Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Εδώ Ελλάδα τα θυμάμαι δεκαετία του '80. Όχι μόνο σε ταξί αλλά και σε φορτηγά τύπου τράνζιτ, σε γεννήτριες κτλ. Το ένα κόλλαγε πίσω από το άλλο! Οι αναθυμιάσεις των καυσίμων είναι αυτές που προκαλούν "σπάσιμο" στο λάδι για αυτό έχει άλλες προδιαγραφές το λάδι σε βενζίνα-πετρέλαιο-γκάζι κτλ. Και που φτάσαμε στη δεκαετία του '10 που συνεχίζουν τα μοτέρ να κολλάνε το ένα πίσω από το άλλο ειδικά από την στιγμή που ο κάθε μηχανικός το παίζει και εγκαταστάτης υγραερίου!
Όσο δεν το πιέζεις είσαι μια χαρά! Ανάλογα και το κιτ πρέπει να έχεις και βενζίνα στο ντεπόζιτο για να μην σου κάψει αντλία, όπως επίσης πρέπει να το δουλεύεις και με βενζίνα για να μην βουλώσουν τα μπεκ.
Επίσης η βενζίνη όταν μπαίνει στο θάλαμο καύσης κάνει και ψύξη ταυτόχρονα , για αυτό με το υγραέριο το πρώτο που θα την "ακούσει" είναι οι βαλβίδες και το καπάκι ειδικά αν το  πιέζεις..για αυτό και ο πιο τακτικός έλεγχος ρύθμισης βαλβίδων που φυσικά δεν στο λένε ποτέ...μέχρι να πάρεις το  μοτέρ στα χέρια!  
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
mk1 Stelios said:
Εδώ Ελλάδα τα θυμάμαι δεκαετία του '80. Όχι μόνο σε ταξί αλλά και σε φορτηγά τύπου τράνζιτ, σε γεννήτριες κτλ. Το ένα κόλλαγε πίσω από το άλλο! Οι αναθυμιάσεις των καυσίμων είναι αυτές που προκαλούν "σπάσιμο" στο λάδι για αυτό έχει άλλες προδιαγραφές το λάδι σε βενζίνα-πετρέλαιο-γκάζι κτλ. Και που φτάσαμε στη δεκαετία του '10 που συνεχίζουν τα μοτέρ να κολλάνε το ένα πίσω από το άλλο ειδικά από την στιγμή που ο κάθε μηχανικός το παίζει και εγκαταστάτης υγραερίου!
Όσο δεν το πιέζεις είσαι μια χαρά! Ανάλογα και το κιτ πρέπει να έχεις και βενζίνα στο ντεπόζιτο για να μην σου κάψει αντλία, όπως επίσης πρέπει να το δουλεύεις και με βενζίνα για να μην βουλώσουν τα μπεκ.
Επίσης η βενζίνη όταν μπαίνει στο θάλαμο καύσης κάνει και ψύξη ταυτόχρονα , για αυτό με το υγραέριο το πρώτο που θα την "ακούσει" είναι οι βαλβίδες και το καπάκι ειδικά αν το  πιέζεις..για αυτό και ο πιο τακτικός έλεγχος ρύθμισης βαλβίδων που φυσικά δεν στο λένε ποτέ...μέχρι να πάρεις το  μοτέρ στα χέρια!  
Φιλε μπορει να εχεις δικιο..αν και απο κανεναν δεν εχω ακουσει κολλημενο μοτερ...δεν ειμαι ιδιαιτερα σχετικος με τη μηχανολογια γενικα, απλα ξερω γενικα το πως δουλευει  ο κινητηρας...γι αυτο που λες για ψυξη εγω το εχω ακουσει για το υγραεριο
και απο διαφορετικους...μηπως εννοεις για τη θερμοκρασια καυσης βενζινης-αεριου;.γιατι το αεριο σιγουρα εχει μεγαλυτερη...αλλα πριν την καυση ειναι πιο ψυχρο(ξαναλεω εχω ακουσει)...και τα τελευταια κιτ παιρνουν μπρος οι κινητηρες και ζεσταινονται με βενζινη οποτε αναγκαστικα πρεπει να εχεις βενζινη στο ντεποζιτο και δουλευουν και λιγο τα μπεκ ;)
 
Μην ακούς και πολλά. Ότι τους λένε λένε! Θέλει ψάξιμο. Το κάψιμο των βαλβίδων στην δεκατία του "80 ήταν κλασσικό εικονογραφημένο που λένε. Αλλά και πάλι το πρόβλημα ξεκινάει στο καπάκι και την δεκαετία που διανύουμε. Δεν αρκεί να δουλέψει το μπεκ μόνο και μόνο επειδή το έβαλες μπροστά.
 

LATI-NOS

New member
Apr 14, 2011
64
0
0
Εδώ και 35 χρόνια η Ιταλία χρησιμοπιεί υγραέριο δέν είναι κάτι καινούργειο..!!!
Μίλησα με ενα μαστορα και μου είπε πως τα καλήτερα κιτ υγραερίου είναι Ιταλικά και απο Τσεχία αν θυμάμαι καλα μου είπε εξήσου οτι σε θέματα ασφαλείας είναι πιο έμπιστο απο την βενζίνη..!!!
Με λίγα λόγια σε θέμα κατανάλωσης καίει περίπου τα ίδια με βενζίνη απλα η διαφορά ειναι οτι χρηματικα βγαίνουν απο την τσέπη σου τα μισα λεφτά δηλαδη θελει κανεις να κάνει 500 χιλιόμετρα με βενζίνη θα του βγει 50 ευρώ και αν παταει και 70 ευρώ και 80 !!

με υγραέριο με 35 ευρώ κάνεις δουλειά σου συμφέρει παρα πολύ.

και ζημιά να σου κανει μηχανικα μετα απο καποια χρόνια με τόσα λεφτά που εχεις γλιτώσει παλι κερδισμένος είναι καποιος.
 
Οπως το πάρει κανεις είναι το θέμα. Αν ηταν πιο έμπιστο από βενζίνη τότε θα ήταν όλα υγραέριο....φυσικά για να κάνει διαφήμηση και τίποτα άλλο ή απλά δεν έχει κάνει βόλτα στα συνεργεία για να δει πόσα καρφωμένα μοτερ υπάρχουν (!) ...και φυσικά η πιπίλα είναι οτι δεν υπάρχουν οι καλοί μαστόροι...τα καλά κιτ και ότι άλλο για να λανσάρουν τα δικά τους που δεν τα έχουν δοκιμάσει ούτε χρονο(!) . Βρήκαν μερικά πειραματόζωα, και ότι γίνει έγινε! Να θες 2.000€ σε λιγότερο από χρόνο χρήσης υγραερίου για να επισκευάσεις μοτέρ δεν είναι ότι καλύτερο, ούτε είναι ότι καλύτερο να πάρεις μοτερ με 600+300 βαλε-βγάλε,βάλε και κανα σερβισάκι πριν το βάλεις πάνω..και στο τέλος το μοτερ να σου βγει μαπα..και μετά ξανάμανά κάτω το μοτερ για να στο αλλάξουν από εκεί που το πήρες...και πάει λέγοντας.
Μέσα σε 6μήνες τέσσερις γνωστοί μου (με διαφορετικές μάρκες ) τα πήραν στο χέρι...δεν έχω να πω κατι άλλο!
 

moredread

New member
May 16, 2010
54
0
6
Μιας και δεν υπάρχει ενότητα Υγραεριοκίνησης για το ΜΚ6 θα προσθέσω εδώ την γνώμη μου.
Έχω βάλει και εγώ σε 1.6 μκ6 υγραέριο της went gas, είναι 5ης γενιάς συνδέεται στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Απο απόδοση έχει μια μικρή μείωση 5 % σε δύναμη, και ένα +5 σε κατανάλωση, έχω 42lt δεξαμενή τούρκικη (σχεδόν όλες είναι τούρκικες). Η μόνη αλλαγή που του έκανα, επειδή στης κοπέλας μου με γκάζι (μκ6 1.4) της έκαψε την αντλία βενζινης, έμαθα αργότερα το πρόβλημα της αντλίας. Έμαθα (απο μάστορες) ότι επειδή όταν δουλεύει με γκάζι συνεχίζει να φέρνει βενζίνη η αντλία μπροστά, στέλνοντάς της πάλι πίσω σε μεγαλύτερη πίεση απ'οτι όταν κάνει φυσιολογική καύση (κανονικές στροφές), έτσι η αντλία δουλεύει σχεδόν στα μέγιστα της πίεσης της (σαν να είσαι σε υψηλές στροφές) με αποτέλεσμα να καίγεται. Ως εκ τουτου,έβαλα ένα απλό ρελεδάκι με ένα διακοπτάκι και την κλείνω όταν ξεκινάει να "ρουφάει" γκάζι... για να προστατεύσω την αντλία.

Σε συνολική απόδοση, δεν έχω δει κάποια διαφορά σε σχέση με πριν (το μόνο που παρατήρησα είναι ότι τα μπουζιά είναι πιο καθαρά).
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
mk1 Stelios said:
που δεν τα έχουν δοκιμάσει ούτε χρονο(!) . Βρήκαν μερικά πειραματόζωα, και ότι γίνει έγινε! Να θες 2.000€ σε λιγότερο από χρόνο χρήσης υγραερίου για να επισκευάσεις μοτέρ δεν είναι ότι καλύτερο, ούτε είναι ότι καλύτερο να πάρεις μοτερ με 600+300 βαλε-βγάλε,βάλε και κανα σερβισάκι πριν το βάλεις πάνω..και στο τέλος το μοτερ να σου βγει μαπα..και μετά ξανάμανά κάτω το μοτερ για να στο αλλάξουν από εκεί που το πήρες...και πάει λέγοντας.
Μέσα σε 6μήνες τέσσερις γνωστοί μου (με διαφορετικές μάρκες ) τα πήραν στο χέρι...δεν έχω να πω κατι άλλο!
εγω το εχω 2 χρονια και εχω κανει 35000 χλμ...φιλος μου υδραυλικος εχει υγραεριο σε citroen xsara station  1400 (το εχει για τη δουλεια) με ολα τα χλμετρα μεσ στην πολη (πανω απο 120.000) + τα χλμετρα που ειχε το αμαξι πριν το υγραεριο και ειναι μια χαρα..που αλλιως ειναι τα χιλιομετρα σε πολη και αλλιως σε ταξιδια...κανενα απολυτως προβλημα..το υγραεριο υπαρχει χρονια σαν συστημα...τωρα αν εσυ το ακουσες πριν 1 χρονο και νομιζεις οτι βγηκε τωρα τι να πω..
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
fokooo said:
εγω το εχω 2 χρονια και εχω κανει 35000 χλμ...φιλος μου υδραυλικος εχει υγραεριο σε citroen xsara station  1400 (το εχει για τη δουλεια) με ολα τα χλμετρα μεσ στην πολη (πανω απο 120.000) + τα χλμετρα που ειχε το αμαξι πριν το υγραεριο και ειναι μια χαρα..που αλλιως ειναι τα χιλιομετρα σε πολη και αλλιως σε ταξιδια...κανενα απολυτως προβλημα..το υγραεριο υπαρχει χρονια σαν συστημα...τωρα αν εσυ το ακουσες πριν 1 χρονο και νομιζεις οτι βγηκε τωρα τι να πω..
Μην το βλέπεις έτσι
Υπάρχουν πολλοί γατούληδες που δεν είναι σωστοί στην δουλειά τους.
Το ότι σε εσένα δουλεύει απροβλημάτιστα είσαι από τους λίγους
Να ξέρεις ότι το υγραέριο ρυθμίζετε πάντα με βάση το πως οδηγάει ο καθένας μας
Αν εσύ το πηγαίνεις χαλαρά έχεις κάποια ρύθμιση Α,αν εγώ θέλω να το πηγαίνω συνέχεια κόφτες έχω την Β ρύθμιση


Αυτό το λέω γενικά και όχι προσωπικά.Υπάρχουν μέλη που έχουν κάποιες γνώσεις παραπάνω από τον καθένα μας.Λένε την άποψή τους,αυτά που έχουν ζήσει.
Κάποιος που είναι έξω από τον χορό δεν γνωρίζει τα παραθυράκια που υπάρχουν ;)
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
Απο οτι βλέπω αρκετα μέλη έχουν βάλει υγραεριο και απο όσο διαβάζω προβλήματα πολλα ή σοβαρά δεν υπάρχουν

Έχω ακούσει οτι μετα απο καποια χλμ τα οποία διαφέρουν ανάλογα με το ποιο σύστημα εχει βάλει ο καθένας πρέπει να ρυθμιστεί το διακενο των βαλβιδων

Εχει κάνει κανεις την συγκεκριμένη ρύθμιση;
 
Το διάκενο μένει όπως έχει .Πρέπει όμως να γίνεται συχνότερος έλεγχος στο διάκενο (που δεν τον κάνει σχεδόν κανείς) γιατί κατα κάποιο "περίεργο λόγο" (που ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμεις κρυφό καμάρι) απορυθμίζονται οι βαλβίδες. Φυσικά δεν είναι εύκολη υποθεση η ρύθμιση (όπως με τα μηχανικά ωστήρια βαλβίδων) να γίνει κάτι τέτοιο και οι μηχανικοί σου λένε "ναι τις ρύθμισα" ,χωρίς να έχουν κάνει τίποτα!
Όσο για αυτούς που έχουν υγραέριο είναι μετρημένοι στα δάχτυλα και όσο για τα προβλήματα είδη έχει καταστραφεί ένα μοτερ μκ7...
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
mk1 Stelios said:
Το διάκενο μένει όπως έχει .Πρέπει όμως να γίνεται συχνότερος έλεγχος στο διάκενο (που δεν τον κάνει σχεδόν κανείς) γιατί κατα κάποιο "περίεργο λόγο" (που ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμεις κρυφό καμάρι) απορυθμίζονται οι βαλβίδες. Φυσικά δεν είναι εύκολη υποθεση η ρύθμιση (όπως με τα μηχανικά ωστήρια βαλβίδων) να γίνει κάτι τέτοιο και οι μηχανικοί σου λένε "ναι τις ρύθμισα" ,χωρίς να έχουν κάνει τίποτα!
Όσο για αυτούς που έχουν υγραέριο είναι μετρημένοι στα δάχτυλα και όσο για τα προβλήματα είδη έχει καταστραφεί ένα μοτερ μκ7...
What is Valve Seat Recession?


Valve Seat Recession (VSR) is the tendency for the valve seat sealing face to shrink upwards into the cylinder head. When this occurs, the valve heads and stems are pulled further and further up into the cylinder head in order to meet the shrunken (recessed) valve seats by the powerful springs which are used to close the valves. You could describe this as a kind of valve sealing self-adjustment.

Eventually, the point is reached where the valve head and stem has moved up so far that the top of the valve stem is touching the cam follower, tappet or whatever for all of the time. There should be a clearance gap here which normally ensures full and correct sealing of the valve. If there is no clearance gap, the valve may be held slightly open by the contact with the cam follower or tappet. If this happens the cylinder involved cannot be truly gas tight and the condition will result in the affected cylinder producing far less than its normal power, or producing no power at all. This is because the affected cylinder will have low (or no) compression due to the leakage at the valve.
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Έχω βάλει κι εγώ στο Fiesta μου υγραέριο από τον Σεπτέμβρη. Είναι σύστημα της AEB ειδικά σχεδιασμένο για το Fiesta. Είναι το σύστημα που ψεκάζει και μικροποσότητα βενζίνης μαζί με το αέριο για λίπανση των βαλβίδων. Το έψαξα αρκετά και το βρήκα σε τιμές από 700€ μέχρι 1350!!!!! Φυσικά προτίμησα αυτό με τα 700. Έχω διανύσει 10.000κμ περίπου από τότε και δηλώνω 100% ευχαριστημένος. Μένω Κόρινθο και διανύω πολλά κμ εκτός πόλης. Τα περισσότερα κμ μου είναι με 5η και 80 - 90 κμ/ω. Η κατανάλωσή μου έχει αυξηθεί ελαφρά. Από 5,3 με βενζίνη στα 5,8. Με δεξαμενη 44 λίτρων που γεμίζει με 38 καθαρά βγάζω γύρω στα 630κμ.
Μοναδικό παράπονο ένα μικρό κόμπιασμα με 5η στις 2.200 - 2.300 στροφές σε ανηφόρα. Θα λυθεί όμως με σωστό προγραμματισμό όπως μου είπε ο εγκαταστάτης.
 

ukbulldog3

Newbie
Apr 14, 2011
6
0
0
KOZANH
Να αναφέρω πως κ γω έχω τοποθετήσει σύστημα υγραερίου στο fiesta απο το Νοεμβριο του 2013.Εβαλα της brc και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
 

gre165

Rookie
Jan 27, 2016
43
0
0
Παιδια μιας που μερικοι εχουν χρονια πλεον υγραεριο και πολλα χλμ ενα follow up και ισως καποια tips θα ηταν πολυ χρησιμα.
Για παραδειγμα μπουζι βαζετε τα εργοστασιακα?Αραγε η Ford δινει τα ιδια μπουζι για το 1.4 και για το 1.4LPG?
Με βαλβιδες εχει καποιος καποιο θεμα και εχει να προτινει κατι?

Εγω εχω BRC και εχω κανει 11.000χλμ σε 5μηνες..Κανενα απολυτως προβλημα.Με 48αρα μπουκαλα[42 πραγματικα] βγαζω 500+ χιλιομετρα.
Σημερα και καθε 10.000χλμ θα ψεκαζω στην μπουκαλα ενα προσθετικο που λαδωνει τις βαλβιδες.Το εχει στα περισσοτερα βενζιναδικα με γκαζι και κοστος 7 με 12Ε.
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
φιλε μου σε μκ6 1,4 σε 3 χρ 100χ.χλμ το υγραεριο ειναι να πηγαινεις οπως το κτελ ΑΡΓΑ αυτο μην το ξεχασεις ποτε
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread