Επανερχομαι δρυμιτερος ,οσον αφορα τα λαδια για τον ecoboost .
Οσοι εχουν διαβασει τις αναφορες μου ,οταν πρωτο πηρα το ατμοσφαιρικο χιλιαρακι ,ειχα ενστασεις εντονες για το αν ειναι σωστο να χρησιμοποιειται το 5-20 σαν ιξωδες.
Τοτε εγιναν τα μυρια οσα με τεχνικους προισταμενους της FORD γιατι στα πλαισια του στρωσιματος
αλλαξα 2 φορες λαδια και αυτα με 5-30 ακολουθωντας τις γνωσεις μου σαν μηχανολογος.
Στο ετησιο σερβις φετος ,με επεισαν με απειλες οτι δεν θα ισχυει η εγγυηση και εβαλα στις αρχες της χρονιας 5-20 με πολλες ενστασεις.
Απο τον πρωτο καιρο ,μεσα στο χειμωνα το αυτοκινητο παρουσιασε μια αυξηση στη καταναλωση
της ταξεως 5-8% ,και ποιο θορυβωδες δουλεμα.
Το αφησα να παει στο καλο ,να μην κανω κουβεντες και φτασαμε αισιως στον καυσωνα του τριημερου που περασε.
Πηγαινωντας στο εξοχικο που ειναι σε υψωμα στο αλεποχωρι αλλα και μια βολτα στο πορτο Γερμανο,διαπιστωσα οτι το αυτοκινητο δεν ειχε δυναμη ,τις στροφες που εστριβε περυσι με 2η ταχυτητα χρειζονταν 1 και πολλες στροφες.
Το μοτερ στολλαριζε,και δεν ειχε δυναμη,αυξημενο θορυβο σαν πετρελαιο προφανως απο τα υδραυλικα ωστηρια που δεν ειχαν σωστη πιεση λαδιου για να εξασφαλισουν το επιθυμητο διακενο.
Το αμαξι πληρως ελεγμενο ,με καθαρο φιλτρο αερα,και 100 αρα αμολυβδη χωρις κανενα ιχνος υποψιας για νοθεια στη βενζινη.
Προφανως φταινε τα λαδια που γινονταν νερακι με εξωτερικη θερμοκρασια καπου στους 42
βαθμους νταλα μεσημερι.
Ηδη εκανα τα παραπονα μου στην εταιρεια που εκανα το σερβις και τους υπενθυμισα
οτι αν γινει ζημια ,δεν θα με ικανοποιηση ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Πρεπει να δοθει λυση πριν γινει η ζημια και θα ειναι ασχημο για ολους.
Πιστευω οτι πρεπει η εταιρεια να ασχοληθει ποιο σοβαρα με το θεμα των λαδιων για την
Ελλαδα ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥς ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΟΥς.
Βεβαια οι σαλιγκαρατοι εχουν ψυγειο λαδιου αλλα ειναι τοσο μικρο και σε τετοιο σημειο
που δεν κανει την διαφορα.
Θα επανελθω οταν αυριο ΠΕΜΠΤΗ θα παω να δουν μην λεω βλακειες και να με πεισουν
οτι το εργοστασιο καλως βαζει 5-20 για αυτον τον κινητηρα.
ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ.
Σημειωστε οτι ο κινητηρας στρωθηκε σταδιακα σε στροφες με 5-30 και με συστηματικα ανοιγματα και ταξιδια.
Τωρα δεν καιει σταγονα λαδι και αισιως εχει ξεπερασει τις 18000 χιλ.
Προβλημα μεχρι τωρα ΟΥΔΕΝ και σκαλισματα 0 .