θα βγαίνει λιγότερο...
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
StuparArt said:
Είχε γίνει και μια δοκιμή με άλλο Μκ7 φ-π-ε  όπου υπήρξε μια αρκετά καλή διαφορά υπέρ του MR155. Επειδή όμως το φ-π-ε, δεν πήγαινε ποτέ σαν φ-π-ε (το πρόγραμμα δεν απέδιδε) το οποίο ήταν με φορτωμένο πορτμπαγκάζ και οδηγό όχι κοντρακια το αποτέλεσμα που προέκυψε δεν μπορούσαμε να το λάβουμε πολύ σοβαρά στα υπόψη μας. Δοκιμάσαμε και με το ST που προανέφερα όπου εκεί το Μκ7 ήταν πίσω.

το Mk7 φπε ποσα αλογα ειχε μετρησει?
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
οσο λιγοτερο και να βγαινει μκ7 πρωτο σταδιο και ας ειναι το mountune ligt δευτερο οπως τα λετε κατω απο 8 δεν κανουν .κατι τελευταιο θελω να ρωτησω πιτμπουλ το mountune δεν απεδωσα τα ανάμενωμεμα οπως ξέρουμε μετα το δικο σου ψάξιμο και αγωνα απεδωσε αυτα που ηθελες ειναι δυνατο σε ικανοποιεί πλέον?
 

pitbull

Original poster
Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Ειναι αρκετα ικανοποιητικο το αποτελεσμα,σε συνδιασμο και με το σασμαν και καποια αλλα πραγματα ειναι ενα καλο συνολο.
Σε σχεση με την αρχη σαφως και παει καλυτερα και νιωθω μια προσωπικη ικανοποιηση,παρ'ολα αυτα σιγουρα δεν εχω παντρευτει κανενα νουμερο που ειδα.
Εκει που ηθελα να το φτασω(και δεν μιλαω απλα μονο για τα νουμερα σαν νουμερα) η αληθεια ειναι οτι δεν τα καταφερα.
Ακομα πιστευω οτι εχει περιθωρια να γινει καλυτερο,για να το διαπιστωσω ομως θελει χρημα και χρονο τον οποιο δεν ειμαι διατεθειμενος να του διαθεσω.

Μπορει καποιοι να μην το καταλαβαινουν αυτο αλλα δεν μπορω να κανω κατι.Ο καθενας εχει τα γουστα και τις απαιτησεις του,αυτο προσπαθω να επιτυχω.Τις αποφασεις για το μελλον του τις εχω παρει.

Για πολλα απο αυτα που ρωτατε υπαρχουν εδω μεσα απαντησεις,αυτος ειναι και ο λογος που δεν καθομαι να απαντησω.Εχουν συζητηθει εκτενως και εχω πει λεπτομερειες που πιθανος να μην χρειαζονταν η που καποιος αλλος δεν θα το εκανε δημοσια.

Με πολλους διαφωνω και ειμαι πληρη αντιθετος,ολες οι αποψεις ομως ειναι δεκτες.Δεν θα κατσω να αντιπαρατεθω περαιτερω με κανεναν,στο μονο που θα καταληξουμε ειναι οτι συμφωνουμε οτι διαφωνουμε  :)
Αφηστε εμενα να ξερω κατι παραπανω για το αμαξι μου.

Υ.γ Νικολα δεν νομιζω οτι χρειαζεται να δινεις εξηγησεις για το ποιος εισαι η τι σχεσεις εχουμε.Οσοι παρακολουθουν μας ξερουν,οσοι δεν ξερουν ας μαθουν οτι εισαι ο μονος που εχει την αδεια να μιλαει εκ μερους μου και για το αμαξι.

Υ.γ2 Προσωπικα για εμενα το ολο θεμα εχει φτασει στο τελος του,δεν εχω κατι αλλο να προσθεσω ουτε καποια περαιτερω λεπτομερεια.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
pitbull said:
Αφηστε εμενα να ξερω κατι παραπανω για το αμαξι μου.
Σίγουρα ο καθένας ξέρει καλύτερα απ τον οποιοδήποτε τις ιδιοτροπίες του αμαξιού του.
Απλά 2 κεφάλια είναι πάντα καλύτερα από ένα και ποτέ κανείς δεν τα ξέρει όλα. Ακόμα και ο "βλάκας" θα υπάρξει στιγμή που θα πει κάτι χρήσιμο.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread