- Thread starter
- #1
Καλησπέρα,
Κάτοχος fiesta 1.6 mk7 εδώ και δύο χρόνια. Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που το χω λατρέψει και έχω δεθεί. Με πολλά θετικά. Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι θα ήθελα εξάρι σασμάν για το ταξίδι.
Προφανώς επειδή έχω το μικρόβιο έχει φάει και αρκετά χρήματα.
Δηλαδή ξεκίνησα με ζάντες, έβαλα τις 17" της ford performance όπου έδειξαν πάρα πολύ όμορφα παρότι με παίδεψαν γιατί ήθελαν και αποστάτες εν τέλει. Μετά πήρα την απόφαση να βάλω πίσω άξονα (γέφυρα) από το st για να έχει δισκόφρενα και πίσω. Μαζί με φίλτρο j1 και μπουζοκαλόδια και κάποια λοιπά γύρω γύρω (front lip, lip αεροτομής) ήδη τα λεφτά που έχουν πέσει ξεπερνάνε τα 2000.
Όμως το project έχει δρόμο. Για το μοτέρ κάνω σκέψεις για εκκεντροφόρους και ολόσωμη και ενδεχομένως μικρή αύξηση της συμπίεσης μαζί με ένα καλό πρόγραμμα. Στα λοιπά ίσως πάω σε ένα καλό σετ ανάρτησης και σε εξωτερική εμφάνιση ίσως κεραμεική.
Εδώ είναι που μπαίνουν οι σκέψεις. Μήπως να πάρεις st με τόσα λεφτά; Από την άλλη με όλη αυτή τη δουλειά γίνεται πολύ μοναδικό το αμάξι, κανονικό project car. Οπότε δεν είμαι σε σκέψη να το δώσω.
Εφόσον λοιπόν είμαι σε φάση ψαξίματος, εξετάζω όλα τα ενδεχόμενα. Τι παιζει λοιπόν με το μοτέρ του ST180. Μπορεί να μπει; Και αν μπει φαντάζομαι θα θέλει και το σασμάν που γενικά είναι κάτι που μου λείπει.
Ευχαριστώ πολύ καλόπαιδα.
Κάτοχος fiesta 1.6 mk7 εδώ και δύο χρόνια. Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που το χω λατρέψει και έχω δεθεί. Με πολλά θετικά. Το μόνο που με ενοχλεί είναι ότι θα ήθελα εξάρι σασμάν για το ταξίδι.
Προφανώς επειδή έχω το μικρόβιο έχει φάει και αρκετά χρήματα.
Δηλαδή ξεκίνησα με ζάντες, έβαλα τις 17" της ford performance όπου έδειξαν πάρα πολύ όμορφα παρότι με παίδεψαν γιατί ήθελαν και αποστάτες εν τέλει. Μετά πήρα την απόφαση να βάλω πίσω άξονα (γέφυρα) από το st για να έχει δισκόφρενα και πίσω. Μαζί με φίλτρο j1 και μπουζοκαλόδια και κάποια λοιπά γύρω γύρω (front lip, lip αεροτομής) ήδη τα λεφτά που έχουν πέσει ξεπερνάνε τα 2000.
Όμως το project έχει δρόμο. Για το μοτέρ κάνω σκέψεις για εκκεντροφόρους και ολόσωμη και ενδεχομένως μικρή αύξηση της συμπίεσης μαζί με ένα καλό πρόγραμμα. Στα λοιπά ίσως πάω σε ένα καλό σετ ανάρτησης και σε εξωτερική εμφάνιση ίσως κεραμεική.
Εδώ είναι που μπαίνουν οι σκέψεις. Μήπως να πάρεις st με τόσα λεφτά; Από την άλλη με όλη αυτή τη δουλειά γίνεται πολύ μοναδικό το αμάξι, κανονικό project car. Οπότε δεν είμαι σε σκέψη να το δώσω.
Εφόσον λοιπόν είμαι σε φάση ψαξίματος, εξετάζω όλα τα ενδεχόμενα. Τι παιζει λοιπόν με το μοτέρ του ST180. Μπορεί να μπει; Και αν μπει φαντάζομαι θα θέλει και το σασμάν που γενικά είναι κάτι που μου λείπει.
Ευχαριστώ πολύ καλόπαιδα.