-
- Thread starter
- #1
Σας παρουσιαζω λοιπον το δικο μου project υστερα απο καιρο.το 2011 αποφασισα να τουρμπισω το αμαξι μου ενα fiesta mk6 1.6 2005 και με 130.000 το μοτερ(το ειχα παρει καινουργιο).τουρμπινα garrett 2560,intercooler forge,παραλληλο split second,δυο εξτρα μπεκ,ολοσωμη εξατμιση με αγωνιστικο καταλυτη,χειροποιητη μεταχειρισμενη εισαγωγη(καθως η πουμα ειναι πολυ μακρια τα πλοκαμια της και στεγνωνει),φλαντζα συμπιεση 9.2.χωρις κανενα πειραγμα στο καπακι.το αμαξι δυναμομετρηθηκε φετος και ομως...στο 0.3 εβγαζε 150 αλογα,0.5 170,0.6 176 και λιγο παραπανω με παραπανω πιεση.θα δειξω και τις αντιστοιχες καμπυλες στο δυναμομετρο.ολα εχουνε φτιαχτει στην πατρα,απο τον γιαννη τσεκουρα μηχανικο,ο φωτης με την revlimit ρυθμισε και εβαλε το προγραμμα.πλεον το αμαξι και 240.000 χωρις θεμα,εχει φωτο και το αμαξι απτο p.m.s της πατρας.θα ανεβασω και εγω και αλλες καποια στιγμη.πλεον για καποιους λογους που δεν χρειαζεται να πω,το μοτερ εγινε σφυριλατο,μπηκε πανω μια Gtx2860 εφυγε και ο παραλληλος και μπηκε ενας ultratech με 4, 630cc μπεκ και αναμεται το ρυθμισμα.