Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
Καλησπέρα παιδιά σε 2-3 μέρες θα έχω το fiestaki μου.
Έχω anxothei αρκετά με το τι πρέπει να του κάνω στην αρχή, και φυσικά ενόw το στρώσιμο.... ξέρει κάνεις τι πεζei ακριβός με αυτό; Επισεις λέω τώρα στο πρώτο γέμισμα να του βάλω 100αρα βενζίνη.
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
Και γω στο πρώτο γέμισμα 100αρα έβαλα..μου το είχε πει και το παιδί από την έκθεση που το παρέλαβα! όσο για το στρώσιμο δεν είναι τίποτα αλλαγές στις 3000 στροφές και νορμάλ πάτημα του γκαζιού για 1500 με 2000 χλμ(έτσι μου είχαν πει εμένα)
αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσουν οι μεγαλύτεροι ;D
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
ναι πιστεύω είναι must η 100 άρα τουλάχιστον στην αρχή.
Ποτε το πήρες φιλε εσύ το  sportaki ?
Για πες μου λίγο εμπειρίες....μέχρι σήμερα οδηγούσα ένα Citroen ZX 1.4 70 άλογα 91 montelo να φανταστείς οποτε....
φεύγει καλά το αμαξάκι ?
ούτε υδραυλικό τιμόνι έχω πιάσει ποτε μου.
 

banned member

Hero Member
Jan 31, 2011
1,892
0
0
2020
Πριν 5 μέρες έκλεισα χρόνο  ;D....φίλε μου θα εκπλαγείς με τη φιεστάρα!
για τα κυβικά του και τα άλογα του το αμάξι φεύγει σφαίρα, από κρατήματα σκίζει, η αίσθηση που θα σου αφήνει το τιμόνι είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας (αν όχι η καλύτερη tease) και γενικά θα έχεις την αίσθηση ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας  ;)
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
marios said:
Πριν 5 μέρες έκλεισα χρόνο  ;D....φίλε μου θα εκπλαγείς με τη φιεστάρα!
για τα κυβικά του και τα άλογα του το αμάξι φεύγει σφαίρα, από κρατήματα σκίζει, η αίσθηση που θα σου αφήνει το τιμόνι είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας (αν όχι η καλύτερη tease) και γενικά θα έχεις την αίσθηση ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας  ;)

το ένιωσα από το πρώτο lepto που μπήκα μέσα χωρίς να το έχω οδηγήσει καν....
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
Καταρχην με το καλο να το παραλαβεις και καλα - ασφαλη χιλιομετρα να εχεις. Για τα πρωτα χιλιομετρα δεν χρειαζεται ''σπασιμο'' με τις ταχυτητες (αποτομα ανοιγματα, κοφτες κλπ) ουτε εντονη - αγωνιστικη οδηγηση. Νορμαλ ρυθμοι στις 3000 οι αλλαγες και μετα τα πρωτα 1000-1500 χιλιομετρα ανοιγεις και μεχρι 3500. Να θυμασαι οτι οι κινητηρες εχουν ηδη ''δουλεψει σε τραπεζι'' (για να ζεσταθουν μεταλλα, να φυγουν ρινισματα καπνα κλπ). Απλα σιγα στην αρχη για να στρωσει και σαν συνολο (κινητηρας με μηχανικα μερη)
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
1.500 χιλιόμετρα? :p εγώ αυτά θα τα κάνω σε μήνες ! γιατί το αμάξι θα το περνώ για τις βόλτες μου μονο :p
δουλειά που κάνω κάθε μέρα 50-60 χιλιόμετρα περνώ το ZX :D
 

Mormagor

New member
Mar 28, 2011
53
0
0
επισης καλό θα ήταν να επανασυμπλέκεις πολύ ομαλά στην αρχή, κάτι άλλο που έχω διαβάσει είναι να μην γίνεται χρήση κλιματιστικου, αλλα δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει
 

dionpapad

Pro Member
Oct 1, 2010
373
0
0
ΠΑΤΡΑ
Οσο αφορά το κλιματιστικό (πολύ βασικό) να προσέχεις ώστε να μην το ενεργοποιείς την ώρα που κάνεις αλλαγή σχέσης (ταυτόχρονα).
 

PanosWhite

Original poster
Hero Member
May 11, 2011
2,373
0
36
ωραία :p ευτυχώς εγώ το αμαξάκι δεν θα το λιώνω κάθε μέρα και επειδή θα το έχω μονο για τις βόλτες μου θα κρατηθεί καινούριο για παρα πολύ καιρό.....
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
dionpapad said:
Οσο αφορά το κλιματιστικό (πολύ βασικό) να προσέχεις ώστε να μην το ενεργοποιείς την ώρα που κάνεις αλλαγή σχέσης (ταυτόχρονα).
+10000 μονο με νεκρα (η πατημενο συμπλεκτη αν εχεις ταχυτητα μεσα)
 

Montoya

Member
Mar 7, 2011
206
0
0
72
ΑΘΗΝΑ
Σωστά οτι σου λένε τα παιδιά καλό είναι να αλάξης τα λαδάκια ενδιάμεσα.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
PanosWhite said:
Καλησπέρα παιδιά σε 2-3 μέρες θα έχω το fiestaki μου.
Έχω anxothei αρκετά με το τι πρέπει να του κάνω στην αρχή, και φυσικά ενόw το στρώσιμο.... ξέρει κάνεις τι πεζei ακριβός με αυτό; Επισεις λέω τώρα στο πρώτο γέμισμα να του βάλω 100αρα βενζίνη.
Mέχρι τα 3000χλμ να το πηγαίνεις χαλαρά και αλλαγές στις 3000rpm.Στα 3000χλμ καλό είναι να αλλάξεις και λάδι-φίλτρο.Μετά τα 3000χλμ άρχισε να το ανοίγεις σταδιακά αλλά χωρίς να το ζόρίζεις πολύ (τερμα γκαζι πχ).Σιγά σιγά θα δεις τη διαφορά στον κινητήρα...
Επίσης κατά το στρώσιμο καλό θα είναι να το αφίνεις να ρολάρει με ταχύτητα μέσα οσο μπορείς.
Και μην ξεχνάς οτι δεν στρώνεται μόνο ο κινητήρας.....
 

Swordman

MK7
Member
Nov 7, 2011
234
0
16
43
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ
Μοντέλο
MK7
Κι εγώ του έβαλα κατοστάρα (shell vpower racing) από την αρχή για να στρωθεί όσο καλύτερα γίνεται. Το έχω ξαναγεμίσει 3 φορές τώρα (βγάζει γύρω στα 500χλμ το γέμισμα. Όσο για το στρώσιμο, "RTFM" ρε παιδιά.. : Το επίσημο manual του fiesta τα λέει όλα:
"Ελαστικά: Τα καινούρια ελαστικά χρειάζονται στρώσιμο για περίπου 500 χλμ (300 μίλια).
Φρένα & συμπλέκτης: Να αποφεύγετε την έντονη χρήση των φρένων, εάν είναι δυνατό, κατά τα πρώτα 150 χλμ (100 μίλια) οδήγησης στην πόλη και τα πρώτα 1.500 χλμ (1.000 μίλια) οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους.
Κινητήρας: Μην οδηγείτε πολύ γρήγορα κατά τα πρώτα 1.500 χλμ (1.000 μίλια). Να οδηγείτε αλλάζοντας συχνά την ταχύτητα κίνησης του οχήματος και να ανεβάζετε νωρίς ταχύτητες. Μην καταπονείτε τον κινητήρα.
"
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν για τα πρώτα 1000χλμ αλλαγές όχι πάνω από τις 3.500rpm. θα το κρατήσω μέχρι τα 1500 που λέει ο κατασκευαστής. Τπτ παραπάνω.
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
βασικα μεχρι τα 1500 πηγαινε το σαν που**α με αλλαγες γυρω στις 3000στροφες!να μην ζοριζεται ειναι το σημαντικότερο!μετα τα 1500 αρχιζε να το ανοιγεις περιπου 500στροφες καθε καθε 400χλμ!εγω το εκανα ως εξης π.χ μεχρι τα 1500+κατι αλλαγες στις 3000στροφες!μεχρι τα 2000χλμ ανοιγα 3500,2500 ανοιγα μεχρι και 4500(αλλα οχι συνεχεια... απλα για να δουλευει λιγο) και μετα σιγα σιγα ανοιγα και περισσοτερο!επίσης οπου εβρισκα κατηφορα το αφηνα και ρολλαρε με 5η...
 

manolo

Rookie
May 31, 2012
31
0
0
41
Maroysi
και εγω καινουργιο το πηρα και εμενα μου ειπαν τα ιδια 1500-2000 στροφες για 2500κμ και οτι ειναι στρωμενο σε τραπεζι οπως αναφερατε πιο πανω...βεβαια...δεν τους ακουσα...εκανα το παλιο στρωσιμο...1 1.0 στρφ 2 1.5σφ 3 2.0 4 2.0 5 2.0 για 10000κμ...και μετα ανοιγμα 220+. στην ford οταν το πηγα για το 1 σερβις μου ειπαν καλα εκανες αλλα δεν χρειαζοταν...
ετυχε και εκεινη την ωρα ηταν κι αλλος ενας για σεβις με το αμαξι μας στα ιδια χιλ. αλλα εκεινος το ειχε ανοιξει στα 2500 κμ οπως του ειχαν πει...επειδη ακουσε την συζητηση μου με τον τεχνικο μου ζητησε να τα ανοιξουμε και καλα για να δουλε διαφορες...ειχαμε μιση πορτα διαφορα και το δικο μου ακουγοταν πιο ξεκουραστω...τωρα δεν ξερω αν ηταν λαθος του οδηγου μιας και τα αμαξια ηταν ολοειδια...γενικα το αμαξι μου το εχω ανοιξει 2 φορες στα 220+ ψιλα...ξερετε που περναει ο δεικτης τα 220...δεν το χω σκισει...ουτε αποτομα ανοιγματα σε φαναρια τιποτα...γενικα το χω 100 - 120 αντε με τα βιας σε ανοιχτω δρομο 150 και αυτο χαλαρα ολες οι αλλαγες στις 2.5 στροφες και με 5 στα 150 χαλαρα...δεν ξερω κατα ποσο συμφωνητε με τα το δικο μου στρωσιμο...αλλα απο οτι φαινετε μου βρικε σε καλο αν και θελει πολλη υπομονη και χρονο αν δεν κανεις χιλ...ελπιζω να βοηθησα...
 

fiestaki 1.6

Member
Oct 27, 2010
123
0
16
ένα link που ίσως ανατρέψει πολλά πράγματα για το στρώσιμο όπως το γνωρίζετε ! http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Κι εγώ όταν το είχα διαβάσει πριν 4-5 χρόνια όταν έστρωνα μηχανάκι έλεγα τί μας λέει αυτός αλλά στην πράξη είδα ότι το χαλαρό στρώσιμο δεν είναι το ιδανικό και μόλις ξαναέστρωσα (καινούριο πιστόνι) με περισσότερο ζόρι είδα και καλύτερη απόδοση και λιγότερη κατανάλωση λαδιού ! το λινκ (και αρκετά άλλα παρόμοια) με λίγα λόγια λέει ότι με πολύ χαλαρό στρώσιμο,σταθερές και λίγες στροφές δεν σφραγίζουν καλά τα ελατήρια στον κύλινδρο που είναι το ζητούμενο του στρωσίματος και δεν έχουμε τα ιδανικά αποτελέσματα ! Αν έχετε χρόνο και διάθεση (είναι στα αγγλικα δυστυχώς) διαβάστε το.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread