Γιωργος79 said:
Καλημερα! θα ηθελα την γνωμη σας σε κατι.... εχω το ecoboost 100hp απο Ιαν.2014 με 25000 χλμ βλεπω οτι τα ελαστικα τα μπροστινα ειναι περισσοτερο φθαρμενα απ'ότι τα πισω ελαστικα, και σκεφτομουν να πηγαινα να μου εβαζαν τα πισω ελαστικα εμπρος και το αντιστροφο. Μηπως τα κραταγα κανα 2 χρονια ακομα πριν τα αλλαξω!
Κι εγώ μπρος/πίσω θα τα 'κανα για να 'βγάλω ακόμη 2 χρόνια. Έπρεπε να το 'χες κάνει ήδη όπως προαναφέρθηκε, αλλά δεν πειράζει. Πολλοί δίνουν σημασία μόνο στα εμπρός λάστιχα και αδιαφορούνε για τα πίσω δεν είναι όμως έτσι. Αν κοιτάξεις τί συστήνουν οι κατασκευαστές θα δείς ότι αναφέρουν -χωρίς να γίνεται ξεχωριστή μνεία για μπροστοκίνητα/πισωκίνητα- αλλαγή 4άδας αφού έχουν γίνει ενδιάμεσες τράμπες ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη φθορά εμπρός-πίσω, ή αν δεν σας παίρνει οικονομικά αντικατάσταση των ελαστικών στον πίσω άξονα αρκεί αυτά που θα μείνουν μπροστά να μην πνέουν τα λοίσθια.
Το μπροστινό με την δική σου συμμετοχή σε τιμόνι και γκάζi κάτι μπορείς να διορθώσεις, αν όμως χαθεί ο έλεγχος στο πίσω μέρος από υδρολίσθηση ή υποστροφή, είναι δύσκολα τα πράγματα. Και μπροστά βέβαια επειδή ο άξονας επιβαρύνεται με την αλλαγή διεύθυνσης και με την μεταφορά βάρους κατά το φρενάρισμα την ακούνε τα ελαστικά, οπότε δεν πρέπει να 'ναι σε κακή κατάσταση.
Στην περίπτωσή σου με 8000χλμ/ετησίως σαφώς και μπορείς με μια τράμπα να περάσεις 2 έτη ακόμη. Θα το δείς και στην πορεία αν σου "ζητάει" αλλαγή με πιο συχνές επεμβάσες abs/esp.
Προσωπικά με ίδια χιλιομετρική χρήση περίπου τα τραμπάρω μπρος/πίσω κάθε χρόνο.
Tomas said:
καλησπέρα παιδιά! η σδερφή μου έχει το titanium με ελαστικά 195/50/15 φοραει από μαμά κάτι hankook κάπως έτσι. είναι χρονολογίας του 12 και είναι καιρός για άλλαγμα. τι προτείνετε για ασφάλεια και άνεση;
Σε κάποια fiesta mk7,5 έχω δεί τα hankook s1 evo, αλλά δεν ξέρω αν φοράνε αυτά σε όλες τις εκδόσεις.
Ποιό μοντέλο της hankook φοράνε; Τα ecoboost των 80 ίππων και των 100 μήπως φοράνε το kinergy eco k425;
Είστε ευχαριστημένοι γενικά;
Έχω πολύ καλή εμπειρία από eco contact 5(τα eco 3 ήταν άθλια) σε διάσταση 185/60r15. Τα κράτησα για 4,75 χρόνια
και 31000+χλμ στο yaris σε διάσταση 185/60r15. Είχανε ταιριάξει πολύ όμορφα και με το βάρος/δύναμη του αμάξιου και με την χρήση που έκανα. Κορυφαίο φρενάρισμα και πολύ άνετα στην κύλιση. Επίσης τα ECO έχουνε σκληρά πλαϊνά και παρότι χαρακώνονταν σε επαφή με πεζοδρόμιο δεν σκίζονταν όπως τα ENERGY SAVER, ούτε πετούσαν βυζιά όπως τα PREMIUM σε λακκούβες.
Γενικά από Premium Contact 2 και Dunlop Bluresponse=Goodyear efficientgrip performance που τα έχω ζήσει και τα 2 σε avensis και getz αντίστοιχα ενώ κρατάνε πολύ καλά, δεν λέει να πληρώνεις στα καλά καθούμενα 70-80€ για καινούργιο λάστιχο επειδή πέταξε βυζί. Δίνουν εγγύηση βέβαια για 1 χρόνο αλλά δυστυχώς οι λακκούβες είναι πολλές και μόνιμες και όσο πάει αυξάνονται, οπότε η εγγύηση είναι δώρον άδωρον.
Τώρα φοράω στο yaris pirelli p1 verde επειδή τα πήρα μέσω Shell και AB σε σούπερ τιμή, 40€ φθηνότερα απ' ότι άλλο επώνυμο υπάρχει. Πρώτη φορά με Pirelli. Διάβαζα ότι είναι ίδια κατηγορία με Bridgestone, δηλαδή τούβλα που βγάζουν χιλιόμετρα και όχι λάστιχα. Σε κρατάνε πολύ καλά αλλά έχεις μηδενική πληροφόρηση για το πότε θα χάσεις τον έλεγχο και γενικά για το τί συμβαίνει στην κρεμαγιέρα σου. Μιλάω για turanza er300 και το περίφημο potenza re050. Το b250 είναι άθλιο και το T001 λένε ότι είναι ένα κλικ πιο μαλακό απ' τα τούβλα τα turanza. Θα το δοκίμαζα, όχι σε supermini όμως, γιατί απ' όσο διαβάζω πάλι τούβλο είναι.
Στα σχεδόν 3000χλμ που 'χω κάνει απ' την τοποθέτησή τους, μπορώ να πώ πως τα p1 verde είναι εμφανώς πιο ανθεκτικά από τα ECO CONTACT 5 σε επαφή με πεζεδρόμιο. Μένουν εντελώς ανέπαφα. Σου δίνουν ελαφρώς την αίσθηση ότι το αμάξι δεν κάθεται καλά στον δρόμο, αλλά στην πράξη κρατάνε μια χαρά και είναι μόνο ψυχολογικό αυτό που νιώθεις στην αρχή λόγω της μετάβασης από μαλακό σε σκληρό ελαστικό. Στους 4+μήνες που τα φοράω έχω κάνει αρκετά ταξίδια σε εθνικό δίκτυο με υψηλές ταχύτητες, τσιμπημένες για supermini, με πολύ βροχή αλλά και με χιόνι στις 7 Γενάρη που 'χε αποκλειστεί η Εθνική Κορίνθου-Πάτρας και έχω μέχρι στιγμής θετική εικόνα.
Επίσης στο ταξίδι Αθήνα-Πάτρα 220χλμ, μου βγάζουν την ίδια ακριβώς μέση κατανάλωση με τα Continental 5,5λ/100χλμ, αλλά εντός πόλης έχω την εντύπωση ότι τσιμπάνε 0,2λ/100χλμ παραπάνω. Έχουν μεταβληθεί και οι διαδρομές μου όμως εντελώς το τελευταίο διάστημα οπότε δεν είμαι σίγουρος. Το Καλοκαίρι θα σιγουρευτώ, γιατί φέτος έκανε και πολύ βαρύ Χειμώνα που επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση.
Οψόμεθα...
Τέλος δοκίμασα ένα ζεύγος από τα Κορεάτικα Nexen Nblue HD Plus στο Avensis του πατέρα μου σε διάσταση 195/60R15. Τα έβαλε τα Χριστούγεννα. Είναι νωρίς για συμπεράσματα ακόμη. Τα καλά λόγια που διάβασα, η εξαιρετική ετικέτα Α και Β και το εκπληκτικό value for money με κέρδισαν. Δείχνουν παρόμοιας φιλοσοφίας με τα Hankook.
Για όσους δεν γνωρίζουν το ελαστικό αυτό είναι πρώτη τοποθέτηση για seat, skoda εδώ και 3 χρόνια. Τα έχω δεί σε ibiza, rapid, octavia.
Προσπαθεί μαζί με την Kumho να φτάσουν την Hankook. Δραστηριοποιείται εδώ και 75χρόνια. Αν προσέξετε X5, tuareg, sorento φοράνε πολύ Nexen, για να τους περισσέψει κανά φράγκο να κάνουν service.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nexen_Tire
Αυτό είναι πολύ καλό site με συγκριτικά και reviews χρηστών(κάποιες φορές και από Έλληνες) αλλά κάθε χώρα έχει τις δικές τις καιρικές συνθήκες και σίγουρα η άσφαλτος στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια γενικότερα δεν έχει πολύ σχέση με αυτήν στην Δυτική Ευρώπη.
http://www.tyrereviews.co.uk/
Σεντονάκι άπλωσα πάλι...