Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

manthos_99

Original poster
MK7.5
Newbie
Aug 31, 2022
4
0
1
Μοντέλο
MK7.5
Καλησπέρα σας, πρόσφατα αγόρασα ένα Ford Fiesta 1.4 του 2013 με εργοστασιακό υγραέριο της BRC, έχω ένα θέμα στις χαμηλές στροφές, πχ όταν παρκάρω ή κάνω όπισθεν έχω ξαφνική πτώση στις στροφές και πολλές φορές το αυτοκίνητο θα σβήσει, επίσης υπάρχει καθυστέρηση στο γκάζι δηλαδή όταν πατήσω το γκάζι πρώτα θα κάνει μια πτώση στις στροφές και μετά θα ανεβάσει στροφές, και ορισμένες φορές όταν θα βάλω μπρος θα πάρει μπρός με πολύ χαμηλές στροφές και θα ακούγεται σαν ψόφιο για λίγα δευτερόλεπτα., εχει τύχει να πάρει μπρός και να σβήσει αμέσως και οι στροφές να μείνουν κολλημένες στο 0 και ο δείκτης να τρεμοπαίζει. Σε έμπιστο μου μηχανικό που το έχω πάει μου είπε πως το πρόβλημα είναι από τους αποστάτες που έχουν μπει στο αυτοκίνητο λόγω του κιτ του υγραερίου που έχει τοποθετηθεί με αποτέλεσμα τα μπεκ της βενζίνης να βρίσκονται πιο ψηλά και πως κανονικά θα έπρεπε να είχαν μπει γωνιακά μπεκ. Να σημειωθεί πως το πρόβλημα υπάρχει και με βενζίνη αλλά στο υγραέριο είναι πιο έντονο. Μου είπε πως για να λυθεί θα πρεπει να κάνει τρύπες και να κάνει κάποιες πατέντες που δεν πολύ καταλαβαίνω καλά και μετά να πάρει νέο χάρτη το αυτοκίνητο, βέβαια αυτό μου είπε πως μπορεί να μην πέτυχει 100%. Στο αυτοκίνητο έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, service στο υγραέριο και σήμερα γίνεται γενικό service. Πιστεύετε πως αυτό που μου λέει θα μπορούσε να ισχύει; Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εδώ μέσα;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Εργοστασιακό υγραέριο ? Της BRC ? Δεν υπήρχε ποτέ τέτοιο μοντέλο, κάτι άλλο εννοείς μάλλον...
Αυτά που λέει ο μηχανικός δεν στέκουν και πολύ, γιατί να κάνει τρύπες και τι νέους χάρτες θέλει ? Και αν το πρόβλημα υπάρχει και με βενζίνη, τότε ίσως δεν είναι θέμα μόνο του συστήματος υγραερίου.

Θα έβρισκα τον εγκαταστάτη του συστήματος (μάθε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) και θα πήγαινα εκεί να το δει...
 

manthos_99

Original poster
MK7.5
Newbie
Aug 31, 2022
4
0
1
Μοντέλο
MK7.5
Καλημέρα, εργοστασιακο εντελώς δεν είναι απλώς η Ford συνεργαζόταν με κάποια εταιρία η οποία τοποθέτησε το υγραέριο και ηρθε με ειδικές βαλβίδες από το εργοστάσιο. Όταν είπα για τρύπες εννοούσε ο μαστορας πως θα έβαζε γωνιακά μπεκ για να μην υπάρχει αυτή η απόκλιση που υπάρχει τώρα με τους αποστατες που υπάρχουν. Βέβαια με μερικά τηλέφωνα που έκανα σε ιδιοκτήτες του ίδιου αυτοκινήτου στο car.gr μου είπαν πως δεν είχαν το ίδιο θέμα όποτε αμφιβάλω αν το πρόβλημα ήταν θέμα από το εργοστάσιο, αλλά παρολο αυτά το πρόβλημα συνεχίζει, οταν το βάζω μπρος κρύο ο δείκτης των στροφών κολλάει στο 0 και αν πατήσω γκαζιά θα αρχίζουν οι στροφές να τρεμοπαίζουν πάνω κάτω.
 

chtheodoro

MK7
Newbie
Oct 8, 2022
9
3
3
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα φίλε μου, λοιπόν αυτό το υγραέριο τελικά βγάζει προβλήματα από το πουθενά έτσι; Το δικό μου είναι μοντέλο 2009 με υγραέριο BRC (εργοστασιακό όπως μου είπαν αλλά μάλλον όχι όπως μου είπε ο μάστορας). Αυτό που αναφέρεις με το βύθισμα των στροφών μου το κάνει κι εμένα στην όπισθεν από τότε που το πήρα (πριν 3 χρόνια). Πάω να πατήσω γκάζι για όπισθεν, πέφτουν οι στροφές και σβήνει αλλά τις περισσότερες φορές το καταλαβαίνω και δίνω λίγο περισσότερο γκάζι πριν αφήσω συμπλέκτη. Όπως επίσης αναφέρεις, πιο σπάνια όμως, παίρνει μπρος και μετά μπορεί να σβήσει. Με τη δεύτερη δουλεύει κανονικά. Μια-δυο φορές μου έχει σβήσει ενώ κατεβάζω από τρίτη σε δευτέρα για να πάρω ανηφορική στροφή. Εδώ που είμαι δεν υπάρχει γνώστης να με βοηθήσει οπότε το έχω αφήσει έτσι. Κι εγώ στα 154.000 χλμ έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή, μπουζοκαλώδια κλπ. (φυσιολογικές φθορές για υγραεριοκίνητο στα τόσα χλμ απ'ότι ακούω). Τι φταίει ακριβώς για αυτό το βύθισμα στροφών δεν ξέρω αλλά αφού βλέπω ότι και το δικό σου με BRC κάνει πάνω-κάτω τα ίδια, κάτι παίζει με το αέριο τελικά...
 

manthos_99

Original poster
MK7.5
Newbie
Aug 31, 2022
4
0
1
Μοντέλο
MK7.5
Καλησπέρα φίλε μου, λοιπόν αυτό το υγραέριο τελικά βγάζει προβλήματα από το πουθενά έτσι; Το δικό μου είναι μοντέλο 2009 με υγραέριο BRC (εργοστασιακό όπως μου είπαν αλλά μάλλον όχι όπως μου είπε ο μάστορας). Αυτό που αναφέρεις με το βύθισμα των στροφών μου το κάνει κι εμένα στην όπισθεν από τότε που το πήρα (πριν 3 χρόνια). Πάω να πατήσω γκάζι για όπισθεν, πέφτουν οι στροφές και σβήνει αλλά τις περισσότερες φορές το καταλαβαίνω και δίνω λίγο περισσότερο γκάζι πριν αφήσω συμπλέκτη. Όπως επίσης αναφέρεις, πιο σπάνια όμως, παίρνει μπρος και μετά μπορεί να σβήσει. Με τη δεύτερη δουλεύει κανονικά. Μια-δυο φορές μου έχει σβήσει ενώ κατεβάζω από τρίτη σε δευτέρα για να πάρω ανηφορική στροφή. Εδώ που είμαι δεν υπάρχει γνώστης να με βοηθήσει οπότε το έχω αφήσει έτσι. Κι εγώ στα 154.000 χλμ έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή, μπουζοκαλώδια κλπ. (φυσιολογικές φθορές για υγραεριοκίνητο στα τόσα χλμ απ'ότι ακούω). Τι φταίει ακριβώς για αυτό το βύθισμα στροφών δεν ξέρω αλλά αφού βλέπω ότι και το δικό σου με BRC κάνει πάνω-κάτω τα ίδια, κάτι παίζει με το αέριο τελικά...
Καλησπέρα, πολλά προβλήματα όντως δεν με έχει αφήσει σε ησυχία τους τελευταίους 4 μήνες. Αυτή τη στιγμή το έχω αφήσει στο συνεργείο γιατί έχει διαρροή το υγραέριο από τα σωληνάκια και περιμένω να δω πως θα συμπεριφέρεται μετά τη διαρροή, έχεις παρατηρήσει στις ανηφόρες όταν δίνεις γκάζι να φύγεις να μην ανεβαίνουν οι στροφές αμέσως; Ειδικά στην οπισθεν αν πατησω το γκάζι θα φύγει απότομα μετά απο 1-2 δευτερόλεπτα.
 

chtheodoro

MK7
Newbie
Oct 8, 2022
9
3
3
Μοντέλο
MK7
Αυτό μου το έκανε όταν το πρωτο-αγόρασα πριν τρία χρόνια αλλά το πήγα σε ειδικό για υγραέριο και μου το ρύθμισε (είχε σπασμένο πνεύμονα και άλλα που δεν θυμάμαι). Τώρα έχει μερικούς μήνες που δουλεύει καλά (χωρίς πολλά βυθίσματα) αλλά έχω καταλήξει πως έφταιγε και η ποιότητα της βενζίνης. Επίσης πρέπει τη βενζίνη να την ανανεώνεις κάθε τόσο γιατί αν μένει στο ντεπόζιτο για πολύ καιρό δεν λειτουργεί σωστά. Πλέον έχω ήδη αλλάξει αντλία βενζίνης, καθάρισα ντεπόζιτο και μπεκ ψεκασμού βενζίνης και το δουλεύω μόνο με 100άρα. Δεν λέω ότι μπορεί να είναι κάτι τέτοιο στο δικό σου (ίσως θέλει κάποια ρύθμιση στο αέριο όπως σου λέει και ο μηχανικός) αλλά το πιο οικονομικό που θα έκανα εγώ πρώτα είναι (1) service στο υγραέριο, (2) λειτουργία μόνο με βενζίνη μέχρι να φτάσει χαμηλά και ανανέωση βενζίνης από πρατήριο που εμπιστεύεσαι (100άρα κατά προτίμηση). Και μετά βλέποντας και κάνοντας...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread