Κάτσε να δούμε....Crazy said:Για δες το γτ αν είναι έτσι,να μν προχωρήσω στην αγορά Ngk,που το χω στο πρόγραμμα.
Άλλαξα μπουζι με τα γνήσια....και τίποτα...το αμάξι είναι στον μηχανικό...μόλις την ξεφόρτωσα..
Κάτσε να δούμε....Crazy said:Για δες το γτ αν είναι έτσι,να μν προχωρήσω στην αγορά Ngk,που το χω στο πρόγραμμα.
Με φυσά δν κουμπώνει; πως γίνεται λάθος τοποθέτηση;scorpion said:Τα ιριδίου τα έβαλα πάλι πάνω,το πρόβλημα ήταν από την λάθος μου τοποθέτηση του πολλαπλασιαστή.Με την πρώτη ευκαιρία θα το φτιάξω πιο οργανωμένα
Δεν έχει φύσα...Crazy said:Με φυσά δν κουμπώνει; πως γίνεται λάθος τοποθέτηση;
όπως βλέπεις μου έδωσες τροφή για σκέψη κι εγώ το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμακαι εμένα αυτό ακριβώς μου είπαν σε ένα αρκετό σοβαρό συνεργείο με εμπειρία στα Ford , μαμά και πάλι μαμά !!
καλά το σίγουρο δεν το λες έτσι απλά , για να είσαι σίγουρος θα πρέπει να ανοίξεις το μοτέρ να δεις σε τι κατάσταση είναι οι κύλινδροι , από την άλλη για να το λένε τόσα συνεργεία σημαίνει ότι έχουν δει πολλά τα μάτια τους ..Εγω παιδιά τα έχω χρόνια πάνω και μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές σίγουρα δεν χάνω αλλά δεν ξέρω και αν κερδίζω κάτι. Σιγουρα ζημιά δεν σου κάνουν...
Καλησπερα, εχω φορεσει ITV16TT της Denso. Καποια διαφορα δεν εχω δει, αλλα να αναφερω οτι ο 1ος λαμδα ειναι εκτος και απο μπουζοκαλωδια/πολλαπλασιαστη εχω τα μαμα.τελικα με τα ιριδιου εχουμε χαμηλωτερη καταναλωση?σκεφτομαι για τα denso itv16 να δω αν θα πεσει η καταναλωση.