Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
:laugh:Σε ευχαριστω ξανά. Υπόσχομαι ότι θα δημιουργήσω έναν όσο το δυνατόν αναλυτικό οδηγό βήμα προς βήμα για την εγκατάσταση του cruise control. Εφόσον το καταφέρω και εγώ φυσικά...
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Μια διευκρινιστικη ερώτηση, περιμένοντας το τιμόνι και το elm: Στα δικά μας Fiesta, τα facelift, απαιτείται ειδικός προγραμματισμός ( αρχείο απο ETIS κλπ) ; ή εχοντας συνδέσει τα επιπλέον πλήκτρα του CC στο τιμόνι, απλά θα κανω enable την αντίστοιχη επιλογή;
 

nexus

Original poster
Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Μια απλή ενεργοποίηση μέσω Forscan θέλεις. Δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις μόνος σου το asbuild file, η να κάνεις κάποιον ειδικό προγραμματισμό.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Σε ευχαριστώ. Την μπαταρία μπορω να μη την αποσύνδεσω ;  λογικά αποκλείεται να ανοίξει ο αερόσακος. Τέλος, οι βίδες στην κολονα και στο τιμόνι ειναι απλές σταυροβιδες, torx ή αλλου τύπου;
 

nexus

Original poster
Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Την μπαταρία κανονικά πρέπει να την αποσυνδέσεις για να μην γίνει καμιά στραβή με τον αερόσακο, αν και δύσκολο να συμβεί αυτό. Εγώ προσωπικά δεν την είχα αποσυνδέσει την μπαταρία. Μπορεί να κρατήσει κάποια σφάλματα ο εγκέφαλος, τα οποία μπορείς να σβήσεις πάλι με το Forscan.
Όσον αφορά τις βίδες, είναι 2 torx για το καπάκι. Ο αερόσακος κρατιέται με κλιπσάκια. Μπορείς να δεις εδώ για να πάρεις μια ιδέα: http://www.fordownersclub.com/forums/topic/37316-guide-fitting-cruise-control-aftermarket/
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Φοβάμαι μη θέλουν ολα επαναπρογραμματισμο μετα την διακοπή του ρεύματος. Το τιμόνι απο πισω τί βίδες εχει; Τέλος , κατά την επανασυναρμολογηση του τιμονιού ειναι κατι ευαλωτο σε τριγμους, για να προσέξω;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι αρκετά αναλυτικός ο οδηγός που έχει προτείνει ο nexus παραπάνω. Δε χρειάζεται καν να αλλάξεις το τιμόνι σου. Προσθέτεις μόνο τα χειριστήρια απ' ότι διαβάζω.
Αν βγάλεις τη μπαταρία τι θα χρειαστεί να επαναπρογραμματίσεις; Δηλαδή αν μείνεις από μπαταρία και την αλλάξεις, θα πρέπει να πας το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία για να ξαναπάρει μπρος; Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
 

nexus

Original poster
Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Βασικά όπως τα λέει και ο Κώστας, δεν χρειάζεται καν να βγάλεις το τιμόνι, αλλά αν θέλεις, το μόνο που έχεις να κάνεις, αφού έχεις αφαιρέσει τον αερόσακο/καλώδια, είναι να ξεβιδώσεις την εξάγωνη βίδα που έχει στο κέντρο. Προσοχή λίγο και με τα καλώδια που πάνε στον αερόσακο+κουμπιά.
Εννοείται ότι δεν χρειάζεται καθόλου επαναπρογραμματισμός με την αφαίρεση της μπαταρίας.
Ούτε τριγμούς έχεις να φοβάσαι.
Επίσης προσοχή στο πως θα βάλεις πάλι τον αερόσακο, να κάτσει καλά, γιατί μπορεί να έχεις θέμα με την κόρνα. Εμένα την πρώτη φορά δεν είχε κάτσει καλά ο αερόσακος και δεν πάταγε καλά η κόρνα. Τον ξαναέβαλα, και όλα κομπλέ μετά.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Λογικά το να κάτσει σωστα ο αεροσακος εξαρτάται απο τις διαδρομές των καλωδίων, αν αυτες τον εμποδίζουν  και απο το αν ακουστεί ο κλείδωμα στα κλιψακια;
 

nexus

Original poster
Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Όχι μόνο. Ο αερόσακος μπαίνει ουσιαστικά σε 3 τρύπες που έχει το τιμόνι :

IMG_0419.jpg


Στην παραπάνω φώτο, μπορείς να δεις τις 3 τρυπούλες που κουμπώνει ο αερόσακος 2 στο πάνω μέρος και μια στο κάτω. Σε αυτές τις τρύπες πρέπει να μπουν τα δοντάκια που έχει ο αερόσακος. Πρέπει να πιέσεις τον αερόσακο παράλληλα με αυτές τις τρύπες, ώστε να κουμπώσει σωστά και στα τρία ποδαράκια. Αν δεν κάτσει καλά από την μία μεριά ο αερόσακος, δεν θα σου πατάει η κόρνα σε εκείνο το σημείο, η μπορεί και να κολλάει και να χτυπάει η κόρνα συνέχεια.
Μην φαντάζεσαι ότι είναι κάτι δύσκολο αυτό που περιγράφω, απλά σε εμένα την πρώτη φορά δεν είχε καθίσει σωστά ο αερόσακος και δεν πάταγε καλά η κόρνα από εκείνο το σημείο.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Παρέλαβα το τιμόνι. Επειδή βλεπω ότι πισω και πλάι απο τα πλήκτρα εχει μαύρα φις, λιγο δύσκολα ισως να βγουν, μπορω να  τα βγάλω ώστε να βγάλω μονο το αλουμίνιο με τα πλήκτρα ή να εξάγω και όλη την καλωδίωση μαζι. Βλέπω ότι εχει και γείωση στο μέταλλο. Ειναι ασφαλές να την βγάλω όλη;
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Επίσης πως βγαίνει αυτο αλουμινενιο καπάκι χωρίς να το κανω ζημιά; Ξεβιδωσα και τα 3 torx, αλλα ειναι σφιχτά στη θεση του.
 

nexus

Original poster
Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Tomass, για αυτές τις απορίες καλύτερα να σου απαντήσει ο "The Ace", ή κάποιος άλλος που να έχει βγάλει μόνο το αλουμινένιο κομμάτι με τα πλήκτρα. Εγώ προσωπικά άλλαξα ολόκληρο το τιμόνι, οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να σε διαφωτίσω σε αυτό το κομμάτι.
Φαντάζομαι βέβαια ότι με κάποιο εργαλείο τέτοιου τύπου :
bojo1.jpg

θα μπορέσεις να το αφαιρέσεις χωρίς να κάνεις ζημιά. Την γείωση θα πρέπει να την ξεβιδώσεις επίσης.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Αν στο δίχως τιμόνι cruise control υπάρχει η καλωδιωση , τοτε λογικά αρκεί μονο το καπάκι με τα πλήκτρα. Ή ειναι μονη καλωδιωση, μόνο για τα πλήκτρα του ήχου;
 

nexus

Original poster
Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Η καλωδίωση που έχεις ήδη αρκεί. Απλά αλλάζεις το καπάκι και είσαι έτοιμος.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Ομως το αλουμινενιο καπάκι αρνείται πεισματικα να βγει. Και σταματάει εδω η όλη απόπειρα.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Το κατάφερα με λίγη δύναμη στο κατω μέρος του V με ένα πλατύ κατσαβίδι. Ευτυχώς χωρίς να κανω ζημιά.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
71
2
8
Με τη βοήθεια ηλεκτρολόγου βγήκε ο αεροσακος και μπήκε η νέα καλωδιωση και τα πλήκτρα. Σημειώστε λοιπόν, ότι ο ηλεκτρολόγος, εξειδικευμενος σε Ford δυσκολεύτηκε να βγάλει τον αερόσακο, δεν ειναι κατι που το κάνει εύκολα ο καθένας λοιπόν.
Αναμένω το εργαλείο για την σύνδεση με το for scan. Υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσει ζημια στον εγκέφαλο; Διότι ο ηλεκτρολόγος είπε ότι δεν θα χρησιμοποιούσε ένα πρόγραμμα σαν το for scan στο αμάξι και πρότεινε να περιμένω ένα δικό του επαγγελματικό πρόγραμμα και διαγνωστικό made in Bulgaria...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread