-
- Thread starter
- #1
Ως γνωστόν, τα diesel αυτοκίνητα νέας γεννιάς έχουν το φίλτρο μικροσωματιδίων (γνωστό ως dpf), το οποίο χρειάζεται πότε πότε ανάπλαση (ή αναγέννηση) και αυτό γίνεται αυτόματα όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες (ανάπτυξη υψηλών στροφών ή και ταχύτητας). Μετά λοιπον την τελευταία ανάπλαση, γίνονται αρκετά χιλιόμετρα και κάποια στιγμή ξαφνικά το βεντιλατέρ ξεκινάει και η κατανάλωση στο ρελαντί αντί να είναι 0.4-0.5 L/h γίνεται 0.7-0.8 L/h. Αν κάποιος βρεθεί κοντά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα διακρίνει μια οσμή λόγω υψηλής θερμοκρασίας κατά της διαδικασίας ανάπλασης, κατά την οποία καίγεται ό,τι έχει παρακρατηθεί στο φίλτρο.
Στο νέο fiesta (MK8), το ευχάριστο νέο για τους χρήστες είναι ότι η διαδικασία της ανάπλασης γίνεται όχι εν αγνοία του (αν το παρατηρήσει) αλλά υπάρχει ειδική ενδεικτική λυχνία για αυτό.
Επίσης, επιτρέπεται μέσα από το μενού της οθόνης να γίνει χειροκίνητος αυτοκαθαρισμός του φίλτρου.
Αυτά τα δύο στοιχεία είναι πολύ σημαντικά και περισσότερες πληροφορίες μπορεί κάποιος να δει στο αντίστοιχο κεφάλαιου του εγχειριδίου και πιο συγκεκριμένα εδώ:
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Content?bookCode=O36409&languageCode=EL&marketCode=WD&viewTech=IE&chapterTitleSelected=G1876902&subTitleSelected=G1876904&topicHRef=G1876876&div=f&vFilteringEnabled=False
Στο νέο fiesta (MK8), το ευχάριστο νέο για τους χρήστες είναι ότι η διαδικασία της ανάπλασης γίνεται όχι εν αγνοία του (αν το παρατηρήσει) αλλά υπάρχει ειδική ενδεικτική λυχνία για αυτό.
Επίσης, επιτρέπεται μέσα από το μενού της οθόνης να γίνει χειροκίνητος αυτοκαθαρισμός του φίλτρου.
Αυτά τα δύο στοιχεία είναι πολύ σημαντικά και περισσότερες πληροφορίες μπορεί κάποιος να δει στο αντίστοιχο κεφάλαιου του εγχειριδίου και πιο συγκεκριμένα εδώ:
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Content?bookCode=O36409&languageCode=EL&marketCode=WD&viewTech=IE&chapterTitleSelected=G1876902&subTitleSelected=G1876904&topicHRef=G1876876&div=f&vFilteringEnabled=False