panosd said:Καλό είναι να γράψει ο Ιάκωβος ακριβώς τι έχει κάνει στο θεμα εξαγωγής... Για να καταλαβουν καποια μέλη πως μπορεί να βγήκε αυτό το νούμερο!
turbomaniac said:δεν πρεπει να ξεχναμε όμως οτι οι ρυποι απο decat αμαξι που να φτιαγμενο να έχει cat είναι Απόλυτα καρκινογόνοι και μεταλλαξιογόνοι. Το βενζόλιο και οι βαρείς αδειάσπαστοι υδρογονάνθρακες κάνουν παρτυ με το DNA (προκαλόντας καρκίνους και μεταλλάξεις, τερατογενέσεις κλπ) , και το μονοξείδιο του άνθρακα είναι δηλητήριο αφου δεμευει το οξυγόνο και δεν αφηνει να παει αρκετό στα όργανα μας.
Απο τα κατάλοιπα της κάυσης που δεν διασπώνται χωρις καταλύτη, τα οξειδια του αζωτου δεν είναι δηλητήρια για τον οργανισμό μας.
+1000turbomaniac said:δεν πρεπει να ξεχναμε όμως οτι οι ρυποι απο decat αμαξι που να φτιαγμενο να έχει cat είναι Απόλυτα καρκινογόνοι και μεταλλαξιογόνοι. Το βενζόλιο και οι βαρείς αδειάσπαστοι υδρογονάνθρακες κάνουν παρτυ με το DNA (προκαλόντας καρκίνους και μεταλλάξεις, τερατογενέσεις κλπ) , και το μονοξείδιο του άνθρακα είναι δηλητήριο αφου δεμευει το οξυγόνο και δεν αφηνει να παει αρκετό στα όργανα μας.
Απο τα κατάλοιπα της κάυσης που δεν διασπώνται χωρις καταλύτη, τα οξειδια του αζωτου δεν είναι δηλητήρια για τον οργανισμό μας.
Νικο για τον κουμπαρο το έγραψα για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι πως βγήκε αυτό τ7 νούμερο και τι έχει κάνει στο αυτοκίνητο του!Dark knight said:Συμφωνο Πανο μαζι σου απλα ανταλλασουμε γνωμες με τον Περι για το decat.
Πιστευω οτι αναλογα με το τι φοραει το αμαξι (προγραμμα.εκκεντρα,κ.λ.π.),αντιστιχα θα σου δωσει και το decat σε αλογα.
Δηλαδη οσο πιο πολλα φοραει,τοσο καλυτερα αποτελεσματα θα εχει το decat πιστευω.
Αν κανω λαθος και καποιος ξερει περισσοτερα επι του θεματος,παρακαλω πολυ ας γραψει.
Απλα λεω την γνωμη μου απο προσωπικη εμπειρια.
Ελπιζω να μην εχω παρεξηγηθει Πανο απο σενα και τον Ιακωβο. redface
Αν ναι,φιλοι μου συγνωμη!!
Σε αυτό Αλέξη θα διαφώνησω.Όταν έβαλα την πολλαπλή εισαγωγής μου έβγαλε 123 στην ΤΑΤ.Μετά από μια βδομάδα που ξαναμέτρησα στο ίδιο δυναμόμετρο το έβγαλαν γύρω στα 117 και από τότε όπου μέτραγα έπαιζα σε αυτά τα νούμερα τουλάχιστον στα δυναμόμετρα που πήγαturbomaniac said:πολυ καλό νούμερο, ύψηλότερο σαφως απο τα αναμενόμενα. δεν πιστευω βεβαια οτι πριν το χταπόδι είχες 119, αλλα πιστευω οτι είχες γύρω στα 123 (μαλλον κατι έπαιζε με τα μίγματα και το παλιο σου πρόγραμμα. Και παλι όμως 8 άλογα είναι τρομερή διαφορά που θα φαίνεται σίγουρα και στο δρόμο με 3-4 αμάξια διαφορα.
Με ποιο decat είχα δοκιμάσει Περικλή?DarthFiesta said:Συμφωνω σε αυτο.. ok234 απλα ειχαμε μια κουβεντα σε αυτο οταν δοκιμασαν με εταιρο mk6 με αλλο τελικο κ decat ο ιακωβος που θεωρουσα οτι ειναι πολυ μεγαλυτερα τα ωφελη του decat απο το τελικο ή τεσπα οτι αντισταθμιζεται αυτη η αλλαγη..
απλα το λεω για να μην μπερδευομαστε γιατι αναφερεται μονο η αλλαγη του χταποδιου με αυτο το dyno σε σχεση με τα 119 που εχει καταλυτη..
Δεν πιστεύω ότι παίζει τόσο πολύ ρόλο ο καταλύτης αλλά περισσότερο ο λάθος σχεδιασμός του χταποδιού.mexico said:οποτε επιβεβαιωνεται οτι το προβλημα τον μκ6 ειναι αυτος ο κωλό χταποδοκαταλυτης και ειναι το πρωτο που πρεπει να αλλάζει καποιος γιατι 30 αλογα κερδος δε τα λες και λιγα απο πρωτο σταδιο . αυτο που μενει ειναι να τα δειξει και στο δρόμο . ιακωβε ελπιζω αυτη τη φορα να βρηκες αυτο που εψαχνες
Εννοεί μάλλον εσένα που ήσουν decat και με το 60αρι τελικό και που δοκίμαζες με τον Στέφανο. Στις αρχές…scorpion said:Με ποιο decat είχα δοκιμάσει Περικλή?
Λάθος μου που έγραψα μόνο το χταπόδι αλλά έχω γράψει και στο ανάλογο θέμα τι ακριβώς αλλαγή έχω κάνει