Η μετατροπή, αλλάζοντας όλους τους κωδικούς που προανέφερα, κόστισε 760 ευρώ τα ανταλλακτικά + 90 ευρώ η τοποθέτηση/ευθυγράμμιση εκτός αντιπροσωπείας. Τα αμορτισέρ που είχα, είχαν αρχίσει να χάνουν λάδια, οπότε ήταν για αλλαγή, όπως επίσης και τα top mounts. Αν θεωρήσω ότι θα άλλαζα αμορτισέρ/top mounts και θα πλήρωνα για την τοποθέτηση ούτως ή άλλως, το μόνο που ουσιαστικά μου κόστισε παραπάνω στην αλλαγή, ήταν τα ελατήρια.
Ο λόγος επίσης που δεν σκέφτηκα να δώσω τα ίδια, ή και λίγο παραπάνω λεφτά για να βάλω άλλες αναρτήσεις η και coilover, ήταν κυρίως ότι στο συγκεκριμένο αμάξι, μιας και κινείται καθημερινά Αθήνα, δεν ήθελα να χαλάσω με τίποτε το επίπεδο άνεσης+καθημερινής χρηστικότητας. Δεν ήταν ο στόχος μου να το βελτιώσω ώστε να πετύχω το απόλυτο κράτημα, αλλά να το έχω σε ένα επίπεδο που θα μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια και άνεση.
Με την sport ανάρτηση, οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι είμαι πολύ κοντά στο στόχο που είχα επιδιώξει, οπότε για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα η συγκεκριμένη αλλαγή άξιζε (με την προϋπόθεση βέβαια ότι έχει έρθει ήδη η στιγμή να αλλαχθούν τα μαμά αμορτισέρ).
Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1488007277[/time]
Να προσθέσω, ότι στο αρχικό κόστος που είχα πει, έχει προστεθεί και το κόστος των top mounts και των άλλων εξαρτημάτων εκτός των αμορτισερ/ελατηρίων, γιαυτό έφτασε τα 760.
Ο λόγος επίσης που δεν σκέφτηκα να δώσω τα ίδια, ή και λίγο παραπάνω λεφτά για να βάλω άλλες αναρτήσεις η και coilover, ήταν κυρίως ότι στο συγκεκριμένο αμάξι, μιας και κινείται καθημερινά Αθήνα, δεν ήθελα να χαλάσω με τίποτε το επίπεδο άνεσης+καθημερινής χρηστικότητας. Δεν ήταν ο στόχος μου να το βελτιώσω ώστε να πετύχω το απόλυτο κράτημα, αλλά να το έχω σε ένα επίπεδο που θα μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια και άνεση.
Με την sport ανάρτηση, οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι είμαι πολύ κοντά στο στόχο που είχα επιδιώξει, οπότε για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα η συγκεκριμένη αλλαγή άξιζε (με την προϋπόθεση βέβαια ότι έχει έρθει ήδη η στιγμή να αλλαχθούν τα μαμά αμορτισέρ).
Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1488007277[/time]
Να προσθέσω, ότι στο αρχικό κόστος που είχα πει, έχει προστεθεί και το κόστος των top mounts και των άλλων εξαρτημάτων εκτός των αμορτισερ/ελατηρίων, γιαυτό έφτασε τα 760.