- Σεπτ. 15, 2018
- 116
- 15
- 18
- Μοντέλο
- MK8 ST
- Thread starter
- #1
Με το πέρας της καραντίνας βρήκα κι εγώ την ευκαιρία να ασχοληθώ με το αμάξι καθώς είχα παραλάβει κάποια καλούδια.
Ένα από αυτά και το short shift για τις ταχύτητες.
Η τεράστια -για μένα- διαδρομή του λεβιέ ταχυτήτων ήταν κάτι που ήθελα να βελτιώσω στο αυτοκίνητο από την πρώτη στιγμή που το πήρα.
Γι'αυτό λοιπόν ένα χρόνο μετά qq προχώρησα στην αγορά ενός short shifter από Αγγλία.
Υπάρχουν αρκετές επιλογές αν και όλες είναι παρόμοιο το προϊόν εκτός της mountune που είναι αρκετά πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση.
Προχώρησα με την επιλογή του SiCo επειδή πήρα και κάποια άλλα πράγματα από εκεί.
Το short shift είναι αυτό.
Και πάνω στο αμάξι.
Στο short shift υπάρχουν δύο επιλογές για "κόντεμα" και για την ώρα έβαλα την πιο κοντή.
Ήθελα να τραβήξω κι ένα βιντεάκι ώστε να φαίνεται η διαφορά της διαδρομής στο λεβιέ αλλά επικράτησε η βαρεμάρα και η συζήτηση με φίλους που είχα να δω καιρό.
Η τοποθέτηση αρκετά απλή, το μόνο που χρειάστηκε να βγάλω ήταν ο σωλήνας και το πάνω καπάκι της εισαγωγής και μετά είναι 3 βίδες υπόθεση.
Υπάρχουν και σχετικά βιντεάκια στο youtube.
Δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα ακόμα αλλά σίγουρα η διαφορά είναι μεγάλη. Προσωπικά νιώθω ότι έτσι έπρεπε να είναι η διαδρομή χωρίς short shift.
Σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι κόντυνε πολύ ή ότι δυσκολεύει.
Ένα από αυτά και το short shift για τις ταχύτητες.
Η τεράστια -για μένα- διαδρομή του λεβιέ ταχυτήτων ήταν κάτι που ήθελα να βελτιώσω στο αυτοκίνητο από την πρώτη στιγμή που το πήρα.
Γι'αυτό λοιπόν ένα χρόνο μετά qq προχώρησα στην αγορά ενός short shifter από Αγγλία.
Υπάρχουν αρκετές επιλογές αν και όλες είναι παρόμοιο το προϊόν εκτός της mountune που είναι αρκετά πιο μπελαλίδικο στην τοποθέτηση.
Προχώρησα με την επιλογή του SiCo επειδή πήρα και κάποια άλλα πράγματα από εκεί.
Το short shift είναι αυτό.
Και πάνω στο αμάξι.
Στο short shift υπάρχουν δύο επιλογές για "κόντεμα" και για την ώρα έβαλα την πιο κοντή.
Ήθελα να τραβήξω κι ένα βιντεάκι ώστε να φαίνεται η διαφορά της διαδρομής στο λεβιέ αλλά επικράτησε η βαρεμάρα και η συζήτηση με φίλους που είχα να δω καιρό.
Η τοποθέτηση αρκετά απλή, το μόνο που χρειάστηκε να βγάλω ήταν ο σωλήνας και το πάνω καπάκι της εισαγωγής και μετά είναι 3 βίδες υπόθεση.
Υπάρχουν και σχετικά βιντεάκια στο youtube.
Δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα ακόμα αλλά σίγουρα η διαφορά είναι μεγάλη. Προσωπικά νιώθω ότι έτσι έπρεπε να είναι η διαδρομή χωρίς short shift.
Σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι κόντυνε πολύ ή ότι δυσκολεύει.