Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.jsp?productID=792

Το ολοκληρωμενο πακετο της pumaspeed για το MK7 στα 140 αλογα.Τιμη γυρω στα 1500 χωρις τα περαστικα.

Περιλαμβανει χταποδι Milltek 4-1,decat,cat back -τελικο,φιλτρο στον παπα k&n και κονσερβα προγραμμα.

Πιστευω η δουλεια γινεται και με πιο λιγα χρηματα απλα το παιζεις κορονα γραμματα αν σου πετυχει.
Η pumaspeed ενημερωνει οτι το πακετακι ειναι τεσταρισμενο και υποσχεται οσα λεει
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Με την καμοιαααααααααα...............
Παιδια αν θελετε αποδοση και εγγυηση Mountune και μονο.
Τοσα χρονια η pumaspeed δυστηχως υποσχεται αλλα απο ουσια τπτ.
Αποτυχια.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
1000 ευρω για χταπόδι και πρόγραμμα?

Καλύτερα να βρείς κανένα μεταχείρισμένο χταπόδι απο Puma racing. Και εξάτμιση 55 σε κανα ψιλοσοβαρό εξατμισά με 200.

Τωρα που το φερε η κουβέντα όσοι έχετε 1600 ΜΚ7 ή ΜΚ6 αν τυχει και βρήτε καμια φτηνή πολλαπλή εισαγωγής απο  Puma racing, μην την χάσετε..Όλα τα λεφτά.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
southern said:
Περιλαμβανει χταποδι Milltek 4-1,decat,cat back -τελικο

Μονο χταποδι ειδες εσυ απο ολα αυτα? :p

Η τιμη ειναι σουπερ, εδω το αλλο παιδι εδωσε 1450Ε μονο για την εξατμιση powered by koukouroukou design..
 

fiestavt

Member
May 10, 2010
117
0
0
40
Καλαματα
Nitroking said:
Μονο χταποδι ειδες εσυ απο ολα αυτα? :p

Η τιμη ειναι σουπερ, εδω το αλλο παιδι εδωσε 1450Ε μονο για την εξατμιση powered by koukouroukou design..
Βαλε και 300 ευρω για απλο 500 για καλο καταλυτη + εργασια.
Εγω παντως λεω mountune........
140PS upgrade recommended Ford Dealer Retail price £1327.24 inc VAT με καταλυτη
http://www.mountuneperformance.com/index.php?option=com_content&view=article&id=141&Itemid=58
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
οντως οι τιμες για καταλυτη 200αρη μεταλλικο παιζουν στα 400 ο hjs και κανα 350αρι ο americat.
+ κανα 150 ο εξατμισας στην καλυτερη για να τα περασει πανω,αρχιζει και ξεφευγει
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
southern said:
μου ξεφυγε κατι?

Για τον turbomaniac λεω ρε! ;)

Παιδια τα bolt on πραγματα ειναι ΑΣΤΕΙΑ να τα περασετε μονοι σας! Μονο τα λαστιχα της εξατμισης μπορει να σας δυσκολεψουν λιγο αλλα γενικα ειναι πανευκολη δουλεια και γλυτωνεις 150Ε η οσα ζητανε οι τραμπουκοι..
 

ChrisFrou

Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
παιδια η τιμη αν παρατηρησετε καλα ειναι ΧΩΡΙΣ τον καταλυτη βαλε αλλα 400 συνολο = 1900 + τα περαστικα =γυρω στα 2κ βγαινει ....δηλαδη....οσα θα δωσω εγω κ λιγοτερα για να βαλω το κιτ απο τον καρανικολα - mountune!αν εχω καταλαβει κατι λαθος παρακαλω διορθωστε με !
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Για τον turbomaniac λεω ρε! ;)

Παιδια τα bolt on πραγματα ειναι ΑΣΤΕΙΑ να τα περασετε μονοι σας! Μονο τα λαστιχα της εξατμισης μπορει να σας δυσκολεψουν λιγο αλλα γενικα ειναι πανευκολη δουλεια και γλυτωνεις 150Ε η οσα ζητανε οι τραμπουκοι..

Τι, να περάσουνε χταπόδι μόνοι τους?...

Μπορω να βγάλω ενα do it your self, αλλα βασικη προυπόθεση για να μπεί το χταπόδι είναι να είναι δύο κομάτια. Αλλιως θελει να το μετατρέψεις έτσι για να μπει.. Βέβαια είναι γενικά δύσκολη διαδικασία...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
στο 7αρι δεν ξερω αλλα στα δικα μας(mk6) για να βγει ειναι μανικι.θελει σηκωμα το μοτερ για να βγει το μαμα χταποδι στο χιλιοστο...για εναν εξατμισα επαγγελματια ο οποιος δεν ειχε ξανασχοληθει με φιεστα του πηρα 3ωρες.φανταστειτε ποσο θα χρειαστει σε καποιον που δεν ειναι επαγγελματιας και σιγουρα δεν διαθετει και τον απαραιτητο εξοπλισμο
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
στο 7αρι δεν ξερω αλλα στα δικα μας(mk6) για να βγει ειναι μανικι.θελει σηκωμα το μοτερ για να βγει το μαμα χταποδι στο χιλιοστο...για εναν εξατμισα επαγγελματια ο οποιος δεν ειχε ξανασχοληθει με φιεστα του πηρα 3ωρες.φανταστειτε ποσο θα χρειαστει σε καποιον που δεν ειναι επαγγελματιας και σιγουρα δεν διαθετει και τον απαραιτητο εξοπλισμο

Εεε αμα το χεις κάνει 5-6 φορές μετά είναι το πολύ μία ωρα υπόθεση.. Αρκεί όπως είπα το χταπόδι να έιναι δύο κομάτια κάπου μετά το δίχαλο.


Ωραία ιδέα είναι(το χω κάνει) να πάρεις ένα μαμα χταπόδι απο φόκους 1 που έχει ωραίους αυλούς και να το φτιάξεις μετά την ένωση των αυλών να παει σε 60 και μετά στο τέλος σε 53-54 για να συνεχίσει μετά΄ο καταλύτης και η υπόλοιπη εξάτμιση...

Είναι απο τα προτζεκτ που αν μου δοθει η ευκαιρία θα θελα να κάνω... (Πριόνι μκ6 με ΚΕΝΤ 2ο στάδιο συμπίεση 11.5:1, λίγο ανοιγμένους αυλούς εισαγωγής ψηλα στην πολλαπλή, πολλαπλή εισαγωγής puma racing ή δικιά μου, dastek
, μπουζοκαλώδια και χταπόδι κατασκευής μου 4-1)

Εεε τι στο καλό ένα 160αρι δεν θα βγαζε? Καλύτερο καπάκι έχει απο τα πεζό ραλι,κλπ. Και μια μπουκαλα +50 επάνω, τρέμε κόσμε...  
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
160 ουτε στον υπνο σου δεν εβγαζε...140 max
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
160 ουτε στον υπνο σου δεν εβγαζε...140 max

Ειναι λίγο δράκουλες οι εκκεντροφόροι που λέω να βάλω..

Δεν έχει φτιαξει ακόμα κανένας για να έχουμε εικόνα. Μόνο κατι εκκεντροφόρους συνήθως κουμπώνουνε με 260 μοιρες και 8 βύθισμα (Νορμαλ είναι περίπου 240 και 6 χιλ). Â Ο ΚΕΝΤ που λέω παρόλο που ο κατασκευαστης γράφει οτι δεν θέλει τίποτα εξτρα (ελατηρια, ωστήρια, κλπ), έχει 290 μοιρες και 10 χιλ βύθισμα!!

Το καπάκι μας είναι το ίδιο καλό με το 206 1.6 16V...

Γιατί να μην βγάλει το 16αρι τόση δύναμη? ...
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
o εκκεντροφορος τι να σου δωσει αντε 8-10 στην καλυτερη των περιπτωσεων...

τα υπολοιπα 50 απο που θα τα βρεις?απο το προγραμμα και το frp χταποδι?
δεν παιζουν αυτα τα νουμερα που λες!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
o εκκεντροφορος τι να σου δωσει αντε 8-10 στην καλυτερη των περιπτωσεων...

τα υπολοιπα 50 απο που θα τα βρεις?απο το προγραμμα και το frp χταποδι?
δεν παιζουν αυτα τα νουμερα που λες!

8-10 άλογα,  ο εκκεντροφόρος απο 6 σε 10 χιλιοστά βύθισμα και απο 240 - 300 μοιρες?
Εδώ είναι τα specs

Application     Power Band      Cam Lift(mm)  Valve Lift(mm)          Duration                 Timing            
Supersports   3000-7500        11.36 E 9.65   I 10.10 E 9.40     306 Deg E 295 Deg     47/79 73/42
FZ1613 Camshaft Supersports

8 άλογα παίρνει μόνο με του φόκους που αντε να χει μόνο λίγο διάρκεια παραπάνω..

Αντε μολις τελειωσω ποιος κύριος θα δοκιμάσει?


Αααα αφήστε με με να τελειώσω το γράψιμο... ;D ;D

Σε λίγο θα γράφω..."Στην Αγγλία υπαρχουν  36 Κομητείες, Σε κάθε μία απο αυτές υπάρχει ένας αντιπροσωπος της ΚΕΝΤ που πουλαει εκκεντροφόρους με πολύ πολύ β... εεε...και μετά τα τοπικά διαμερίσματα τα οποία διαχειρίζονται εγκέφαλοι siemens EMS R... eee..."
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Για χταποδι 4-2-1 μιλαω σπαστο.. Τωρα για το φιεστα οκ ειναι λιγο πιο δυσκολο γιατι το χειπισω αλλα αμα πιανουν τα χερια σου.. Το μοτερ το κουνας ευκολα με μια σωληνα που κοντραρεις στο πατωμα..

Για τα αλογα που λες ισως μπορουν να βγουν αλλα εξαρταται και απο το βαρος των σωθιξων και φυσικα με 290 μοιρες και 10 βυθισμα δυσκολα θα εχεις καλο ρελαντι.. Επισης θες αλλα πιστονια με βαθιες τσεπες..

Οσο για το χταποδι που λες διαφωνω καθετα με το στενεμα.. Η εξατμιση στα ατμοσφαιρικα τουλαχιστον πρεπει να ανοιγει οσο παει οχι να στενευει.. Κανονικα και στα τουρμπο ετσι πρεπει να ειναι αλλα δεν ειναι τοσο αναγκη, δηλαδη μπορεις να εχεις μεγαλυτερο downpipe και στενοτερη εξατμιση.. Αλλα δεν εχει νοημα να το κανεις 60 και μετα 55, καλυτερα να το κανεις 55 και την εξατμιση 60 η 55 και τα 2..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
epcp_0805_03_zf1_exhaust_signed_jea.jpg


Μαλλον έχεις δικιο για το στενεμα, αλλιως θα το κάνανε και εδω  μετα το τελειωμα των αυλων. Οπωτε το καλύτερο είναι να στενευουν οι αυλοί ομαλα κατα την ένωση τους...

Ο Αγγλος γραφει οτι δεν θελει τσεπες, αλλα δεν το ξέρω.. Το σίγουρο ειναι οτι στα πεζό με 11.5 συμπιεση και 8 αρχικό βύθισμα, μεχρι τα 10 βαρια 10,5 χιλιοστα δεν θελανε τσεπες.. Εχω πρόχειρο ένα καπάκι, θεωρητικα μπορω να βρω μεχρι πόσο βύθισμα παίρνει...

Φαινεται οτι και σε καποιον άλλο αρεσει να παιδευεται..... ;D ;D ;D  Αλλα ξεχασες να γραψεις οτι λύνεις και την βάση του μοτερ για να το σπρωξεις μπροστα...
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Aναλογα το ποσο μπροστα θες να το πας.. Οι βασεις του fiesta ειναι για ψωνια, κουνιεται απειρα το μοτερ..σιγουρα μπορεις να το κουνησεις 5 ποντους με μια μακρυα σωληνα..

Αυτο που λες για το χταποδι ειναι σωστο, το collector σε νοιαζει να σβηνει ομαλα.. Κατα καιρους εχουν φτιαχτει και διαφορα αλλα πρωτοποριακα σχεδια..

Για τα πεζω δεν ξερω, δεν μπορεις να τα συγκρινεις γιατι εξαρταται καθαρα απο τη σχεδιαση του πιστονιου.. Πχ το μαμα μοτερ που ειχα στην carina ειχε τεραστιες τσεπες για τα πιστονια.. Το miata που ειναι ιδια κυβικα ακομα και να σου κοπει ο ιμαντας δε βρισκει η βαλβιδα στο πιστονι πχ.. Αρα εξαρταται.. ;)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread