- Apr 12, 2020
- 28
- 22
- 3
- 35
-
- Thread starter
- #1
Γεια σε όλους! Ως νέο μέλος της ομάδας, είπα να παρουσιάσω και γω το 'παιδί' μου
Το Fiesta μου είναι του 2013 ST-2 spec, έφτασε Κύπρο από Αγγλία μεταχειρισμένο με 72000 χμ τον Ιούνιο 2018. Δεν θα μπω σε λεπτομέριες όσον αφορά τις πρώτες μου εντυπώσεις (τα έχετε ξανακούσει) αλλά θα πω πως πρόκειται για μεγάλο έρωτα!!! Το έχω για καθημερινό αλλά και για παιχνίδι τα ΣΚ. Σήμερα φτάσαμε τις 104 000 χμ, πολλά από αυτά ήταν 'σκληρά' αλλά το αυτοκίνητο είναι στρατιώτης!
Αν και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζονται βελτιώσεις για να προσφέρουν στον οδηγό μια από τις καλύτερες οδηγικές εμπειρίες, πρέπει να δηλώσω πως έχω το 'σκουλήκι' της μετατροπής οπότε το Fiesta μου δεν έμεινε stock για πολύ.
Πριν προχωρήσω να απολογηθώ για τις φωτογραφίες, δεν είχα δημιουργήσει ποτέ αρχείο για την πρόοδο του αυτοκινήτου και δυσκολεύτηκα να τις βρω. Φωτογραφίες του αυτοκινήτου stock δεν υπάρχουν (!!??!!)...
Πάμε λοιπόν!
Από τον 2ο κιόλας μήνα, προχωρήσαμε με REVO rear motor mount, stainless steel catback (2.5 ίντσες) και τελικό muffler Twister το οποίο ήταν πάνω στο αυτοκίνητο μέχρι πρόσφατα....
Λίγους μήνες αργότερα βάλαμε πρόγραμμα πρώτου σταδίου βελτίωσης REVO, R-Sport stage 2 intecooler (PumaSpeed), και ζάντες Sparco Trofeo.
Εδώ ξεκουραζόμαστε με φίλους μετά από hill climb
Στόχος ήταν το stage 2, αλλά το αυτοκίνητο είχε μείνει με stage 1 πρόγραμμα για αρκετούς μήνες μέχρι να καταφέρω να πάρω downpipe με sports-cat. Λόγω budget όμως θα καθυστερούσα να πάρω το sports cat γιατί κόστιζε γύρα στα 500 ευρώ με τη μεταφορά του. έτσι τόλμισα να πάω 2ο στάδιο χωρίς αυτό (αν και δεν θα το πρότεινα).
Παρόλα αυτά ήταν αισθητή διαφορά μεταξύ 1ου και 2ου σταδίου. Τελικά μπήκε και το Milltek sports cat 2 μήνες αργότερα (έργο τέχνης κατά τη γνώμη μου) και έγινε επαναπρογραμματισμός stage 2 με προσθήκη exhaust overrun (πιο ήπια μορφή crackle map).
Ακολούθησαν charge pipe, GFB DV+ (diverter valve), R-Sport εισαγωγή, EIBACH lowering springs 20-25mm, EIBACH wheel spacers 10mm μπροστά - 15mm πίσω και TRC chin lip.
Πριν:
Μετά:
Η πιο πρόσφατη εργασία ήταν η αντικατάσταση του Twister από custom muffler με Akrapovic style tips και μεταχειρισμένο resonator από Α-45 AMG.
Ελπίζω σύντομα να καταφέρω να το πάω δυναμόμετρο... Τα νούμερα που περιμένω να δω είναι περίπου 240 άλογα (210 στους τροχούς) με 36-39 kg ροπή.
Αυτά από εμάς! beer
Το Fiesta μου είναι του 2013 ST-2 spec, έφτασε Κύπρο από Αγγλία μεταχειρισμένο με 72000 χμ τον Ιούνιο 2018. Δεν θα μπω σε λεπτομέριες όσον αφορά τις πρώτες μου εντυπώσεις (τα έχετε ξανακούσει) αλλά θα πω πως πρόκειται για μεγάλο έρωτα!!! Το έχω για καθημερινό αλλά και για παιχνίδι τα ΣΚ. Σήμερα φτάσαμε τις 104 000 χμ, πολλά από αυτά ήταν 'σκληρά' αλλά το αυτοκίνητο είναι στρατιώτης!
Αν και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζονται βελτιώσεις για να προσφέρουν στον οδηγό μια από τις καλύτερες οδηγικές εμπειρίες, πρέπει να δηλώσω πως έχω το 'σκουλήκι' της μετατροπής οπότε το Fiesta μου δεν έμεινε stock για πολύ.
Πριν προχωρήσω να απολογηθώ για τις φωτογραφίες, δεν είχα δημιουργήσει ποτέ αρχείο για την πρόοδο του αυτοκινήτου και δυσκολεύτηκα να τις βρω. Φωτογραφίες του αυτοκινήτου stock δεν υπάρχουν (!!??!!)...
Πάμε λοιπόν!
Από τον 2ο κιόλας μήνα, προχωρήσαμε με REVO rear motor mount, stainless steel catback (2.5 ίντσες) και τελικό muffler Twister το οποίο ήταν πάνω στο αυτοκίνητο μέχρι πρόσφατα....
Λίγους μήνες αργότερα βάλαμε πρόγραμμα πρώτου σταδίου βελτίωσης REVO, R-Sport stage 2 intecooler (PumaSpeed), και ζάντες Sparco Trofeo.
Εδώ ξεκουραζόμαστε με φίλους μετά από hill climb
Στόχος ήταν το stage 2, αλλά το αυτοκίνητο είχε μείνει με stage 1 πρόγραμμα για αρκετούς μήνες μέχρι να καταφέρω να πάρω downpipe με sports-cat. Λόγω budget όμως θα καθυστερούσα να πάρω το sports cat γιατί κόστιζε γύρα στα 500 ευρώ με τη μεταφορά του. έτσι τόλμισα να πάω 2ο στάδιο χωρίς αυτό (αν και δεν θα το πρότεινα).
Παρόλα αυτά ήταν αισθητή διαφορά μεταξύ 1ου και 2ου σταδίου. Τελικά μπήκε και το Milltek sports cat 2 μήνες αργότερα (έργο τέχνης κατά τη γνώμη μου) και έγινε επαναπρογραμματισμός stage 2 με προσθήκη exhaust overrun (πιο ήπια μορφή crackle map).
Ακολούθησαν charge pipe, GFB DV+ (diverter valve), R-Sport εισαγωγή, EIBACH lowering springs 20-25mm, EIBACH wheel spacers 10mm μπροστά - 15mm πίσω και TRC chin lip.
Πριν:
Μετά:
Η πιο πρόσφατη εργασία ήταν η αντικατάσταση του Twister από custom muffler με Akrapovic style tips και μεταχειρισμένο resonator από Α-45 AMG.
Ελπίζω σύντομα να καταφέρω να το πάω δυναμόμετρο... Τα νούμερα που περιμένω να δω είναι περίπου 240 άλογα (210 στους τροχούς) με 36-39 kg ροπή.
Αυτά από εμάς! beer