StuparArt
Hero Member
Παραθέτω τρις φωτό από το dataloging που έκανα στο Μκ7.Οι μετρήσεις είναι με κρύο κινητήρα για περίπου 5000 samplaies (δήγματα που λαμβάνει το πολυόργανο σε συγκεκριμένο χρόνο)
1η Â απεικονίζει την: Â
α.) θερμοκρασία κινητήρα
β.)θερμοκρασία εισαγωγής κινητήρα
γ.)θερμοκρασία καταλύτη
δ.)το αβάνς (Adv)
ε.)στροφές του κινητήρα (rpm)
2η μας δείχνει:
α.) STFT Â κόκκινη γραμμή
β.) LTFT κίτρινη γραμμή
γ.) τάση του λάμδα σε mv μπλε γραμμή
δ.)φορτίο κινητήρα (Load) μωβ γραμμή
ε.) αναλογία αέρος καυσίμου (AFR) πράσινη γραμμή
3η φωτό μας δείχνει:
α.)βαρομετρική πίεση με κόκκινο
β.)θέση γωνίας πεταλούδας κίτρινο
γ.)στροφές κινητήρα σ.α.λ με μπλε
δ.)κατάσταση εγκεφάλου ως προς την κατάσταση διαχείρισης καυσίμου
ε.) Ροΐ εισερχόμενου Â αέρα (ΜΑF) πράσινη γραμμή
Όλες οι μετρήσεις και η παράμετροι μπορούν να αλλάξουν έτσι ώστε να βλέπουμε τις λειτουργιές που μας ενδιαφέρουν σε πραγματικό χρόνο και με την σειρά που θέλουμε εμείς.
Υπάρχει δυνατότητα αποκοπής κάποιον παραμέτρων από την λίστα ώστε να παρακολουθούμε 1 Â η 2 γραφήματα μόνο.
1η Â απεικονίζει την: Â
α.) θερμοκρασία κινητήρα
β.)θερμοκρασία εισαγωγής κινητήρα
γ.)θερμοκρασία καταλύτη
δ.)το αβάνς (Adv)
ε.)στροφές του κινητήρα (rpm)
2η μας δείχνει:
α.) STFT Â κόκκινη γραμμή
β.) LTFT κίτρινη γραμμή
γ.) τάση του λάμδα σε mv μπλε γραμμή
δ.)φορτίο κινητήρα (Load) μωβ γραμμή
ε.) αναλογία αέρος καυσίμου (AFR) πράσινη γραμμή
3η φωτό μας δείχνει:
α.)βαρομετρική πίεση με κόκκινο
β.)θέση γωνίας πεταλούδας κίτρινο
γ.)στροφές κινητήρα σ.α.λ με μπλε
δ.)κατάσταση εγκεφάλου ως προς την κατάσταση διαχείρισης καυσίμου
ε.) Ροΐ εισερχόμενου Â αέρα (ΜΑF) πράσινη γραμμή
Όλες οι μετρήσεις και η παράμετροι μπορούν να αλλάξουν έτσι ώστε να βλέπουμε τις λειτουργιές που μας ενδιαφέρουν σε πραγματικό χρόνο και με την σειρά που θέλουμε εμείς.
Υπάρχει δυνατότητα αποκοπής κάποιον παραμέτρων από την λίστα ώστε να παρακολουθούμε 1 Â η 2 γραφήματα μόνο.