-
- Thread starter
- #1
Εφημερίς της Κυβερνήσεως (τευχος δεύτερο) Αθήνα 26-Ιανουαρίου 2009
Αριθμ. 50292/3549/08 Εφοδιασμός οχημάτων με φορητούς πυροσβεστήρες
Οι φορητοί πυροσβεστήρες για επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι 8 θέσεων πρέπει να είναι τύπου 1:
Φορητοί πυροσβεστήρες τύπου ξηράς κόνεως κατάλληλοι για κατηγορίες πυρκαγιάς Α,Β,C και για ηλεκτρικό ρεύμα τάσης 1000V , με ελάχιστη κατασβεστική ικανότητα 8Α ,34Β , C
Σχεδόν όλοι οι πυροσβεστήρες του 1kg καλύπτουν αυτές τις προδιαγραφές!
Καλό θα ήταν λοιπόν να υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο ένας τουλάχιστον πυροσβεστήρας που να καλύπτει αυτές τις προδιαγραφές!
Καλό είναι να υπάρχει και πυροσβεστήρας (δίπλα μας) Αφρού AFFF που μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε όταν υπάρχουν επιβάτες στην καμπίνα σε περίπτωση που υπάρχει εγκλοβισμός επιβάτη μέσα σε φλεγόμενο όχημα (το δικό μας ή κάποιου συνάνθρωπού μας σε τροχαίο)
Οι πυροσβεστήρες ξηράς κόνεως ΔΕΝ μπορούν να χρησημοποιηθούν μέσα στην καμπίνα με επιβάτες γιατί υπάρχει κίνδυνος ασφυξίας ή δυσλειτουργίας της αναπνοής!!
Αριθμ. 50292/3549/08 Εφοδιασμός οχημάτων με φορητούς πυροσβεστήρες
Οι φορητοί πυροσβεστήρες για επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι 8 θέσεων πρέπει να είναι τύπου 1:
Φορητοί πυροσβεστήρες τύπου ξηράς κόνεως κατάλληλοι για κατηγορίες πυρκαγιάς Α,Β,C και για ηλεκτρικό ρεύμα τάσης 1000V , με ελάχιστη κατασβεστική ικανότητα 8Α ,34Β , C
Σχεδόν όλοι οι πυροσβεστήρες του 1kg καλύπτουν αυτές τις προδιαγραφές!
Καλό θα ήταν λοιπόν να υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο ένας τουλάχιστον πυροσβεστήρας που να καλύπτει αυτές τις προδιαγραφές!
Καλό είναι να υπάρχει και πυροσβεστήρας (δίπλα μας) Αφρού AFFF που μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε όταν υπάρχουν επιβάτες στην καμπίνα σε περίπτωση που υπάρχει εγκλοβισμός επιβάτη μέσα σε φλεγόμενο όχημα (το δικό μας ή κάποιου συνάνθρωπού μας σε τροχαίο)
Οι πυροσβεστήρες ξηράς κόνεως ΔΕΝ μπορούν να χρησημοποιηθούν μέσα στην καμπίνα με επιβάτες γιατί υπάρχει κίνδυνος ασφυξίας ή δυσλειτουργίας της αναπνοής!!