-
- Thread starter
- #1
Δεν λεω καλό το ST αλλά δεν πολυ παει για δίλιτρο μικρό αμάξι. Έχετε ακούσει τίποτα για τουρμπισμένο ST? Υπάρχει κανένα στην ελλάδα?
fiestavt said:Υπαρχει και ενα πολυ βασικο μειον......το σασμαν δεν αντεχει πανω απο 28-30 κιλα ροπης......και 2λιτρος duratec + turbo μιλαμε για πολλα κιλα ροπης......
Ειναι οντως πολυ ενδιαφερον αλλα σε τετοιες εποχες που ζουμε ειναι τεραστιο το κοστος....εκτως και αν πας σε λυσεις πχ τουρμπινα απο κανα βολβο η σααμπ, καμοια κινεζια ιντερκουλερ κτλπ,πρεπει να εχεις ακρες ομως για να τα βρεις αυτα σε καλη κατασταση και σχετικα φθηνα.
yannis_s said:παιδια δεν θελω να εκθεσω κανεναν ουτε να ειρωνευτω αλλα η βελτιωση με κομπρεσορα για εμενα δεν ειναι και οτι καλυτερο σαν επδοσεις και νουμερα ειναι καλυτερο σαν θεμα αξιοπιστιας και θελει και πολυ περισοτερα χρηματα για να βγαλεις τα ιδια αλογα με κομπρεσορα και τουρμπισμα. ενα st εστω και με light turbo πιστευω οτι μπορει να γινει αξιοζηλευτο και δυνατο χωρις πολυ χρημα και κοπο και καθυστερησεις
Nitroking said:Και σαν ποιοτητα σκατενια φαινεται..
Επισης το θεωρω ψιλοαπιθανο στο 0.5 bar να βγαλει +130 το μοτερ του ST..
turbomaniac said:μιλαμε για τουρμπινα GT3071, με 71 χιλιοστα φτερωτή εισαγωγής...
Nitroking said:Ξερω για ποια τουρμπινα λες, αν ειναι να τη δουλεψεις ομως μονο 0.5 bar γιατι να ταλαπωρεις τοσο το μοτερ και μεχρι τις 3800-4000 να κοιμαται κιολας? Το χαρτη της τον ειδες? Τι αποδοση εχει στο 0.5? Αυτη ειναι τουρμπινα για να δουλευει σε μεγαλες πιεσεις..
Προσωπικα θα εβαζα GT2860RS για μηδαμινο lag και αποδοση 230-250..
fiestavt said:Καλα ολα αυτα αλλα για να πραγματοποιησεις το ολο project θελεις πανω απο 7-8κ......
Δεν θα του βαλεις σφυριλατα?εισαγωγη θα αφησεις την πλαστικη?πολλαπλη,εξατμηση,τουρμπινα ιντερκουλερ,μπεκακια,σωληνωσεις,ΑΓΡΑΦΟ,ενισχυση σασμαν ,μπλοκε ,φρενα ,εργατικα?!?!?!!?!?!?!!?
Ειναι πολλα τα λ7!!!!
Εκτως αν εχεις ακρες και βρεις αρκετα πραγματα used και βαλεις και αρκετη προσωπικη εργασια.