Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
billz said:
Προγραμμα δεν θα χρειαστει?Λογικα αν δουλεψει σε MK7 θα δουλεψει και σε ΜΚ6  ;D

σε ΜΚ7, το μονο που υπαρχει για τωρα είναι additional injector controler και εναν "κλέφτη" στο MASS για να μην καταλαβαίνει ο εγκέφαλος την υπερπίεση.

Σε μκ6 που δεν έχει τον μεταβλητό, μπορει να δουλεψει και με εγκεφαλάκι, αλλα και με OMEX 600 άγραφο εγκέφαλο, που όμως είναι οικονομικός σχετικά.
 

takis fiesta

New member
Apr 17, 2011
60
0
0
ρε παιδια καλο μου φαινεται εμενα αλλα σχετικα απο θεμα κοστους,τοποθετησεις και ασφαλειας τι κανουμε???και δν μιλαω για 160 αλογα μονο.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
takis fiesta said:
ρε παιδια καλο μου φαινεται εμενα αλλα σχετικα απο θεμα κοστους,τοποθετησεις και ασφαλειας τι κανουμε???και δν μιλαω για 160 αλογα μονο.

αν είναι οκ ο μαστορας και σκαμπαζει απο βελτίωση είναι εύκολη δουλεια παρε-βαλε. Πηγαινετε στο μανούκη ή το δημητριάδη ή τον toyomad ή τον κακλαμάνο και παιζει να χετε το κεφαλι σας ήσυχο, Φερτε το και σε μενα στην τριπολη αμα δεν σας πειραζουν τα χιλιομετρα.
 

takis fiesta

New member
Apr 17, 2011
60
0
0
turbomaniac said:
αν είναι οκ ο μαστορας και σκαμπαζει απο βελτίωση είναι εύκολη δουλεια παρε-βαλε. Πηγαινετε στο μανούκη ή το δημητριάδη ή τον toyomad ή τον κακλαμάνο και παιζει να χετε το κεφαλι σας ήσυχο, Φερτε το και σε μενα στην τριπολη αμα δεν σας πειραζουν τα χιλιομετρα.
ναι ετσι ειναι πανω απο ολα ο μαστορας να ειναι γατα
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
το ολο θεμα ειναι να υπαρχει χρημα γιατι η ολη διαδικασια θα παει στο 5χιλιαρο(3000 το κιτ+1000 η εξατμιση+300 προγραμμα+κανα 700ρι τα μαστορικα). αλλα βαλε και κανα δισκοφρενο πιο μεγαλο μπροστα, βαλε και ενα ενισχυμενο δισκο πλατο,πιανεις τα 6000ευρω. μα με τοσα χρηματα λογικα βάζω τροπετο το μοτερ του στ.... ή τα κραταω καβατζα,πουλαω και κανα 10ρικο το αυτοκινητο και αγοραζω το στ....
με λίγα λογια δεν αξιζει τελικα η μοντα όσο κ αν την γουσταρουμε!άσε που δεν ειναι και εποχες να σκορπαμε λεφτα δεξια αριστερα....
γνώμη μου, cat-back και χοανη(δηλαδη καμια 130ρια αλογα)... στην καλυτερη περιπτωση ενα 1ο σταδιο!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
moican said:
το ολο θεμα ειναι να υπαρχει χρημα γιατι η ολη διαδικασια θα παει στο 5χιλιαρο(3000 το κιτ+1000 η εξατμιση+300 προγραμμα+κανα 700ρι τα μαστορικα). αλλα βαλε και κανα δισκοφρενο πιο μεγαλο μπροστα, βαλε και ενα ενισχυμενο δισκο πλατο,πιανεις τα 6000ευρω. μα με τοσα χρηματα λογικα βάζω τροπετο το μοτερ του στ.... ή τα κραταω καβατζα,πουλαω και κανα 10ρικο το αυτοκινητο και αγοραζω το στ....
με λίγα λογια δεν αξιζει τελικα η μοντα όσο κ αν την γουσταρουμε!άσε που δεν ειναι και εποχες να σκορπαμε λεφτα δεξια αριστερα....
γνώμη μου, cat-back και χοανη(δηλαδη καμια 130ρια αλογα)... στην καλυτερη περιπτωση ενα 1ο σταδιο!


Αν έδινα λεφτα για τόσο χοντρη βελτίωση, θα τα δινα σε ST150. Απειρα ανταλακτικα βελτίωσης και πάμφθηνα! (αναλογικά)
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
σ'αυτο αξιζει, γιατι ειναι και 2λιτρο οποτε εχει να βγαλει ενα σωρο αλογα με σωστη βελτιωση!η διαφορα ειναι οτι αν εχει καποιος στ ,με 6000 που θα του παει το φτιαξιμο, δεν θα μπορουσε να αγορασει κατι καινουργιο!απλα για τα μκ7 τα δικα μας, δεν αξιζει η ολη φαση γιατι ειναι καινουργια ακομη που ουτε αξιζει να τα πουλησεις ουτε και να χαλασεις χρημα πολυ πανω τους... χωρις βεβαια να κατηγορω οσους εχουν προχωρησει σε βελτιωσεις(που σημαινουν χρημα+χρονο+κοπο).... και γω γουσταρω τιςς μοντες,αλλα....
 

GiannisZetec

Pro Member
Jun 4, 2011
571
0
16
moican said:
το ολο θεμα ειναι να υπαρχει χρημα γιατι η ολη διαδικασια θα παει στο 5χιλιαρο(3000 το κιτ+1000 η εξατμιση+300 προγραμμα+κανα 700ρι τα μαστορικα). αλλα βαλε και κανα δισκοφρενο πιο μεγαλο μπροστα, βαλε και ενα ενισχυμενο δισκο πλατο,πιανεις τα 6000ευρω. μα με τοσα χρηματα λογικα βάζω τροπετο το μοτερ του στ.... ή τα κραταω καβατζα,πουλαω και κανα 10ρικο το αυτοκινητο και αγοραζω το στ....
με λίγα λογια δεν αξιζει τελικα η μοντα όσο κ αν την γουσταρουμε!άσε που δεν ειναι και εποχες να σκορπαμε λεφτα δεξια αριστερα....
γνώμη μου, cat-back και χοανη(δηλαδη καμια 130ρια αλογα)... στην καλυτερη περιπτωση ενα 1ο σταδιο!
συμφωνω απολυτα μαζι σου..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
moican said:
σ'αυτο αξιζει, γιατι ειναι και 2λιτρο οποτε εχει να βγαλει ενα σωρο αλογα με σωστη βελτιωση!η διαφορα ειναι οτι αν εχει καποιος στ ,με 6000 που θα του παει το φτιαξιμο, δεν θα μπορουσε να αγορασει κατι καινουργιο!απλα για τα μκ7 τα δικα μας, δεν αξιζει η ολη φαση γιατι ειναι καινουργια ακομη που ουτε αξιζει να τα πουλησεις ουτε και να χαλασεις χρημα πολυ πανω τους... χωρις βεβαια να κατηγορω οσους εχουν προχωρησει σε βελτιωσεις(που σημαινουν χρημα+χρονο+κοπο).... και γω γουσταρω τιςς μοντες,αλλα....


δεν θελει 6 χιλιαρικα το ST. Τα ανταλλακτικα με πιστονια μπιέλες και OMEX έχουν 3 χιλιαρικα. Αντε να παρει και ένα ο μηχανικός...
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
δεν γνωριζω ποσο παει το στ αλλα εχω την εντυπωση πως 3 χιλιαρικα θα πηγαινε σε καποιον που ξερει τι και που να ψαξει,να κρινει αν καποια μεταχειρα ειναι καλη ή οχι... σε καποιον αλλον ομως που δεν ειναι μες τα "κολπα" δεν ειναι ευκολο!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
moican said:
δεν γνωριζω ποσο παει το στ αλλα εχω την εντυπωση πως 3 χιλιαρικα θα πηγαινε σε καποιον που ξερει τι και που να ψαξει,να κρινει αν καποια μεταχειρα ειναι καλη ή οχι... σε καποιον αλλον ομως που δεν ειναι μες τα "κολπα" δεν ειναι ευκολο!

ολα καινουργια. Μην το ψαχνεις εδω στην ελλάδα οι τιμές είναι... ελβετίας !!
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
OC Motorsport Unveil Rotrex Supercharger

OC Motorsport have just released a Rotrex Supercharger Kit for the MK7 Ford Fiesta Zetec S. It boosts power from the standard 118bhp to 169bhp and 153lbft with no other modifications including leaving the standard exhaust in place.
The kit is supplied and fitted on a drive in drive out basis and is priced from £3250.00
Stage 1 Power levels with Milltek 174bhp 162.5lbft

Included in the kit are:
Rotrex Supercharger
Silicone and Aluminum Piping
Larger Injectors
Front Mount Intercooler
Rotrex Lubricating Oil, Oil Filter and Mocal Oil Cooler
Remap

Λεπτομερειες OC Motorsport

Αρκετα ακριβο και υποσχεται σχεδον τα ιδια με αυτο της european-parts
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
να ρωτησω κατι τους γνωστες γιατι σε αυτο το μαθημα ειμαι λιγο αδιαβαστος??

Εστω οτι εχουμε ενα Μκ7 δευτερο σταδιο (φιλτρο,προγραμμα,εξατμηση,εκεντροφορους) και ειναι ηδη 155hp περιπου....μπορει να μπει ο κομπρεσορας??το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο δλδ στα 170hp???
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Θα είναι παραπάνω και θα δουλεύει σωστά εφόσον προγραμματιστεί και σωστά!Δλδ αν θες να χρησιμοποιήσεις άλλη εξάτμιση η εκκεντροφόρους τότε πρέπει να ξαναρυθμίσεις το αμάξι με τα νεα δεδομένα.Ειδικά αν χρησιμοποιείς ''άγρια'' έκκεντρα...
Νομίζω το γράφουν και στην ιστοσελίδα της OC Motorsport αυτό!
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
και παμε και λιγο στα πιο δυσκολα που με προβληματιζουν....εστω οτι ανοιγω καπακι και ανεβαζω συμπιεση(μια που θα ειναι ανοιχτο για τα εκκεντρα) και μετα βαζω τον κομπρεσορα!!!εκει λογικα πρεπει να εχω προβλημα γιατι απο οσο ξερω τα τουρμπατα(αρα και τα κομπρεσορατα) δουλευουν αντιθετα στο θεμα συμπιεσης....σωστα???
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Κσταρχάς το να βάλεις εκκεντροφόρους δεν έχει καμία σχέση με άνοιγμα κινητήρα.Απλά αλλάζεις τους εκκεντροφόρους, δεν χρειάζεται να βγει η κυλινδροκεφαλή για να γίνει αυτό.Το να ανεβάσεις την συμπίεση σε υπερτροφοδοτούμενο αμάξι είναι λάθος!!
Αν θες περισσότερα άλογα μπορείς πολύ απλά να χρησημοποιήσεις μια άλλη τροχαλία και να ανεβάσεις πίεση χωρίς πολλά πολλά...Απλα το θέμα εδώ είναι άλλο....Θα αντέξει ο κινητήρας?Εχουν φτιάξει ένα κιτ το οποίο είναι σε καλή τιμή, γι αυτά που δίνει και την ποιότητα του πάντα, και δεν ανοίγει πολλές δουλειές.Αν θες παραπάνω από 220 άλογα πιστεύω οτι δεν θα αντέξει για πολύ ο κινητήρας!Και το λέω αυτό γιατί όποιος το φτιάχνει, το φτιάχνει για να το πατάει....
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
nos7 said:
να ρωτησω κατι τους γνωστες γιατι σε αυτο το μαθημα ειμαι λιγο αδιαβαστος??

Εστω οτι εχουμε ενα Μκ7 δευτερο σταδιο (φιλτρο,προγραμμα,εξατμηση,εκεντροφορους) και ειναι ηδη 155hp περιπου....μπορει να μπει ο κομπρεσορας??το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο δλδ στα 170hp???

το μονο που θα κανει διαφορα στην προκειμενη περίπτωση είναι οι εκκεντροφοροι (υπολογισε περιπου +12% στα 170 άλογα)

 
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread