BLUE-WHITE
Pro Member
δεν τον ξερεις είναι απο τα μέρη μου εδω!BLUE-WHITE said:Ποιανου το ST αν επιτρεπεται?
δεν πρόκειται να δεις κάτι αρνητικό με μισό πόντο αλλά κ ούτε κάτι θετικό! στην πολύ πίεση βλέπεις την διαφορά όταν έχεις ειδικά ημισλικ (ή σε συνθήκες καλής πρόσφυσης) κ αρχίζει να συμπεριφέρεται όλο το αμάξι παράξενα!! Το ίδιο ειχε συμβεί όταν δοκιμάστηκαν στο ίδιο αμάξι ζάντες με λίγο μικρότερο όφσετ(με τα ίδια λάστιχα) ! (Βασικά να είναι καλά οι απεριόριστες στροφοδιαδρομές που έχουμε εδω πέρα για αρχή) ..κ η πίστα που βλέπεις πλέον με χρόνους αν άξιζε το κάθε πείραμα στο τέλος!BLUE-WHITE said:Α μαλιστα...
Στον δρομο εχω κανει δοκιμες...οσες και οσο φυσικα μπορoυν να σου επιτρεψουν οι συνθηκες δρομου...Δεν παρατηρησα κατι αρνητικο, το ξαναλεω...Anyway...
BLUE-WHITE said:Οσο για τον αεροδυναμικο συντελεστη, ενταξει, δεν χαλαει οπως θα χαλουσε αν εβαζε καποιος μια τεραστια αεροτομη, ομως σιγουρα επηρεαζει στα πολλα χιλιομετρα...Οπως επηρεαζουν οι ζαντες με πολυ μικρο offset, που εξεχουν πολυ απο το αμαξωμα....Οποιος αμφιβαλλει, του δανειζω περιοδικα ειδικου τυπου, μπας και μαθει τιποτα...
Δημήτρη, είχα σκοπό να μη συνεχίσω αυτή την κουβέντα αλλά βλέπω ότι δεν τα λες σωστά.BLUE-WHITE said:Απλα καποιοι υποστηριζουν οτι, το αμαξι μετα (ακριβως επειδη πλεον δεν μπορει να διωξει ευκολα την ουρα) βγαζει περισσοτερα μουτρα, αλλοι παλι οτι, ναι μεν μεγαλωνει το οριο, αλλα οταν φτασεις το (μεγαλυτερο πλεον) οριο, γινεται πιο αποτομο...Εγω παλι λεω οτι, τουλαχιστον με το δικο μου setup, το αμαξι δεν κανει τιποτα απο τα δυο...
mpokwsths said:Δημήτρη, είχα σκοπό να μη συνεχίσω αυτή την κουβέντα αλλά βλέπω ότι δεν τα λες σωστά.
Δε μεγαλώνεις κανένα όριο με τους αποστάτες πίσω. Απλά εξαλείφεις την τάση του αυτοκινήτου να βοηθάει στο στρίψιμο με το πίσω μέρος (την οποία τάση έχουν - είχαν όλα τα αναγνωρισμένα σπορτιφ - στριφτερά μοντέλα του παρόντος και του παρελθόντος: Focus RS 1&2, Clio RS, Megane RS, Peugeot 106, Renault Williams και πολλά πολλά άλλα). Να αισθάνεσαι δηλαδή στο όριο ότι υπάρχει η τάση να γλιστρήσει η ουρά (κάτι που δεν γίνεται γιατί είναι μόνο αίσθηση ή γίνεται τόσο γλυκά και ομαλά που πραγματικά σε βοηθάει να στρίψεις ταχύτερα). Αντί λοιπόν να έχεις αυτή την ισορροπία στο όριο, η οποία βοηθάει στην εξάλειψη της υποστροφής, έχεις πιο σταθερό πίσω άξονα με αποτέλεσμα να αναγκάζεις το εμπρός μέρος να ξεκολλήσει νωρίτερα. Απλά πράγματα. Δεν έχεις μεγαλώσει απολύτως κανένα όριο.
Κατά συνέπεια: ΚΑΙ περισσότερα μούτρα έχεις ΚΑΙ πιο απότομη συμπεριφορά. Τράβα χειρόφρενο με 60 - 70 χλμ να ξεκολλήσει το πίσω μέρος αρκετά και μετά μου λες μετά αν αυτό που θα επακολουθήσει θυμίζει προοδευτική οδική συμπεριφορά.
Τώρα αν δε συνηθίζεις να πηγαίνεις με το πλάι, αυτό είναι άλλο -δικό σου- θέμα. Αλλά δε σημαίνει ότι επειδή δεν το επιδιώκεις ή δε βγάζεις το ESP δεν θα το κάνει όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.