Nitroking said:Μπορει καποιος να μας πει τι παιρνει το 1.25 με:
1)χοανη
2)τελικο
3)προγραμμα και τι προγραμμα? unichip?
puma-r said:ο επομενος ιδιοκτητης το εκανε παρουσιαση και οι κ@γκουρες του περιοδικου εβαζαν τεχνικα χαρακτηριστικα απο το μυαλο τους.
kostas-patra said:Λοιπόν...πρώτον....δεν έχω χώρο για υδραυλικό. Η πατέντα βάση δε μου έκατσε καλά και έβαλα και τη μαμά του RS2000 αλλά πάλι στηριγμένη με πατέντα στο αμάξωμα (έχω και 2 αμορτισεράκια....ενα στο σαζμάν και ενα στο μοτέρ για καλύτερη απορρόφηση κραδασμών) αλλά και πάλι έχει λίγο τζόγο το μοτέρ και είναι αισθητό αυτό. Το μοτέρ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ βαρύ για το fiesta και αναγκάστηκα να ψηλώσω την ανάρτηση με προσθήκες, πράγμα που με χάλασε πολύ αλλά πιστεύω οτι δε λειτουργεί και σωστά (ἐχει χαλάσει το ζύγισμα και στις στροφές έχει πολύ μεγαλύτερες κλίσεις). Έγινε πατέντα στο σερβο (το μαμά του mk3 δεν χωρούσε καθώς έβρισκε στην εισαγωγή) και αναγκάστηκα να τροποποιήσω το πεντάλ του φρένου γιατί δεν καθόταν στό σωστό ύψος. Τα φρένα μου έγιναν περίεργα (με πατημένο τέρμα φρένο αισθάνεσαι το πεντάλ μετά απο λίγο να σηκώνεται αλλά το αυτοκίνητο συνεχίζει να φτενάρει.....φυσικά το πόδι μου δεν το έχω κουνήσει) και πολύ απότομα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει με το παραμικρό. Οι 16άρες που έχω του χρειάζονται για να πατήσει στο δρόμο αλλά για να έχω το απαιτούμενο και ποθητό χαμήλωμα θα πρέπει να φουσκώσω φτερά γιατί βρίσκουν οι τροχοί στο φτερό και ας έχω κόψει το χείλος του φτερού (αν είχα το κανονικό offset-35-θα μου έβρισκε στο στρίψιμο). Έψαχνα για φαρδιές 15άρες αλλά δε βρήκα κάτι που να μου αρέσει (για να αποφύγω τις 16άρες). Το MTX75 του RS2000 δεν χωράει και έβαλα στην αρχή σαζμάν απο Escort RST με το Quaife αλλά και πάλι κατάφερε να το διαλύσει. Τώρα έχω 1.8 σαζμάν απο 16V και όσο αντέξει. Έχω αρρυθμίες στο ρελαντί (θα πάω να καθαρίσω εισαγωγή και μπέκ...αν δε διορθωθεί θα αλλάξω χοάνη...αλλιώς πάμε για τσεκάρισμα map, ποντεσιόμετρων κλπ κλπ). Δε χωράει το μαμά φιλτροκούτι του RS γιατί εκεί είναι η μπαταρία του fiesta και δε θέλω να τη βάλω πίσω. Δεν είχα χώρο ούτε για τη χοάνη και αναγκάστηκα να τη βγάλω με φτιαχτό σωλήνα απο την εισαγωγή πρός τα κάτω (πάνω απο τη γέφυρα του σαζμάν) με αποτέλεσμα να παίρνει νερά και να βρωμίζει πολύ εύκολα. Επίσης το μοτεράκι του ρελαντί στο RS είναι πάνω στο φιλτροκούτι. Εγω αναγκάστηκα να φτιάξω βάση για να στερεωθεί στο σωλήνα της χοάνης και δεν ξέρω αν δουλεύει σωστά εκεί. Φούσκωσα το καπό για να μην το σηκώσω στο πίσω μέρος (αγγλικό στύλ) και έκοψα λίγο στο μέσα μέρος τον αεραγωγό γιατί έβρισκε στο καπάκι των βαλβίδων. Α....ξέχασα να πώ οτι στην αρχή με τη μια βάση σε κόφτες έβρισκε λίγο η εισαγωγή στη θολόμπαρα!!! Βέβαια έχω ενα δυνατό ατμοσφαιρικό μκ3 χωρίς αμφιβολία, είναι μαμά σαν μοτέρ και όταν τα ρίχνεις σε 1.8T group VAG νιώθεις μια ευχαρίστηση. ;D
Αυτά.....Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.
Nitroking said:Δε νομιζω οτι προγραμματιζονται σειριακα τα ΜΚ4..
Οσο για τον Κωστα να κολλησει βαρος πισω?? Εδω μας βγαινει ο πατος να ελαφρωσουμε κι εσυ του λες να κολλησει βαρος? :
Αμα θες να πετυχεις καλυτερη κατανομη βαλε μια coilover πχ της Gaz που λεγαμε και παμε για corner weighting.. Αν θες να κανεις τετοια δουλεια καντη σωστα..
+1000Nitroking said:Κι εγω ειμαι fan του low cost αλλα να γινεται σωστα, το να προσθετεις βαρος κανει κακο πρωτα στο στριψιμο και μετα στις επιδοσεις..