JimClark
Pro Member
Crazy said:Αν εχετε καμια γνωμη αναμεσα στα δυο που σκεφτομαι να βαλω ας μου τν πειτε..
Παραθέτω κείμενο από αντίστοιχο φόρουμ για τα Uni RS 3 μετά από αλλαγή από P Zero Nero GT
Εντυπώσεις μετά από 320 χλμ με 25-30 ενθουσιώδη χλμ από τα Ελαιοχώρια Χαλκιδικής.
Αυτό που μου άρεσε στο λάστιχο είναι η αρχική εντολή κατεύθυνσης που πραγματικά κάνει το p zero nero να δείχνει νωθρό στο αρχικό turn in. Με λίγα λόγια τις βασικές μανούβρες αλλαγής πορείας τις κάνεις με λιγότερες κινήσεις στο τιμόνι. Στο μέσα της στροφής και παρατεταμένα σε γερές φορτίσεις πείθουν μεν, απλά ενδίδουν (άλλωστε δεν είναι ελαστικό κρατήματος) χωρίς να σε προβληματίσουν. Τα ίδια ισχύουν (τουλάχιστον αρχικά) και σε λεία άσφαλτο και σε πιο τραχιά.
Πολύ καλά στα φρένα,
Η V χάραξη έστω κ στο μισό το πέλμα βγάζει το γνωστό ήχου που θυμάμαι στα Eagle F1 gsd3, που μοιάζει σαν οχλαγωγή γηπέδου όταν μπαίνει γκολ, από 2-3 χλμ μακρυά. Σαν να στρίβεις κ να σε επεφημούν :thumbsup: :thumbsup:
Στο βρεγμένο δεν έχω ακόμα εντυπώσεις.
Επίσης, τρελά μου άρεσε το πώς μπορείς στο φρενάρισμα να "ρυθμίσεις" τον κώλο του αμαξιού (ακόμα κ τώρα) ανάλογα με τη μεταφορά βάρους και τις εντολές στο τιμόνι.
Για τα <300 ευρά που έδωσα, πολλά thumbs up τουλάχιστον αρχικά. Έμεινα με πολύ θετικές εντυπώσεις σε αυτή την αρχική φάση, κάτι που αρχικά δεν ένιωσα ούτε στα P zero nero, ούτε στα Dunlop SP 9000 ούτε και στα conti 3.
Πότε θα βρέξει;