-
- Thread starter
- #1
Καλησπέρα fiestamaniacs, σήμερα έβαλα το αμαξι μπροστά να δουλέψει λιγάκι, γιατί είχε μένει σβηστό για 4-5 μέρες.
Αυτό που παρατήρησα όταν πήγα να βάλω κάποια ταχύτητα ήταν μια μεγάλη δυσκολία στο να μπει η κάθε σχέση. Ο μοχλός ήθελε αρκετή πίεση σε κάθε μια από τις ταχύτητες που δοκίμασα να βάλω και σε καμία περίπτωση δεν είχε ομαλή σμουθ διαδρομή. Συγκεκριμένα αυτό που με παραξένεψε ήταν ότι αφού είδα ότι η κάθε σχέση έμπαινε με πολύ δυσκολία, δοκιμάζω να βάλω οπισθεν και κάθε φορά που την έβαζα ακουγόταν ένας στιγμιαιος ήχος στην διαδρομή του λεβιε σαν να γραντζουναει, όπως ακριβώς κάνει όταν δεν έχει μπει σωστά η ταχύτητα και αφήνουμε συμπλέκτη και πατάμε γκάζι για να ξεκινήσει. Όλες οι αλλαγές φυσικά έγιναν με τον συμπλέκτη πατημένο στο πάτωμα και οι ταχυτητες έμπαιναν κανονικά (δεν τις πέταγε δηλαδη) απλά έμπαιναν με μεγάλη δυσκολία, λες και έβρισκε κάπου ο λεβιες και τον δυσκόλευε στην κάθε αλλαγή. Έκανα μια πολύ μικρή διαδρομή με το αμαξι, μερικά μέτρα και αμέσως μετά ο λεβιες δούλευε σαν βούτυρο, καμία δυσκολία και επίσης κανένας ήχος κάθε φορά που δοκίμασα να βάλω οπισθεν.
Έχετε εικόνα τι μπορεί να ήταν αυτό που συνέβη, έχει συμβεί σε κανέναν;
Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο λόγω κρύου να είχαν παγώσει οι βαλβολίνες και να υπήρχε αυτή η δυσκολία στις αλλαγές.
Θεωρητικά οι βαλβολίνες είναι κατασκευασμένες να αντέχουν στο κρύο, εξάλλου δεν έχω ακούσει ποτέ ανάλογο πρόβλημα λόγω κρύου και το παράξενο σε όλο αυτό ήταν ότι έγιναν πολλές αλλαγές με δυσκολία (με το αμάξι σε στάση) για 5-7 λεπτά που προσπαθούσα να δω τι γινεται, αλλά μόλις έκανα μερικά μέτρα ο λεβιες ήταν κανονικός.
Μπορεί δηλαδή να "ζεσταθηκαν" οι βαλβολίνες συμπτωματικά μόλις κινήθηκε το αμάξι ελάχιστα και όχι τα 5-7 λεπτά που άλλαζα την κάθε σχέση με δυσκολία;
Υγ τις βαλβολίνες θα τις αλλάξω έτσι κι αλλιώς στο σέρβις που περιμένω να κάνω (τις είχα αγοράσει εδώ και καιρο), αλλά αυτή η απαγόρευση μεταξύ νομών, ειδικά για εμάς που είμαστε από επαρχία και θέλουμε να πάμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο μας πάει πίσω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!
Αυτό που παρατήρησα όταν πήγα να βάλω κάποια ταχύτητα ήταν μια μεγάλη δυσκολία στο να μπει η κάθε σχέση. Ο μοχλός ήθελε αρκετή πίεση σε κάθε μια από τις ταχύτητες που δοκίμασα να βάλω και σε καμία περίπτωση δεν είχε ομαλή σμουθ διαδρομή. Συγκεκριμένα αυτό που με παραξένεψε ήταν ότι αφού είδα ότι η κάθε σχέση έμπαινε με πολύ δυσκολία, δοκιμάζω να βάλω οπισθεν και κάθε φορά που την έβαζα ακουγόταν ένας στιγμιαιος ήχος στην διαδρομή του λεβιε σαν να γραντζουναει, όπως ακριβώς κάνει όταν δεν έχει μπει σωστά η ταχύτητα και αφήνουμε συμπλέκτη και πατάμε γκάζι για να ξεκινήσει. Όλες οι αλλαγές φυσικά έγιναν με τον συμπλέκτη πατημένο στο πάτωμα και οι ταχυτητες έμπαιναν κανονικά (δεν τις πέταγε δηλαδη) απλά έμπαιναν με μεγάλη δυσκολία, λες και έβρισκε κάπου ο λεβιες και τον δυσκόλευε στην κάθε αλλαγή. Έκανα μια πολύ μικρή διαδρομή με το αμαξι, μερικά μέτρα και αμέσως μετά ο λεβιες δούλευε σαν βούτυρο, καμία δυσκολία και επίσης κανένας ήχος κάθε φορά που δοκίμασα να βάλω οπισθεν.
Έχετε εικόνα τι μπορεί να ήταν αυτό που συνέβη, έχει συμβεί σε κανέναν;
Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο λόγω κρύου να είχαν παγώσει οι βαλβολίνες και να υπήρχε αυτή η δυσκολία στις αλλαγές.
Θεωρητικά οι βαλβολίνες είναι κατασκευασμένες να αντέχουν στο κρύο, εξάλλου δεν έχω ακούσει ποτέ ανάλογο πρόβλημα λόγω κρύου και το παράξενο σε όλο αυτό ήταν ότι έγιναν πολλές αλλαγές με δυσκολία (με το αμάξι σε στάση) για 5-7 λεπτά που προσπαθούσα να δω τι γινεται, αλλά μόλις έκανα μερικά μέτρα ο λεβιες ήταν κανονικός.
Μπορεί δηλαδή να "ζεσταθηκαν" οι βαλβολίνες συμπτωματικά μόλις κινήθηκε το αμάξι ελάχιστα και όχι τα 5-7 λεπτά που άλλαζα την κάθε σχέση με δυσκολία;
Υγ τις βαλβολίνες θα τις αλλάξω έτσι κι αλλιώς στο σέρβις που περιμένω να κάνω (τις είχα αγοράσει εδώ και καιρο), αλλά αυτή η απαγόρευση μεταξύ νομών, ειδικά για εμάς που είμαστε από επαρχία και θέλουμε να πάμε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο μας πάει πίσω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!