- Thread starter
- #1
Ξεκινάω αυτό το θέμα στην κατηγορία Βλάβες γιά να σας παραθέσω τις απόψεις μου , μετά από έρευνα που έκανα και σε συνεργασία με τον CRIS. Eίχε αναφερθεί σε κάποια post, σε άλλο θέμα βέβαια , ότι οι κινητήρες ecoboost σπάνε ο ένας μετά τον άλλο, ότι καίνε φλάτζες, ότι είναι πιεσμένει και έχουν κακή σχεδίαση κ.τ.λ.
Επειδή με προβλημάτισε αρκετά και δεν πήρα απαντήσεις από τους "ειδικούς" , έχω να σας πω τα εξής σχετικά με τους κινητήρες που επαθαν βλάβη λόγω υπερθέρμανσης και τα οποία διασταύρωσα από τις εξής πηγές : Γ. Καρανικόλας, Προιστάμενος Συνεργείου Παζαρόπουλος, σχετικά άρθρα στο Ιντερνετ, γνωστος μου έμπορος ανταλλακτικών FORD.
Στους πρώτους κινητήρες ecoboost που ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΊ ΣΕ FOCUS είχε παρουσιαστεί αστοχία υλικού σε ένα κολάρο του κυκλώματος ψύξης που παίρνει το ψυκτικό από το τουρμπο και το πάει στο δοχείο διαστολής. Το κολάρο αυτό αρχικά ήταν από πλαστικό σκληρο και σε κραδασμούς και μεγάλες θερμοκρασίες εσπαγε. Λόγω της ιδιαιτερότητας που έχει ο κινητήρας (διπλό κύκλωμα ψύξης) δεν προλάβενε ο αισθητηρας θερμοκρασίας να ανάψει τα σχετικά λαμπάκια η όταν τα άναβε ήταν αργά και γινόταν το κακό .
Στα νεώτερα μοντέλα ο σωλήνας αυτός εχει αντικατασταθεί με ελαστικό από υλικό EPDM και το πρόβλημα λένε ότι λύθηκε. Δεν είναι κακό βέβαια , επειδή είναι ο πλέον καταπονημένος από πλευρά θερμοκρασιών , να κάνουμε ένα έλεγχο που και που γιά ραγίσματα κ,τ.λ.
Δεν προσπαθώ να παινεψω την ford αλλα δεν δέχομαι να να ακούω ότι "ο κινητήρας δουλεύει με πολύ φτωχό μίγμα και γιαυτό ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες και παθαίνει βλάβες άρα πρέπει να βάλουμε πρόγραμμα".
Τώρα γιά το θέμα του Λευτέρη πιστεύω ήταν άσχετο με το παραπάνω και σίγουρα δεν εφταιγε το πρόγραμμα.
Επειδή με προβλημάτισε αρκετά και δεν πήρα απαντήσεις από τους "ειδικούς" , έχω να σας πω τα εξής σχετικά με τους κινητήρες που επαθαν βλάβη λόγω υπερθέρμανσης και τα οποία διασταύρωσα από τις εξής πηγές : Γ. Καρανικόλας, Προιστάμενος Συνεργείου Παζαρόπουλος, σχετικά άρθρα στο Ιντερνετ, γνωστος μου έμπορος ανταλλακτικών FORD.
Στους πρώτους κινητήρες ecoboost που ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΊ ΣΕ FOCUS είχε παρουσιαστεί αστοχία υλικού σε ένα κολάρο του κυκλώματος ψύξης που παίρνει το ψυκτικό από το τουρμπο και το πάει στο δοχείο διαστολής. Το κολάρο αυτό αρχικά ήταν από πλαστικό σκληρο και σε κραδασμούς και μεγάλες θερμοκρασίες εσπαγε. Λόγω της ιδιαιτερότητας που έχει ο κινητήρας (διπλό κύκλωμα ψύξης) δεν προλάβενε ο αισθητηρας θερμοκρασίας να ανάψει τα σχετικά λαμπάκια η όταν τα άναβε ήταν αργά και γινόταν το κακό .
Στα νεώτερα μοντέλα ο σωλήνας αυτός εχει αντικατασταθεί με ελαστικό από υλικό EPDM και το πρόβλημα λένε ότι λύθηκε. Δεν είναι κακό βέβαια , επειδή είναι ο πλέον καταπονημένος από πλευρά θερμοκρασιών , να κάνουμε ένα έλεγχο που και που γιά ραγίσματα κ,τ.λ.
Δεν προσπαθώ να παινεψω την ford αλλα δεν δέχομαι να να ακούω ότι "ο κινητήρας δουλεύει με πολύ φτωχό μίγμα και γιαυτό ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες και παθαίνει βλάβες άρα πρέπει να βάλουμε πρόγραμμα".
Τώρα γιά το θέμα του Λευτέρη πιστεύω ήταν άσχετο με το παραπάνω και σίγουρα δεν εφταιγε το πρόγραμμα.