-
- Thread starter
- #1
Κάτι που λείπει από το Fiesta με τον 1.0 είναι το καπάκι του κινητήρα, κάτι που έχει το Focus με το ίδιο μοτέρ. Πιθανότατα λόγω κόστους. Επειδή όμως το καπάκι αυτό (α) συμμαζεύει το χώρο του κινητήρα, (β) μειώνει -από όσο έχω ακούσει- αρκετό από τον ενοχλητικό θόρυβο (drone) που κάνει ο τρικύλινδρος, και (γ) είναι πιο όμορφο (υποκειμενικό βέβαια αυτό), είναι η υπ'αριθμόν 3 μόντα που κάνω στο Fiesta μου.
Έγινε σήμερα η παραλαβή και τοποθέτηση του καπακιού, μαζί με τις απαραίτητες υποστηρικτικές βίδες. Δουλειά 5' max, και αυτό αν θέλετε να βγάλετε το σωλήνα της εισαγωγής, κάτι που δεν είναι απαραίτητο, αφού το καπάκι μπαίνει και βγαίνει μια χαρά με το σωλήνα στη θέση του.
Κωδικοί:
Καπάκι: Part No 1806222 44€
Βίδες: Part No 1683973 + Part No 1780192 7€
Αυτό που θα χρειαστεί σίγουρα είναι ένα μικρό κοψιματάκι στο κάτω μέρος, στο σημείο που προεξέχει ακριβώς δεξιά από την αριστερή οπή για την υποστηρικτική βίδα. Αυτή η μικρή προεξοχή πατάει πάνω σε ένα σωληνάκι και εμποδίζει έτσι το καπάκι να κουμπώσει κανονικά στη θέση του. Επίσης πρέπει να ξεβιδώσουμε τη τάπα συμπλήρωσης λαδιού.
Αρχική κατάσταση
Σημείο που βιδώνουμε την υποστηρικτική βίδα αριστερά
Σημείο που βιδώνουμε την υποστηρικτική βίδα δεξιά
Τελικό αποτέλεσμα
Καθώς δεν έχω ντεσιμπελόμετρο, δεν ξέρω αν μπορώ να μετρήσω τη διαφορά που θα κάνει στον ήχο του κινητήρα. Σίγουρα όμως συμμαζεύει αρκετά το χώρο κάτω από το καπώ, καθώς δεν φαίνονται πλέον σωληνάκια, μπεκ, μπουζί κλπ, ενώ είναι αρκετά εύκολο στο βγάλε-βάλε, αρκεί να το μάθεις.
Συνολικά, για 48€που κόστισε μαζί με τις απαραίτητες βίδες, κάτι που πρέπει να κάνει ο κάθε ιδιοκτήτες Fiesta με τον 1.0
Έγινε σήμερα η παραλαβή και τοποθέτηση του καπακιού, μαζί με τις απαραίτητες υποστηρικτικές βίδες. Δουλειά 5' max, και αυτό αν θέλετε να βγάλετε το σωλήνα της εισαγωγής, κάτι που δεν είναι απαραίτητο, αφού το καπάκι μπαίνει και βγαίνει μια χαρά με το σωλήνα στη θέση του.
Κωδικοί:
Καπάκι: Part No 1806222 44€
Βίδες: Part No 1683973 + Part No 1780192 7€
Αυτό που θα χρειαστεί σίγουρα είναι ένα μικρό κοψιματάκι στο κάτω μέρος, στο σημείο που προεξέχει ακριβώς δεξιά από την αριστερή οπή για την υποστηρικτική βίδα. Αυτή η μικρή προεξοχή πατάει πάνω σε ένα σωληνάκι και εμποδίζει έτσι το καπάκι να κουμπώσει κανονικά στη θέση του. Επίσης πρέπει να ξεβιδώσουμε τη τάπα συμπλήρωσης λαδιού.
Αρχική κατάσταση
Σημείο που βιδώνουμε την υποστηρικτική βίδα αριστερά
Σημείο που βιδώνουμε την υποστηρικτική βίδα δεξιά
Τελικό αποτέλεσμα
Καθώς δεν έχω ντεσιμπελόμετρο, δεν ξέρω αν μπορώ να μετρήσω τη διαφορά που θα κάνει στον ήχο του κινητήρα. Σίγουρα όμως συμμαζεύει αρκετά το χώρο κάτω από το καπώ, καθώς δεν φαίνονται πλέον σωληνάκια, μπεκ, μπουζί κλπ, ενώ είναι αρκετά εύκολο στο βγάλε-βάλε, αρκεί να το μάθεις.
Συνολικά, για 48€που κόστισε μαζί με τις απαραίτητες βίδες, κάτι που πρέπει να κάνει ο κάθε ιδιοκτήτες Fiesta με τον 1.0