-
- Thread starter
- #1
Mιας και δεν έχω κάνει καμία ιδιαίτερη βελτιωτική μετατροπή στο st μου(μονάχα αλλαγη φίλτρου αέρα με bmc και τελικού εξάτμισης) εγώ θα σας καταθέσω την εμπειρία μου σε μια μετατροπή με σκοπό την οικονομία.Εβαλα κιτ υγραερίου ιταλικής προέλευσης.Η αλήθεια είναι ότι το θέμα του περιορισμένου χώρου ισχύει και σε αυτήν τη περίπτωση,αλλά τελικά τα γατόνια που το βάλανε κάνανε αρκετά συμμαζεμένη και καλή δουλειά.Οι παρατηρήσεις μου είναι ότι κάνω 40% εξοικονόμηση σε ευρώπουλα,ο κινητήρας αρπάζει ένα 5-10% καλύτερα και νιώθω λιγότερες τύψεις για τα καυσαέρια που παράγω καθώς είναι ελάχιστα.Σε όσους το σκέφτονται θα έλεγα να προχωρήσουν,το παν είναι να πάνε σε ένα αξιόπιστο κιτ και συνεργείο,να μην ακούτε αυτά που λένε περί βαλβίδων,ολα εχουν να κανουν με την σωστη ρύθμιση μίγματος αέρα-υγραερίου(αυτό προκύπτει από την αρνητική-θετική εμπειρία πολλών φίλων μου),άρα και με το συνεργείο.Αυτά! ok234