Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

lagos12

Original poster
Rookie
Σεπτ. 1, 2018
19
1
1
Είμαι κάτοχος ενός MK8 DIESEL 120PS στις πόσες στροφές πιστέυετε είναι καλό να κάνω τις αλλαγές στις ταχύτητες όταν είναι ακόμα κρύος ο κινητήρας;Προσωπικά κάνω αλλαγή στις 1500 περίπου αλλά όταν είμαι σε κάποια ψιλοανηφόρα βλέπω ότι ζορίζετε, παρακαλώ ας απαντήσουνε όσοι είναι κάτοχοι Diesel ή γνώστες !Ευχαριστώ.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
43
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Από πού προέρχεται η πληροφορία γι' αλλαγή στις 1500 όταν είναι κρύο το μοτέρ; Εφόσον δεν σε παίρνει θα ανεβάσεις παραπάνω και θα αλλάξεις μετά ή θα συνεχίσεις όλη την ανηφόρα με 1500 στροφές. Ειδικά η αλλαγή σε 2α όταν η πρώτη γεμίσει 1500, ρίχνει το μοτέρ στις 800, σχεδόν στο ρελαντί. Ανηφόρα με τόσο χαμηλές στροφές δε θα ανέβεις ποτέ ενώ προκαλείς μεγαλύτερη φθορά από αυτή που νομίζεις ότι συμβαίνει στροφαροντας λίγο παραπάνω.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Προσωπικά το πάω ως 2000. Το 1500 όντως είναι λίγο.. διότι στην αλλαγή θα ζοριστεί να ξαναδώσει. Στις 1500 αρχιζει να ροπάρει πολύ... επομένως εκει που πάει άνετα, το πάς πάλι να μην πηγαίνει άνετα.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,312
183
63
50
Αθήνα
Η γενική οδηγία για overall default τρόπο οδήγησης είναι αλλαγές μεταξύ μέγιστης ροπής (1800σαλ) και μέγιστης ιπποδύναμης (4000σαλ), φροντίζοντας ώστε στις αλλαγές να μην πέφτουμε κάτω από την μέγιστη ροπή.

Αν θέλουμε να πετύχουμε την καλύτερη κατανάλωση, τότε αλλάζουμε ελαφρώς τον γενικό κανόνα, και ανεβάζουμε σχέση μόλις περάσουμε το σημείο μέγιστης ροπής, άρα κάπου στις 2000σαλ. Εφόσον μάλιστα δεν ξεπερνάμε πολύ τις 2000σαλ, τότε με τον ίδιο τρόπο οδηγούμε και με κρύο κινητήρα.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Συγκεκριμένα για το πετρέλαιο, ναι. Αυτές είναι οι τιμές μέγιστης ροπής και ισχύος. Το 2000 ή λίγο κάτω είναι καλό σημείο. Δεδομένου ότι τη μέγιστη ροπή καλό είναι να την ωφεληθείς.
 

gerontas

Rookie
Σεπτ. 10, 2018
15
1
3
Εγώ με κρύο κινητήρα επιλέγω να  αλλάζω στις 1700-1800 rpm λίγο πριν δηλαδή αρχίσει να ανεβάζει πίεση το τουρμπο, ανάλογα πάντα με η κλίση του δρόμου που οδηγώ. Αν όμως η κατά μήκος κλίση δείχνει ανηφορίτσα, στις 1700 "κρεμάει" η αλλαγή κυρίως από 1η σε 2α οπότε αλλαγή στις 2000 όταν και βγάζει το χαρακτηριστικό βελάκι.
 

lagos12

Original poster
Rookie
Σεπτ. 1, 2018
19
1
1
Δεν το κάνω συνεχώς  βασικά είναι ότι ανεβάζω στις 2.000 στροφές και πέφτει στις 1.500 περίπου, αυτό που θέλω να πώ είναι αν πρέπει να γίνεται ομαλά και χωρίς να πιέζω πολύ το γκάζι όταν είναι κρύος ο κινητήρας.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Σαφώς και όταν είναι κρύος ο κινητήρας δε θα τον πιέσεις στις 4 και 5.000 στροφές. Και αφού είναι πετρελαιοκίνητο το δικό σου, μεταξύ 2 και 2.200 (ίσιος δρόμος ή ανηφόρα) πιστεύω ότι είναι μια ασφαλής επιλογή.
Το βλέπεις και στην πράξη που σου ακούγεται ότι δουλεύει καλύτερα.
 

PatRinos

Rookie
May 16, 2018
36
0
0
Αναλόγως την κλίση του δρόμου και το φορτίο που έχει το αυτοκίνητο. Υπό ορισμένες περιπτώσεις οι 2000 είναι πολλές και υπό άλλες είναι λίγες.
Αυτό θα το βρείς μόνος σου. Όταν το μάθεις δεν χρειάζεται να το "ψάχνεις". Θα το κάνεις ασυναίσθητα.
Δεν είναι κάτι εντελώς στάνταρ.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread