Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Yiannis145 said:
Καλησπέρα παιδια, συγνώμη αν έχει ξανα απαντηθεί το συγκεκριμένο θεμα, αλλά θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Είμαι σε έρευνα αγοράς αυτοκινήτου, το budget είναι γύρω στα 14000 € και τα χλμ που διανυω ειναι γυρω στα 10000 το χρονο, 90% εντός πόλης. Μετά από σχετική έρευνα και εχοντας ακούσει καλά λόγια κατέληξα στο Fiesta. Εχω κάνει ήδη test drive στο 1.0 100hp και η τιμή που μου το δίνουν ειναι 13900 στην έκδοση Titanium με το κλειδί στο χερι. Ωστόσο με 600€ επιπλέον μπορώ να παρω το 1.5 tdci με τα 95hp (οχι το econetic) και εχω μπει στον πειρασμό.
Διαβαζω ομως και σε αλλα φόρουμ οτι ακόμα και η έκδοση του πετρελαίου εντός πόλης πλησιαζει τα 8 λίτρα (η αναφορά ηταν βέβαια για το αντίστοιχο focus) που τα θεωρω υπερβολικα.  Τελικά εσείς που είστε κάτοχοι ποιο απο τα 2 θα μου προτεινατε; αξιζουν λετε τα 600€ επιπλέον για το diesel;  Με νορμαλ τρόπο οδηγησης ποσα λιτρα καιτε με τα συγκεκριμένα μοτέρ εντός πολης; να επισημανω οτι το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια και γι αυτο με ενδιαφέρει πολυ το κόστος χρήσης αλλά και η οδηγική συμπεριφορά φυσικά.
Σας ευχαριστώ

Καλημέρα,
Ήμου στις ίδιες σκέψεις πριν 5 μήνες όπου ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο. Από τη μία ήθελα το diesel λόγω οικονομίας από την άλλη το ecoboost λόγω αξιοπιστίας (άκουγα συχνά πυκνά να μου λένε όλοι ότι αν πάθει κάτι η αντλία πετρελαίου την πάτησα, ότι το φίλτρο dpf μπορεί να μπουκώνει εύκολα κτλ). Προσωπικά κάνω γύρω στις 13.000 km τον χρόνο και όποιος άκουγε κάτι τέτοιο, μου έλεγε πάρε βενζίνη, δε θα κάνεις εύκολα απόσβεση. Όμως στα Fiesta τα diesel δεν είναι πολύ πιο ακριβά από τα αντίστοιχα βενζίνης και επειδή κινούμαι κατά βάση στον Κηφισό, σκέφτηκα ότι θα είχα τις ευκαιρίες να το ανοίγω και να του δίνω τις ευκαιρίες του. Στους 5 μήνες που το έχω η μέση κατανάλωση είναι γύρω στα 5.1lt/100km. Όμως έχει μεγάλη σημασία και το στυλ οδήγησης. Θα έλεγα ότι οδηγώ αρκετά οικολογικά και δεν πατάω γκάζι εκεί που δεν χρειάζεται. Προσωπικά και για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.. αν έκανα 10000km τον χρόνο και αυτά εντελώς μέσα στην πόλη, θα έπαιρνα το ecoboost. Απλώς η δική μου περίπτωση ήταν λίγο διαφορετική.
 

Giorgos74

Member
Jan 15, 2017
128
3
18
49
Γερακας
Καλησπέρα συμφοριτες

Είμαι μέλος στο group σας επειδή με ενδιαφέρει να αγοράσω το fiesta st. Αυτη την στιγμη οδηγω μια αλφα 147 jtd 150hp ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.. αλλα επειδη ειναι euro4 εχω αρχισει να φοβαμαι με τα νεα μετρα. Απο καταναλωση αληθεια τι παιζει ? βλαβες σερβις τιμες κλπ? Θα ηθελα μια απαντηση απο οσους εχουν για τα κατα κατα βαση τα υπερ τα εχω ειδη δει σε πολλα βιντεακια μιας και σε καμμια αντιπροσωπία δεν υπαρχει πλεον st για να το δω και απο κοντα δυστυχώς :(

Σας ευχαριστω!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Kαλώς ήλθες στο forum μας. H αλήθεια είναι ότι η alfa σου είναι πολύ ωραίο μοντέλο και παρ' όλη την ηλικία της μπορεί να δείχνει τα δόντια της σε πολλά ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.
Κατ' αρχήν φαντάζομαι ότι πως κοιτώντας το ST, γνωρίζεις ότι πηγαίνεις σε μικρότερο, από θέμα διαστάσεων και χώρων, αυτοκίνητο. Το πιο πιθανό βέβαια είναι ότι το fiesta ST θα είναι κάπως πιο γρήγορο από την alfa, δεν πιστεύω όμως ότι θα δεις τη χαώδη διαφορά.
Το fiesta ST από το 2015 και μετά (νομίζω) είναι euro 6. Τέλη κυκλοφορίας έχει γύρω στα 162 ευρώ φέτος. Από κατανάλωση, έχει καλή. Εξαρτάται και πώς οδηγείς βέβαια. Περισσότερα μπορείς να δεις εδώ.
Service, θα χαρακτήριζα ότι έχει normal τιμές. Δες κι εδώ.
Βλάβες; Άγνωστο για μένα, όπως και για πολλούς ακόμα κατόχους φαντάζομαι. Άλλωστε ο συγκεκριμένος κινητήρας δίνει ώθηση σε πολλά fiesta ST (από το 2013), focus (από το 2010-11) και mondeo (από το 2010-11). Οπότε πιθανές "παιδικές" ασθένειες νομίζω ότι θα έχουν ξεπεραστεί.
Κατά δε μπορώ να του καταλογίσω. Δεν έχω εμπειρία και από alfa romeo βέβαια για να συγκρίνω. Εξαρτάται και τι θέλεις όμως σαν οδηγός. Αν ζητάς άνεση, δε θα τη βρεις στο ST. Eίναι sport μοντέλο με σφιχτή ανάρτηση. Αν ζητάς ποιότητα συναρμολόγησης, πιθανόν και να μη σε ικανοποιήσει στο 100%. Είναι όμως αρκετά ανεβασμένη σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα. Κράτημα, πολύ καλό για το μέγεθός του, δε θα σε προδώσει.
Για να το δεις από κοντά, κοίτα σε καμιά αντιπροσωπεία μήπως το βρεις σαν μεταχειρισμένο. Δε νομίζω ότι συμφέρει κανέναν έμπορο να στοκάρει αυτό το μοντέλο σε καινούριο. Αν ζητάς το κάτι παραπάνω, υπάρχει και το ST200 με αναβαθμισμένο κινητήρα και εξοπλισμό.
Αν σου δημιουργήθηκε κάποια απορία, πολύ ευχαρίστως να βοηθήσουμε.
 

thespx

Rookie
Aug 1, 2016
23
0
1
Τα παρακάτω είναι προσωπικές απόψεις:

Υπέρ:
-Οδική Συμπεριφορά
-Ήχος
-Καθισματάρες
-Εύκολα εξελίξιμο χωρίς να βγεις από εγγύηση (Mountune)
-8 χρόνια εγγύηση

Κατά:
-Καθισματάρες μεν, στενές δε (εγώ ας πούμε θέλω να διώξω καμιά 10αριά κιλά για να είμαι τελείως άνετος)
-Infotainment
-Σχετικά 'φτωχό' εσωτερικό (ειδικά σε σχέση με την Alfa φαντάζομαι)

Προσωπικά από τα Κατά, τα 2 τελευταία δε με ενδιαφέρουν καθόλου και το πρώτο καλό θα μου κάνει  :D :D, οπότε και με τη νέα τιμολόγηση ειδικά, θα το ξανααγόραζα με κλειστά μάτια.

Ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείς, εννοείται ότι ρωτάς.
 

kimon

New member
Jul 19, 2015
53
2
8
[/quote]
usergr said:
Καλησπέρα συμφοριτες

Είμαι μέλος στο group σας επειδή με ενδιαφέρει να αγοράσω το fiesta st. Αυτη την στιγμη οδηγω μια αλφα 147 jtd 150hp ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.. αλλα επειδη ειναι euro4 εχω αρχισει να φοβαμαι με τα νεα μετρα. Απο καταναλωση αληθεια τι παιζει ? βλαβες σερβις τιμες κλπ? Θα ηθελα μια απαντηση απο οσους εχουν για τα κατα κατα βαση τα υπερ τα εχω ειδη δει σε πολλα βιντεακια μιας και σε καμμια αντιπροσωπία δεν υπαρχει πλεον st για να το δω και απο κοντα δυστυχώς :(

Σας ευχαριστω!
Ίσως μπορώ να σε βοηθήσω εγώ λίγο,μια και παλαιότερα είχα μια 147.Βέβαια,ήταν η 1.6 120hp κι όχι diesel με τους 150 όπως η δικιά σου,αλλά στην οδηγική συμπεριφορά και στα κράτημα της,δε θα έχει σημαντική διαφορά.Τώρα έχω το Fiesta 1.0 ecoboost 100hp,οπότε πάλι θα συγκρίνω -όσο γίνεται,γιατί το ST είναι αλλού,όχι μόνο από πλευράς ιπποδύναμης- την οδηγική αίσθηση.Μεταξύ των απλών Fiesta και του ST υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά και στο στήσιμο,απ'ότι μεταξύ των 147 (εκτός αν μιλάγαμε για την GTA).
Ξεκινώντας λοιπόν από τις παραπάνω παραδοχές,τιμόνι σαν της 147 δε θα ξαναβρείς (έχω και μια Giulietta,αλλά όσο καλό και να είναι το ηλεκτρικό τιμόνι της,δεν είναι 147).Όμως,το Fiesta-και γενικά τα Ford-,πλησιάζει κατά περίπου 90% την 147 σ'αυτό τον τομέα(το ST ίσως ακόμη καλύτερα).Όσον αφορά κρατήματα και στήσιμο,πάλι είναι πολύ κοντά.Στην ποιότητα εσωτερικού έχουν μικρή διαφορά δεν μπορώ να ξεχωρίσω εύκολα κάποιο (είχα και την 147 με μπεζ αλκαντάρα full extra κι ίσως με μπερδεύει κάπως),αλλά στη συναρμολόγηση συγκριτικά με την 147,το Fiesta είναι καλύτερο,πιο γεροδεμένο.Από χώρους,δεν έχουν και μεγάλη διαφορά ιδίως πίσω (αν δε κάνω λάθος έχουν και σχεδόν ίδιο μεταξόνιο).
Για κατανάλωση κι ιπποδύναμη δε μπορώ να σου πω,γιατί ούτε την 147 jtd έχω οδηγήσει,ούτε το ST.άλλωστε δύσκολη είναι η σύγκριση,αφού η μια είναι diesel και το άλλο βενζίνη.Χρήσιμα θα σου φανούν κι αυτά που σου είπε ο kostg που έχει ST.

Γενικά,όπως είπα και σε παλαιότερο post,είμαι πολύ ευχαριστημένος από το Fiestaκι στον 1μησι χρόνο που το έχω,μου θυμίζει μια μικρογραφία της 147 κι αυτό είναι πολύ ωραίο για μένα προσωπικά.Παλαιότερα,ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου, είχε ένα Focus ST το 5κύλινδρο κι έχοντας εμπειρία κια από εκεί έχω πολύ καλή γνώμη για τη Ford. Θεωρώ πως Alfa,Bmw και Ford είναι τρεις εταιρείες που σου προσφέρουν οδηγική απόλαυση κι ευχαρίστηση ανώτερου επιπέδου,συκγριτικά με τους υπόλοιπους.
Καλώς ήρθες κι ότι άλλο θελήσεις,με ρωτάς.
 

gyiama

Member
Nov 30, 2017
141
5
18
χαιρετώ την παρεα. νεος στο forum και υποψήφιος αγοραστης του τελευταίου fiesta του 2017. ανοιγω εδώ το θεμα μιας και δεν βρηκα άλλη ενοτητα που να αναφερετε στο ΜΚ8 μοντελο. θα ηθελα την βοηθεια σας μηπως κει απιτελους καταληξω σε καποιο μοντελο. Τα θεματα μου είναι τα εξης:
1)  είμαι μεταξυ του titanium και του st Line. μου αρεσει οπτικα  πιο πολύ το st Line αλλα με φοβιζει λιγάκι η πιο σφιχτη αναρτηση και οι 17αρες ζαντες που εχει, για καθημερινη χρηση κυριως μεσα στην πολη. μηπως είναι κουραστικο και μηπως δεν είναι τοσο ανετο οσο το titanium. τις 17αρες τις βαζω σαν μειον με το σκεπτικο ότι μπορεις ευκολα να τις χτυπήσεις σε κράσπεδα λακουβες κλπ. το titanιum μου αρεσει πολύ ο εξοπλισμος του που εχει τα παντα. φοραει 16αρες ζαντες και είναι πιο μαλακο στο δρομο.(τα εχω οδηγησει και τα 2 αλλα οσο κραταει το test drive δεν προλαβα να βγαλω σαφη συμπερασματα). εχω οδηγησει τα titanium στην εκδοση μετα 100 αλογα και την st Line σε πετρέλαιο μετα 120.
2) το δευτερο ζητημα είναι η επιλογή κινητηρα. να παω στην βεζινη μετα 125 η στο πετρελαιο μετα 120? οι βενζίνης εχω ακουσει ότι δεν βγαζουν τπτ και είναι αξιοπιστοι. για το πετρελαιο όμως δεν εχω καθαρη αποψη μιας και αλλοι λενε ότι βγαζουν θεματα αλλοι όχι. μπορειτε να με κατατοπίσετε? 
3) και ένα τριτο θεμα που μαλλον μπλεκει περισοτερο τα πρραγματα είναι η εκδοση vignale. να πω τν αληθεια μου αρεσει περισσότερο από ολες μιας και συνδυάζει στοιχεια και από τις 2 εκδοσεις πιο πανω που ανεφερα(ομορφια και εξοπλισμος) αλλα το πρόβλημα εδώ είναι ότι ξεφευγει οικονομικα σε σχεση μετα υπολοιπα ειτε στην εκδοση με τους 125 ίππους ειτε στο πετρελαιο. γι αυτό σκεφοτμαι μηπως παω σ αυτή την εκδοση αλλα στους 100 ίππους.  και τα ερωτήματα εδώ είναι 2!!!! πρώτον, εχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση η εκδοση με τους 100 από τους 125? ρωταω μιας και βλεπω ότι από ροπη είναι ιδιοι και απλα διαφερουν λιγο σε επιδοσεις στα ''ψηλα''. απ οσο εχω ψαξει δεν εχουν διαφορα στον κινητηρα αυτές οι δυο εκδοσεις, αντίθετα από την εκδοση με τους 140 οπου εκει εχουν και διαφορες στον κινητηρα! και δευτερον, γνωρίζουμε αν στην vignale η εκδοση με τους 100 ιππους εχει πισω ταμπουρα? ξερω ότι στην titanium εχει απλα λεω μηπως σ αυτή λογο υποτίθεται  πιο πλουσιας εκδοσης μηπως εχει δισκόφρενα! 
 

merlin

New member
Jul 19, 2017
51
0
0
Καλησπέρα φίλε. Κάτοχος ΜΚ8 St Line βενζίνης εδώ και ένα μήνα σχεδόν. Σχέτικά με την επιλογή μοντέλου νομίζω είναι καθαρά θέμα γούστου και μπορείς εύκολα να διακρίνεις τα μοντέλα και που θα πας.
Σχετικά με τα ταμπούρα, δεν πάνε με την έκδοση αλλά με το μοτερ. Τα 100 άλογα και κάτω μοτέρ έχουν ταμπούρα κ παραπάνω δίσκους. Τώρα πιο μοτέρ σου κάνει είναι και αυτό θέμα γούστου.
Σχετικά με τις αναρτήσεις και τις ζάντες του St line αν έκανες test drive φαντάζομαι πήρες μια εικόνα, πάντως για 17αρα εμένα μου φαίνεται αρκετά ήπιο και γλυκό στο δρόμο. Έρχομαι απο ΜΚ6 με κονι κίτρινο που χτύπαγε σαν κάρο βέβαια, αλλά και ο λαστιχάς μου που τον πήγα βόλτα έπαθε πλάκα. Είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι όταν έρθει η ώρα να βάλω πάλι μαμά ανάρτηση και είναι το τέταρτο αμάξι μου.
Και τέλος στο ερώτημα πετρέλαιο ή βενζίνη, το θέμα είναι πόσα χιλιόμετρα κάνεις και σε τί δρομους?
 

gyiama

Member
Nov 30, 2017
141
5
18
σε ότι αφορα τα ταμπουρα το ξερω ότι εχει να κανει με την ιπποδυναμη απλα ειπα μηπως στην πολυ πλουσια εκδοση εχουν δισκόφρενα. να πω την αληθεια εγω που το οδήγησα το st Line δεν μπορω να πω ότι με ενοχλησε μιας και το δικομου αυτοκινητο φοραει 18αρες με 35αρι προφιλ και bilstein h&r οποτε και μενα μου φανηκε νορμαλ. απλα επειδή θα είναι γενικης χρησης αυτοκινητο και θα κινείται καθημερινα μηπως το ολο στήσιμο είναι κουραστικο και το κυριοτερο επίφοβο στα στραβώματα και τα χτυπήματα της ζαντας!!!.γι αυτό και αρχισα να κοιταω και την εκδοση vignale η οποια απ οσα εχω διαβασει ναι μεν φοραει 17αρες ζαντες αλλα η αναρτηση του είναι σεταρισμενη με εφαση την ανεση . πλεον τα χλμ που θα κανει το αυτοκινητο τον χρονο, τα υπολογιζω γυρω στις 15000 (λιγο πανω λιγο κατω). το θεμα πετρελαιο να πω την αληθεια δεν είναι τοσο η οικονομικη διαφορα που εχει (ετσι κι αλλιως μιλαμε για ολες τις εκδοσεις βενζινη με 125 ιππους οι οποιες είναι πολύ κοντα στην τιμη) αλλα πιο πολύ από θεμα αξιοπιστίας. αλλοι λενε απεφυγε τα και αλλοι λενε ότι δεν βγαζουν τπτ.
 

GeoMperis

Newbie
Oct 28, 2017
6
0
1
καλη σου μερα. κατοχος του st line με τους 125 ιππους εδω και μια βδομαδα εχω να σου πω να μην φοβασαι καθολου την αναρτιση του.. ειναι οσο σφιχτη χρειαζεται χωρις να κουραζει. τουλαχιστον εμενα ετσι μου φαινεται. μιλαμε για πολυ ισυχο αμαξι
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Γεια χαρά και από μένα,

Όσοι είχαν πετρέλαιο στο προηγούμενο ουδέποτε είχαν πρόβλημα (μέσα σε αυτούς και εγώ). Ο 120 αλόγων νέος κινητήρας είναι συναρπαστικός και ίδιος σε επιδόσεις με τον αντίστοιχο βενζίνης 125 αλόγων. Αν τα χιλιόμετρα που κανείς είναι 15000 τον χρόνο και βάλε, σε συμφέρει πολύ το πετρέλαιο, δεν υπάρχει σύγκριση από θέμα.οικονομιας.  Προσωπικά έτυχε να κάνω τεστ ντραιβ και αρπάζει τόσο εύκολα που ούτε καν ότι είναι πετρέλαιο και αυτό και από θέμα θορύβου στην καμπίνα (λες και οδηγείς βενζίνη). Από θέμα ανάρτησης οδήγησα και το ST-line και αισθανομουν το απίστευτο κράτημα σε συνδυασμό με άνεση ούτε καν γκαπα γκουπα κτλ. Επομένως αν αυτός και μόνο αυτός είναι ο λόγος που φοβάσαι, για μένα μην το σκέφτεσαι. Έχουν βάλει 45αρι προφίλ ελαστικά και είναι υπερανετο. Από την άλλη το τιτάνιο άνετο και αυτο αλλά λίγο βάρκα.
 

merlin

New member
Jul 19, 2017
51
0
0
Μη σου πώ ότι ο 120 diesel είναι και καλύτερος σε επιδόσεις απο τον 125 βενζίνη. Τουλάχιστον σε νούμερα αυτό έχω δεί. Εμένα το μόνο που με προβλημάτιζε και τελίκά πήρα βενζίνη, είναι 1) μελλοντικοί τυχών φόροι στο diesel,2) ενδεχώμενη απαγόρευση στην Αττική και 3) καταπόνηση του Dpf γιατί κατά 90% κινούμαι μέσα στην Αθήνα σε δρόμους με κίνηση. Κατα τα άλλα ζηλέυω και την ροπή του και την κατανάλωση του.
 

gyiama

Member
Nov 30, 2017
141
5
18
σε επιδοσεις που τα οδηγησα το πετρελαιο φαινεται δυνατο και με διαβεβαιώσαν ότι είναι γρηγοροτερο ολων εκτος απ τους 140 ιππους που και παλι είναι πολύ κοντα. ο προβληγματισμος μου και μενα είναι ο ιδιος.  οι φοροι που μπορει να προκύψουν στο μέλλον (μ αυτους που εχουμε μπλεξει όλα είναι πιθανα ) και τα πιθανα προβλήματα που μπορει να αρχιζει να βγαζει. εχω εμπειρια από πετρελαιο προσφατη από Citroen c3  το οποιο το ειχα απο καινουριο και μου εβγαλε πομπα μπεκ στις 80000χλμ. και η δικη μου χρηση θα είναι περισσοτερο πολη και σε ταξιδάκια μικρα αλλα το κυριοτερο πολη!
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Αν είναι καθαρά πόλη, τότε ναι και γω θα φοβόμουν. Προσωπικά κάθε μέρα χρησιμοποιώ Κηφισο όπου ναι μεν είναι πόλη αλλά ταχείας κυκλοφορίας (όταν δεν έχει κίνηση, που δεν έχει πάντα) οπότε έχω την δυνατότητα να τρέχω.

Πάντως προσωπικά με τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε χρόνο, έχω εξοικονόμηση περίπου 600 ευρώ τον χρόνο (κάθε περίπου 15000 χιλιόμετρα). Ακόμα και αν εκτός εγγύησης μου βγει πρόβλημα, πάλι κερδισμένος θα μαι...γιαυτό και προτίμησα πετρέλαιο. Κοινώς, αν στο παράδειγμα μου (χτυπά ξύλο μετά απο 100.000 χιλιόμετρα) μλυ βγει θέμα, θα χω κερδίσει 4200ευρω..άρα τι με νοιάζει να δώσω και 1000 για κάτι βαρύ (dpf κτλ). Επίσης, το καλό είναι ότι όταν προκύπτει ταξίδι που δεν προγραμματιζες, εκεί που έλεγες πάλι έξοδα τώρα ούτε που το σκέφτεσαι.

Βέβαια, να προσθέσω κάτι ακόμα. Θεωρώ ότι και το βενζίνης αν δε θες να το πατήσεις μία χαρά οικονομικό είναι. Χθες οδήγησα πριμερα (βαρύ αμάξι) και σε ταξίδι προς χαλκιδα και επιστροφή και με τρέλα οικονομικό τρόπο οδήγησης πέτυχα κατανάλωση 5.8 L/100km...με το φιέστα θα χα ακόμα πιο λίγα. Όμως αναγκαζομουν να μην το παταω ενώ με το πετρέλαιο θα το παταγα και πάλι θα χα τρελή οικονομία.
 

gyiama

Member
Nov 30, 2017
141
5
18
όπως ακριβως τα λες είναι με το πετρελαιο και γι αυτό το σκέφτομαι πολύ. αυτό συνέβαινε με το c3 που ειχα. οπου και να πηγαινα δεν με ενοιαζε και οσο και να το πατουσα δεν εκαιγε. (εχω ένα αυτοκινητο ακομα 2000 κυβικα το οποιο ακομα και στο ρελαντί καιει τα αντερα του) οποτε το πετρελαιο μου φαινοταν τιποτα μπροστα του. απλα με προβληματιζουν λιγο και αυτά τα χαζα που ακουγονται για τα πετρελαια που αυτοι ειναι ικανοι να τα καταντήσουν ασυμφορα. ότι κερδίζεις με την οικονομια να τα πληρωνεις σε φορους.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Αν, όπως σε άλλες μάρκες, ήθελες +3000 για έκδοση πετρελαίου μπορεί να έπαιρνα βενζίνη. Όμως στα φιέστα το πετρέλαιο είναι όσο το 125 βενζίνης σε τιμή...άρα πετρέλαιο. Αυτό με τα πετρέλαια ισχύει για ποιότητα αλλά βάζεις πάντα από εταιρικό καλό βενζινάδικο και ότι καλύτερο το κάνεις. Όσο για να απαγορεύσουν κτλ, είπαν από 2025 σκέφτονται..Ε ως τότε θα χω βγάλει τα λεφτά μου, ποιος ζει ποιος πεθαίνει και ποιος ξέρει αν το 2025 γίνει 2028. Εξάλλου σε άρθρα που διαβάζω λένε γενικά κινητήρες εσωτερικής καύσης (και βενζινοκινητα άρα) θέλουν σιγά σιγά να τα αντικαταστήσουν με ηλεκτρικά. Ε μέχρι να γίνει αυτό, μέχρι να καταστούν το ίδιο οικονομικά σαν αγορά κτλ κάπως πρέπει να κινηθεί κανείς. Άρα..? Τώρα αν πουν φόρος.στα ντήζελ κτλ ε κανεις δεν το ξέρει. Πάντως όλο εξαγγελίες ακούω και ακόμα τίποτα. Αν το κάνουν θα σκίζουν όλα τα ταξί, τα φορτηγά κτλ...λίγο δύσκολο.μου ακούγεται.
 

gyiama

Member
Nov 30, 2017
141
5
18
σε ότι αφορα τα πετρελαια και την ποιοτητα τους να πω ότι στο c3 εβαζα αποκλειστικά v power diesel και παντα εριχνα μπουκαλακια για το βιοdiesel και παντα από 2 εταιρικα πρατηρια συγκεκριμενα ολοκαινουρια. και όμως εβγαλε 1500ε ζημια! και γω για πετρελαιο το βλεπω πιο πολύ και ας το ρισκάρω.να πω την αληθεια μου φανηκε θορυβώδης σαν κινητήρας. μηπως ηταν η ιδεα μου? τωρα από ένα τυπικο test drive δεν μπορεις να βγαλεις και ασφαλη συμπερασματα νομιζω αλλα σαν πρωτη εντυπωση το λεω
 

Walking

New member
MK7.5
Aug 5, 2016
99
1
8
38
Αγία παρασκευή
Μοντέλο
MK7.5
Να προσθέσω σε αυτό που λες σχετικά με τον θόρυβο,ότι έχει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου εντός καμπίνας.Απο τα πιο χαμηλά στα diesel να ξέρεις.Και όσο για το θέμα βενζινη η diesel θα συμφωνήσω με τον fiestaris.Ποτε δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει ένα αυτοκίνητο.Μπορει να πάρεις diesel και να μην σου βγάλει ποτέ παρόμοιο πρόβλημα.Εγω όσους ξέρω με πετρέλαια μέχρι στιγμής δεν έχουν βγάλει θέματα σε egr τρομπες η dpf.Βαζω και τον παράγοντα τύχης,να μην σου κάτσει δλδ.Ολα παίζουν και όλα μέσα στο προγραμμα ειναι
 

gyiama

Member
Nov 30, 2017
141
5
18
γι αυτό ρωταω γενικα αν εχουν βγαλει τα diesel προβλήματα. σιγουρα ενας παράγοντας είναι η τυχη απλα αν στο μεγαλυτερο ποσοστο δεν βγαζουν θεμα τοτε βγαινει ένα συμπερασμα αξιοπιστίας ετσι δεν είναι?
 

Walking

New member
MK7.5
Aug 5, 2016
99
1
8
38
Αγία παρασκευή
Μοντέλο
MK7.5
Θεωρώ πιο αξιόπιστα τα diesel από την βενζίνη.Σιγουρα το κάθε μοτέρ έχει τα δικά του προβλήματα.Απλα η πορεία έχει δείξει ότι περισσότερες βλάβες έχουν τα βενζινοκίνητα από τα dieselοκινητα.Και ίσως τα diesel είναι πιο εύκολα στην διάγνωση προβλημάτων από τα βενζίνης λόγω κατασκευής.Και δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι λένε "αν θες απροβληματιστα χιλιόμετρα πάρε diesel".Θα το έχεις ακούσει πιστεύω.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Εγώ δε συμφωνω απαραίτητα στο ότι ένα diesel είναι πιο αξιόπιστο. Δε νομιζω οτι οι μηχανές είναι όπως κάποτε που έβγαζαν 800.000 χιλιόμετρα κτλ διότι κάποτε όλα ήταν ποιότητα και τα μέταλλα της μηχανής. Παρόλα αυτά δεν έχω σκοπό να το.κρατησω μέχρι 800.000km διότι δεν είμαι.βρυκολακας οπότε δε με νοιάζει. Πέρα από μπεκ, dpf και αντλία όλα τα άλλα είναι ίδια αν σου χαλάσουν και ναι αν χαλάσει κάτι από αυτά θα βαλει κανείς βαθειά το χέρι στην τσέπη. Πάντως όντως προβλήματα δεν έχω ακούσει και να πω ότι ρωτώντας στο συνεργείο γνώστης αντιπροσωπείας μου είπε ο αεχιμηχανικος ξεκάθαρα, ποτέ δεν είχαμε θέμα.πλην ενός.τυπου που έκανε παραδόσεις σε πρατήρια εφημερίδων κτλ και αναβοσβηνε τη μηχανή κάθε μερικά τετράγωνα. Έτσι και πήραν ντίζελ. Τέλος, ο θόρυβος στην καμπίνα του ΜΚ8 είναι σχεδόν ανύπαρκτος, έχουν κάνει τρελει ηχομόνωση. Το σημαντικο επίσης ομως είναι ότι ενώ στο ΜΚ7.5 ως τις 1300-1400 στροφές από ακινησία φαίνονταν βαρύ (ντίζελ γαρ), στο ΜΚ8 αρπάζει με τη μία, ούτε καν ότι είμαι πετρέλαιο!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread