-
- Thread starter
- #1
Και τωρα λίγα πράγματα για τους σύγχρονους κινητηρες της φορντ...
καπου στο 1992 η φορντ παρουσιασε τον κινητήρα Ζήτα "Z" με τις ακόλουθες μορφές:
zetec E, σε 1597 κ.εκ με τα 90 άλογα σε Ford Fiesta 1992–1995 (1.6 90 bhp Si), Ford Escort 1992–1998 (Europe) (1.6 90 bhp Si)
zetec E, σε 1796 κ.εκ σε Ford Fiesta 1992–1995 (1.8 105 bhp XR2i) (1.8 130 bhp RS1800) και Ford Escort 1992–1998 με τους ιδιους κινητηρες με το φιεστα XR3i kai RS 1800.
zetec E, σε 1988 κ.εκ όπου και το έβγαλε ως βασικό μοτερ με 130 άλογα σε εσκορτ και μοντεο 1992 - 1998. Στο
Ford Escort ZX2 S/R, του 1999 που νομίζω δεν βγηκε στην ελλαδα τοποθετηξε ένας zetec E 1988 κ.εκ, ο οποιος ήτανε ισχυρότερος απο αυτόν με τα 130 και έβγαζε περίπου 143... Νομίζω πρέπει να μπήκε και στα πρώτα μοντεο αυτός ο κινητήρας...
Το κύριο γνωρισμα του zetec E είναι τα ασημί ψευτοκάπακο και αυτό το γραφω για να μην μπερδευτείτε με τον ztec R που βγηκε το 1998.
καπου στο 1992 η φορντ παρουσιασε τον κινητήρα Ζήτα "Z" με τις ακόλουθες μορφές:
zetec E, σε 1597 κ.εκ με τα 90 άλογα σε Ford Fiesta 1992–1995 (1.6 90 bhp Si), Ford Escort 1992–1998 (Europe) (1.6 90 bhp Si)
zetec E, σε 1796 κ.εκ σε Ford Fiesta 1992–1995 (1.8 105 bhp XR2i) (1.8 130 bhp RS1800) και Ford Escort 1992–1998 με τους ιδιους κινητηρες με το φιεστα XR3i kai RS 1800.
zetec E, σε 1988 κ.εκ όπου και το έβγαλε ως βασικό μοτερ με 130 άλογα σε εσκορτ και μοντεο 1992 - 1998. Στο
Ford Escort ZX2 S/R, του 1999 που νομίζω δεν βγηκε στην ελλαδα τοποθετηξε ένας zetec E 1988 κ.εκ, ο οποιος ήτανε ισχυρότερος απο αυτόν με τα 130 και έβγαζε περίπου 143... Νομίζω πρέπει να μπήκε και στα πρώτα μοντεο αυτός ο κινητήρας...
Το κύριο γνωρισμα του zetec E είναι τα ασημί ψευτοκάπακο και αυτό το γραφω για να μην μπερδευτείτε με τον ztec R που βγηκε το 1998.