Βασικά όπως τα λέει και ο Κώστας, δεν χρειάζεται καν να βγάλεις το τιμόνι, αλλά αν θέλεις, το μόνο που έχεις να κάνεις, αφού έχεις αφαιρέσει τον αερόσακο/καλώδια, είναι να ξεβιδώσεις την εξάγωνη βίδα που έχει στο κέντρο. Προσοχή λίγο και με τα καλώδια που πάνε στον αερόσακο+κουμπιά.
Εννοείται ότι δεν χρειάζεται καθόλου επαναπρογραμματισμός με την αφαίρεση της μπαταρίας.
Ούτε τριγμούς έχεις να φοβάσαι.
Επίσης προσοχή στο πως θα βάλεις πάλι τον αερόσακο, να κάτσει καλά, γιατί μπορεί να έχεις θέμα με την κόρνα. Εμένα την πρώτη φορά δεν είχε κάτσει καλά ο αερόσακος και δεν πάταγε καλά η κόρνα. Τον ξαναέβαλα, και όλα κομπλέ μετά.