Εξαρτάται από τη γεωμετρία του κάθε αυτοκινήτου καθώς και το πλάτος των αποστατών. Αν σκεφτείς την ανάρτηση με τον τροχό σαν ένα L αγγλικό, αν αυξήσεις την κάτω γραμμή σε μήκος, η γωνία τείνει να κλείσει λόγω των δυνάμεων στο μπράτσο. Λίγο δύσκολο να το εξηγήσεις και μιλάμε για ελάχιστη αλλαγή. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι παραπονιούνται για το τιμόνι οτι αλλάζει σε αίσθηση. Οπτικά δεν φαίνεται με γυμνό μάτι δλδ, στην ευθυγράμμιση θα δεις όμως άλλες τιμές. Με 15 χιλιοστά δύσκολα θα αλλάξει το κάμπερ πάντως, συνήθως από 20 και πάνω αρχίζει η διαφορά.