αποτι ξερω με το υγραεριο ενα θεματακι οι βαλβιδες κ οι φλατζες το εχουν αλλα περισσοτερο οι βαλβιδες οσους γνωστους εχω μια φορα το χρονο τουλαχιστον πηγαιναν για χρονισμο..Κ αν εισαι κ ατυχος μπορει και να της καψεις .. καλο ειναι σε τετοιου ειδους μετατροπες να κανουμε ακομα ποιο σχολαστικους ελενχους στο αμαξι μας εντατικα! γνωμη μου παντα!stathis M said:εχω υγραεριο και με αγχωνει λιγακι φιλε yannis_s οπως καταλαβαινεις!
turbomaniac said:ενα καλό ατμοσφαιρικό μοτερ με συμπιεση 11:1 πρεπει να έχει κομπρεσιον πάνω απο 13 bar (ή 190 psi), σε όλους τους κυλίνδρους.
Κάτω απο 12 μάλλον θα βγάλει πρόβλημα και κάτω απο 11 δεν είναι αποδεκτό.
Να σκεφτεις το δικό μου έβγαζε 12 με συμπίεση 8.5:1 (επειδη το είχα τούρμπο)
Το ραλί που είχα έβγαζε σε όλους τους κυλίνδρους 14.8 Μπαρ με συμπίεση κανονική (11:1)
Τα τσιμουχάκια βαλβίδων ουδεμία σχέση έχουν με την απώλεια συμπίεσης, μόνο με την απώλεια λαδιού έχουν να κάνουν.turbomaniac said:Συνήθως πρωτη αιτια για απώλεια είναι τα τσιμουχάκια βαλβίδων
AN7 said:Κάπου έχεις μπερδέψει την στατική συμπίεση με την πίεση που ασκείται μέσα στον θάλαμο καύσης καθώς ανεβαίνει το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο.
Μπορεί να έχεις και 13:1 συμπίεση με 150psi χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Πέρα από τον λόγο στατικής συμπίεσης, σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει κατα πολύ το νούμερο στο συμπιεσόμετρο, είναι ο χρονισμός των εκεντροφόρων, πόσο νωρίς/αργά κλείνουν ακόμα και το overlap.
Και το mondeo του πατέρα μου 1.8l, 10.8:1 με 200,000χλμ στο συμπιεσόμετρο έδειξε 260psi και στους 4.
Που θέλω να καταλήξω, δεν υπάρχει κανόνας που να λέει ότι με 10:1 συμπίεση πρέπει να βγάζεις 220psi. Πρέπει να βγάζεις ότι λέει το service manual, από τους ανθρώπους που σχεδίασαν το μοτερ
Τα τσιμουχάκια βαλβίδων ουδεμία σχέση έχουν με την απώλεια συμπίεσης, μόνο με την απώλεια λαδιού έχουν να κάνουν.
άκου να δεις πλάκα ... πάω στο συνεργείο τότε που είχα πρόβλημα με τη φλατζα και το καπακι λογο ότι είχε μεινει απο νερά το αμάξι και ειχε δημιουργηθεί πρόβλημα και κανονίζω παράλληλα αφου θα ανοιχτεί το μοτέρ να πάω και τους εκκεντροφόρους μου στο Μπουμπη να μου κάνει ένα light profil.Υποτίθεται με το reprofil τα μετραει τα διάκενα και τα παραδίδει σωστά. Κάποιες φορές αυτοί που κάνουν ρεπροφιλ συνιστούν συγκεκριμένα διάκενα, όχι τα εργοστασιακά, επομένως ρώτα αυτόν που σου κάνε ρεπροφιλ αν τα διάκενα είναι όπως τα θέλει. Το πλανισμα δεν έχει να κάνει τίποτα με τα διάκενα εκκεντροφόρου ωστηριων
Sent from my A80Pro using Tapatalk