- Thread starter
- #1
Παιδιά καλησπέρα,
Είμαι κάτοχος ενός mk6.5 τον τελευταίο ενάμιση χρόνο περίπου και πρόσφατα άλλαξα μπουζί (νωρίτερα απ' τα χιλιοόμετρα που έπρεπε) και θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου.
Το αυτοκίνητο έχει kit υγραερίου εισαγωγή από πούμα και χοάνη Κ&Ν. Είχα παρατηρήσει ότι στις χαμηλές στροφές και κυρίως σε εκκινήσεις, μονο όταν δούλευε με υγραέριο δεν είχε απόκριση το γκάζι και έκανε σα να "μπούκωνε" . Επισκέφθηκα λοιπόν το μηχανικό που είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση του υγραερίου και του ανέφερα το πρόβλημα και με ρώτησε για τα μπουζί που φόραγε το αυτοκίνητο. Να σημειώσω ότι είχε τα NGK Laserline LPG , τα οποία προτείνονται για 60k χλμ και εκείνη τη στιγμη είχαν 14k οπότε θεωρήσαμε ότι δεν είναι αυτό, οπότε ρυθμίσαμε το πρόγραμμα. Αρχικά δούλευε ομαλότερα μετα από λίγο καιρό όμως πάλι τα ίδια, οπότε άκουσα την πρόταση του η οποία ήταν να προτιμώ τα γνήσια μπουζί της motocraft.
H αλήθεια είναι ότι πίστευα ότι θέλει καθάρισμα η πεταλούδα η είναι κάποιο πρόβλημα των μπεκ του αερίου καθώς με βενζίνη "άρπαζε" αμέσως, όμως εξεπλάγην όταν το οδήγησα ξανά με τα καινούρια μπουζί. Το αυτοκίνητο λειτουργεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ χωρίς να μπερδεύει-μπουκώνει.
Εάν κάποιος έχει θέμα ως προς αυτό λοιπόν θα πρότεινα να δώσει 20ευρώ για τα μπουζί και μετά να κοιτάξει οτιδήποτε άλλο.
Επίσης θα αναφέρω και το θέμα των λαδιών που με απασχόλησε αρκετά στην αρχη, όπου με το που αγόρασα το αυτοκίνητο τα άλλαξα με 5w30 της ford αλλά μετα απο 3000χλμ έλειπαν γύρω στα 300 ml. Τα πέταξα αμέσως και έβαλα της liqui moly τα οποία σε 6000 χλμ είχαν κάψει την ίδια ποσότητα. Και οι δύο τιμές είναι δικαιολογήσιμες σύμφωνα με τη Ford αλλά παρόλα αυτά η διαφορά ήταν τεράστια.
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους σας και εύχομαι να τελείωσει γρήγορα όλο αυτό να βγούμε καμιά βόλτα.
Είμαι κάτοχος ενός mk6.5 τον τελευταίο ενάμιση χρόνο περίπου και πρόσφατα άλλαξα μπουζί (νωρίτερα απ' τα χιλιοόμετρα που έπρεπε) και θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου.
Το αυτοκίνητο έχει kit υγραερίου εισαγωγή από πούμα και χοάνη Κ&Ν. Είχα παρατηρήσει ότι στις χαμηλές στροφές και κυρίως σε εκκινήσεις, μονο όταν δούλευε με υγραέριο δεν είχε απόκριση το γκάζι και έκανε σα να "μπούκωνε" . Επισκέφθηκα λοιπόν το μηχανικό που είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση του υγραερίου και του ανέφερα το πρόβλημα και με ρώτησε για τα μπουζί που φόραγε το αυτοκίνητο. Να σημειώσω ότι είχε τα NGK Laserline LPG , τα οποία προτείνονται για 60k χλμ και εκείνη τη στιγμη είχαν 14k οπότε θεωρήσαμε ότι δεν είναι αυτό, οπότε ρυθμίσαμε το πρόγραμμα. Αρχικά δούλευε ομαλότερα μετα από λίγο καιρό όμως πάλι τα ίδια, οπότε άκουσα την πρόταση του η οποία ήταν να προτιμώ τα γνήσια μπουζί της motocraft.
H αλήθεια είναι ότι πίστευα ότι θέλει καθάρισμα η πεταλούδα η είναι κάποιο πρόβλημα των μπεκ του αερίου καθώς με βενζίνη "άρπαζε" αμέσως, όμως εξεπλάγην όταν το οδήγησα ξανά με τα καινούρια μπουζί. Το αυτοκίνητο λειτουργεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ χωρίς να μπερδεύει-μπουκώνει.
Εάν κάποιος έχει θέμα ως προς αυτό λοιπόν θα πρότεινα να δώσει 20ευρώ για τα μπουζί και μετά να κοιτάξει οτιδήποτε άλλο.
Επίσης θα αναφέρω και το θέμα των λαδιών που με απασχόλησε αρκετά στην αρχη, όπου με το που αγόρασα το αυτοκίνητο τα άλλαξα με 5w30 της ford αλλά μετα απο 3000χλμ έλειπαν γύρω στα 300 ml. Τα πέταξα αμέσως και έβαλα της liqui moly τα οποία σε 6000 χλμ είχαν κάψει την ίδια ποσότητα. Και οι δύο τιμές είναι δικαιολογήσιμες σύμφωνα με τη Ford αλλά παρόλα αυτά η διαφορά ήταν τεράστια.
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους σας και εύχομαι να τελείωσει γρήγορα όλο αυτό να βγούμε καμιά βόλτα.