Αυτήν τη λεπτομέρεια (με τις δαγκάνες φρένων) για το Mk1 Focus ST δεν τη θυμόμουν η αλήθεια είναι... Ναι, σε στροφιλίκια/κρατήματα (και όχι μόνο) το MK8 ST είναι ανώτερο. Όσο για τα φρένα που χρειάζεται το MK8 ST, εγώ λέω και μεγαλύτερες δισκόπλακες (με βάση τα άλογά του, τη χρονολογία του, κτλ.) απο 300mm! Ιδανικά, 312 x 28mm δίσκους χρειάζεται μπρος. Αλλά, επειδή το συγκεκριμένο παίρνει τετραμπούλωνες ζάντες, και 312mm δίσκοι δεν υπάρχουν σε τετραμπούλωνα, η μόνη υπαρκτή ιδανική διάσταση (τιμής-απόδοσης) για αυτό είναι 305 x 28mm. Η αμέσως επόμενη διάσταση δισκόπλακας μετά τα 305mm x 28mm (σε τετραμπούλωνα πάντα) είναι τα 324mm, που ίσως είναι λίγο υπερβολή για τα άλογά ενός μαμά MK8 ST...σωστες οι διαστασεις στο μκ1, ειχε μονοπιστονα ομως.
για να το θετω και σωστα βεβαια φρεναρισμα αψογο και το μκ8 απλα κουραζεται ευκολα, και δεδομενου οτι ειναι σαφως πολυ πιο γρηγορο σε στροφιλικια (κυριως στο οτι καταπινει τις ευθειες) θα ηθελε αν οχι ανωτερα εστω ιδια με το φοκους
Όσο για 300mm διαστάσεις δίσκου και τετραπίστονες δαγκάνες Brembo, βρήκα αυτό:
Fiesta Mk8 Brembo 300mm Brake Conversion Brackets
Anembo Engineering is a business from a precision engineering background specialising in cosworth parts,motorsport & performance CNC machining.We offer full CAD/CAM facilities.cosworth rs,sierra cosworth rs, escort cosworth rs,cosworth wrc,cosworth group A,focus rs mk2,focus st mk2,best...
anemboengineering.co.uk
Τα Brembo είναι εγγύηση!
Last edited: