Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
Σχεδόν όλοι μας έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι σε ένα τροχαίο!!
...ένας χρήσιμος μικρός οδηγός για την σωστή αντιμετώπιση!

1.   Την στιγμή που μειώνετε ταχύτητα, ανάψτε τα "αλάρμ"
2.   Παρκάρετε στην άκρη του δρόμου αν χρειαστεί να βοηθήσετε (χωρίς να εμποδίζετε     την πρόσβαση Υπηρεσιακών οχημάτων Επέμβασης (ΕΚΑΒ ,ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ).
3.  Φορέστε το γιλέκο ασφαλείας (πάρτε φακό αν είναι βράδυ) ,πάρτε το τρίγωνο ασφαλείας, ανοίξτε το,και κάντε 100βηματα (100μ) περίπου με ανοιχτό το τρίγωνο και να "κοιτάει" τα διερχόμενα οχήματα! Τοποθετήστε το!
4.  Κατά την διάρκεια που πλησιάζετε το όχημα(ή οχήματα) τηλεφωνήστε το 100 και ενημερώστε για το συμβάν.

Για τρακαρισμένα οχήματα:
   

1.  Σταθεροποιήστε τα οχήματα (ταχύτητα , χειρόφρενο)
2.  ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μετακινήσετε τους επιβάτες!!!
3.  Βλέπουμε πόσοι τραυματίες υπάρχουν και κάνουμε  επείγουσα τηλεφωνική κλήση!

100  Αστυνομία
166  ΕΚΑΒ
199  Πυροσβεστική
112  Επείγουσα κλήση (διεθνώς ) ακόμα και αν δεν έχει κάρτα SIM το κινητό

Λέμε:

ΤΙ         έχει συμβεί
ΠΟΥ      έχει συμβεί το ατύχημα
ΠΟΣΟΙ   κινδυνεύουν
ΠΟΙΟΣ   τηλεφωνεί (όνομα κ τηλέφωνο αν ζητηθεί)
Περιμένουμε...για τυχόν διευκρινίσεις
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
μπραβο τιτανοτεραστιε Στελιο!!!πολυ σημαντικες πληροφοριες! ;) ;) ;)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Επειδή έχω λίγο εμπειρία με το θεμα.

Αν δεν φταιτε:

1. Το πρωτο πραγμα είναι επι τόπου να ψάξετε να βρείτε αυτοπτες μάρτυρες του συμβάντος.

2. Αν ο άλλος δεν είναι συνεργασιμος κι ενώ φταιει δεν δείξει πρόθυμος να κάνει θετική δήλωση στην ασφαλιστική του, καλείτε επι τόπου αστυνομία και προσπαθείτε να μείνουν τα αυτοκίνητα στην θέση ακριβώς που είναι.

3. δεν βιαιοπραγείτε σε καμία περίπτωση. Αν ο φταίχτης σηκωθεί και φύγει κρατάτε τον αριθμό κυκλοφορίας του και βρίσκετε αυτόπτες μάρτυρες που πιστοποιούν την φυγή του. Περιμένετε την αστυνομία μεχρι να έρθει και κρατάτε τα στοιχεια απο όλους τους αυτόπτες μαρτυρες.

Αν φταιτε... ας προσεχατε.. Κάνετε θετική δήλωση οτι φταιτε στην ασφαλιστική σας πληρώνετε την ζημιά σας μόνοι σας. Εκτος αν έχετε μεικτή ασφάλεια , την οποία συνιστώ σε όσους είναι ατζαμήδες με το τιμόνι...
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
συμφωνω με τους προλαλησαντες αλλα πριν απο αυτα παντα ζωνη  http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
mk1 Stelios said:
...έχεις ρίξει μια ματιά στο θέμα με τις ζώνες?

;)
  ουπς!!! :eek: ναι ρε Στελιο μπερδευτικα...σορυ ας το διορθωση καποιος ρε παιδια....
 

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
mk1 Stelios said:
Σχεδόν όλοι μας έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι σε ένα τροχαίο!!
...ένας χρήσιμος μικρός οδηγός για την σωστή αντιμετώπιση!

1.   Την στιγμή που μειώνετε ταχύτητα, ανάψτε τα "αλάρμ"
2.   Παρκάρετε στην άκρη του δρόμου αν χρειαστεί να βοηθήσετε (χωρίς να εμποδίζετε     την πρόσβαση Υπηρεσιακών οχημάτων Επέμβασης (ΕΚΑΒ ,ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ).
3.  Φορέστε το γιλέκο ασφαλείας (πάρτε φακό αν είναι βράδυ) ,πάρτε το τρίγωνο ασφαλείας, ανοίξτε το,και κάντε 100βηματα (100μ) περίπου με ανοιχτό το τρίγωνο και να "κοιτάει" τα διερχόμενα οχήματα! Τοποθετήστε το!
4.  Κατά την διάρκεια που πλησιάζετε το όχημα(ή οχήματα) τηλεφωνήστε το 100 και ενημερώστε για το συμβάν.

Για τρακαρισμένα οχήματα:
     

1.  Σταθεροποιήστε τα οχήματα (ταχύτητα , χειρόφρενο)
2.  ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μετακινήσετε τους επιβάτες!!!
3.  Βλέπουμε πόσοι τραυματίες υπάρχουν και κάνουμε  επείγουσα τηλεφωνική κλήση!

100  Αστυνομία
166  ΕΚΑΒ
199  Πυροσβεστική
112  Επείγουσα κλήση (διεθνώς ) ακόμα και αν δεν έχει κάρτα SIM το κινητό

Λέμε:

ΤΙ         έχει συμβεί
ΠΟΥ      έχει συμβεί το ατύχημα
ΠΟΣΟΙ   κινδυνεύουν
ΠΟΙΟΣ   τηλεφωνεί (όνομα κ τηλέφωνο αν ζητηθεί)
Περιμένουμε...για τυχόν διευκρινίσεις

Αυτός είναι ένας μικρός οδηγός που καλό θα είναι να τυπωθεί και να τον έχουμε μαζί μας γιατί σε μία τέτοια ώρα ανάγκης το μυαλό (ανάλογο το περιστατικό) δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά απο την σύγχυση που ούτε το 100 δεν θα σκεφτεί να πάρει !

Υπάρχουν ακόμα λεπτομέρειες που είναι το ίδιο σημαντικές για όλλους μας....

Γιλέκο  ..το πορτοκαλί χρώμα είναι πιο εύκολα ορατό απο το  πράσινο
                  Να είναι καθαρό και να βρίσκεται στο τσεπάκι του αυτοκινήτου για να είναι κάθε ώρα και στιγμή εύκολο στο να το βρούμε και να το φορέσουμε ακόμα και την μέρα (!)

Τρίγωνο  ..να είνα βαρέως τύπου για να μην μπορεί να παρασυρθεί απο τον αέρα ,και τους στροβιλισμούς που προκαλούν τα διερχόμενα οχήματα(!) Να το έχουμε πίσω απο την θέση του οδηγού για να είναι άμεση η πρόσβαση του!! Να το έχουμε κάνει πρόβα πως δουλεύει. Καλό είναι να έχουμε 2 γιατί υπάρχει περίπτωση να βάλουμε τρίγωνο και στο αντίθετο ρεύμα!

Τροχαίο ατύχημα

Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε καθαρό μυαλό για να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε τι ακριβώς έχει γίνει!!
Αν δούμε ανοιχτή πόρτα τότε ψάχνουμε για επιπλέον επιβάτη που μπορεί να βγήκε και να έχει λιποθυμήσει (!)
Αν δούμε τρύπα στο μπροστινό τζάμι ή αν δεν υπάρχει μπροστινό τζάμι τότε ψάχνουμε για κανένα παιδάκι που καθόταν στο πίσω κάθισμα στην μέση (!)
Αν έχει ντελαπάρει το όχημα ψάχνουμε για επιβάτες που τυχών έχουν πεταχτέι έξω (!)

Αντιμετώπιση τραυματία

Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ τον μετακινούμε (!)
Το 50% των περιπτώσεων παράλυσης είναι η μετακίνηση!
Μόνο όταν το όχημα κινδυνεύει από φωτιά ή είναι έτοιμο να φύγει στον γκρεμό !!
Πλησιάζουμε τον τραυματία από μπροστά για να μας βλέπει! Σκοπός είναι να περιορίσουμε την κίνηση που θα κάνει το κεφάλι του! ...η παραμικρή απότομη κίνηση του κεφαλιού το οποίο έχει υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις προκαλει παράλυση
Ακόμα και καλοκαίρι άν είναι ο τραυματίας θα αρχήσει να κρυώνει! Τον σκεπάζουμε με ότι βρούμε μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ. Καλό είναι να έχουμε στο φαρμακείο μας αλουμινοκουβέρτα επιβίωσης για αυτή την περίπτωση!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Πολυ σημαντική η μη μετακίνιση τουτραυματία.

Προσθετω τα εξής (δεν είμαι γιατρός ότι έχω μάθει απο το στρατό, οπωτε συγχωρεστε με για τυχόν λάθη):

Αν δεν έχει τις αισθήσεις του ο τραυματίας ελέγχουμε σφυγμό και αναπνοή. Αν δεν έχει τίποτα απο τα δύο προσεκτκά κάνουμε εμφυσυσεις και μαλάξεις στην καρδιά, μπας και πάρει μπροστά(CPR), προσεχοντας να μην μετακινηθεί καθόλου ο αυχένας..(Στην περίπτωση που έχει πάθει ανακοπή είναι καλύτερα να ρισκάρουμε λίγο να  μετακινήσουμε τον τραυματία πολύ προσεκτικά, τόσο ωστε να μπορέσουμε να κάνουμε CPR, και πάντα με ΑΠΟΛΥΤΗ προσοχη)

Αν έχει τις αισθήσεις του και έχει πολή αιμοραγία, πάλι χωρις να τον μετακινήσουμε προσπαθούμε με ένα καθαρό πανι βουτηγμέμνο στο οινόπνευμα, με ελαφρά πίεση στο τραύμα να περιορίσουμε λίγο την αιμοραγία μεχρι να έρθει το νοσοκομιακό.
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
κάποιες πληροφιρίες απο τυχαίο site : http://www.nikospapadatos.gr/gr_pages/first_aids.html

turbomaniac said:
Αν έχει τις αισθήσεις του και έχει πολή αιμοραγία, πάλι χωρις να τον μετακινήσουμε προσπαθούμε με ένα καθαρό πανι βουτηγμέμνο στο οινόπνευμα

αν το κάνεις αυτό σε πληγή με μεγάλη αιμοραγία θα τις χάσει τις αισθήσεις του...
 

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
Θα ανοιχτεί επιπλέον θέμα για πρώτες βοήθειες σε τροχαίο στο μέλλον για αυτό λίγη υπομονή!

Απο την στιγμή που θα΄μαστε σε θέση να μπορέσουμε να καλέσουμε με ασφάλεια το ΕΚΑΒ (χωρις να προκαλέσουμε επιπλέον τροχαίο) έχουμε σώσει ζωές και αυτό είναι το σημαντικό!

...ας μείνουμε εδώ!


mk1 Stelios said:
Αυτός είναι ένας μικρός οδηγός που καλό θα είναι να τυπωθεί και να τον έχουμε μαζί μας γιατί σε μία τέτοια ώρα ανάγκης το μυαλό (ανάλογο το περιστατικό) δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά απο την σύγχυση που ούτε το 100 δεν θα σκεφτεί να πάρει !

Υπάρχουν ακόμα λεπτομέρειες που είναι το ίδιο σημαντικές για όλλους μας....

Γιλέκο  ..το πορτοκαλί χρώμα είναι πιο εύκολα ορατό απο το  πράσινο
                  Να είναι καθαρό και να βρίσκεται στο τσεπάκι του αυτοκινήτου για να είναι κάθε ώρα και στιγμή εύκολο στο να το βρούμε και να το φορέσουμε ακόμα και την μέρα (!)

Τρίγωνο  ..να είνα βαρέως τύπου για να μην μπορεί να παρασυρθεί απο τον αέρα ,και τους στροβιλισμούς που προκαλούν τα διερχόμενα οχήματα(!) Να το έχουμε πίσω απο την θέση του οδηγού για να είναι άμεση η πρόσβαση του!! Να το έχουμε κάνει πρόβα πως δουλεύει. Καλό είναι να έχουμε 2 γιατί υπάρχει περίπτωση να βάλουμε τρίγωνο και στο αντίθετο ρεύμα!

Τροχαίο ατύχημα

Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε καθαρό μυαλό για να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε τι ακριβώς έχει γίνει!!
Αν δούμε ανοιχτή πόρτα τότε ψάχνουμε για επιπλέον επιβάτη που μπορεί να βγήκε και να έχει λιποθυμήσει (!)
Αν δούμε τρύπα στο μπροστινό τζάμι ή αν δεν υπάρχει μπροστινό τζάμι τότε ψάχνουμε για κανένα παιδάκι που καθόταν στο πίσω κάθισμα στην μέση (!)
Αν έχει ντελαπάρει το όχημα ψάχνουμε για επιβάτες που τυχών έχουν πεταχτέι έξω (!)

Αντιμετώπιση τραυματία

Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ τον μετακινούμε (!)
Το 50% των περιπτώσεων παράλυσης είναι η μετακίνηση!
Μόνο όταν το όχημα κινδυνεύει από φωτιά ή είναι έτοιμο να φύγει στον γκρεμό !!
Πλησιάζουμε τον τραυματία από μπροστά για να μας βλέπει! Σκοπός είναι να περιορίσουμε την κίνηση που θα κάνει το κεφάλι του! ...η παραμικρή απότομη κίνηση του κεφαλιού το οποίο έχει υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις προκαλει παράλυση
Ακόμα και καλοκαίρι άν είναι ο τραυματίας θα αρχήσει να κρυώνει! Τον σκεπάζουμε με ότι βρούμε μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ. Καλό είναι να έχουμε στο φαρμακείο μας αλουμινοκουβέρτα επιβίωσης για αυτή την περίπτωση!
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Οδηγός Ιατρικής για τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό

Το Ίδρυμα της FIA, παρουσίασε την έκδοση-οδηγό Ιατρικής για τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ένα ενημερωτικό έντυπο που απευθύνεται στην ιατρική οικογένεια με στόχο να κατανοήσει το ευρύ φάσμα θεμάτων της ιατρικής υποδομής σε εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τις εξειδικευμένες τεχνικές, με συμβουλές για την αντιμετώπιση των τραυματισμών στους αγώνες.
Η έκδοση « Η Ιατρική στο μηχανοκίνητο Αθλητισμό» προορίζεται για χρήση ιατρών σε εκδηλώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού, από το καρτ μέχρι τη Formula 1, παρουσιάζοντας ασφαλείς, αποδεκτές μεθόδους για τη θεραπεία των τραυμάτων στο χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Το 250 σελίδων βιβλίο, με την επιμέλεια του Συντονιστή Ιατρού της ομάδας Διάσωσης της F1 καθηγητή Gary Hartstein, φέρνει κοντά την ιατρική επιστήμη και τα μηχανοκίνητα σπορ, με τη εμπειρία περισσότερων από 20 συμμετεχόντων.

Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο κεφάλαια: Το πρώτο, με τίτλο
«Ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός για το περιβάλλον», που παρέχει μια επισκόπηση της οργάνωσης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το ρόλο της FIA, της Ιατρικής Επιτροπής, τις διαδικασίες και τα είδη αγώνων, τον εξοπλισμό του οδηγού, καθώς και το ρόλο του Chief Medical Officer.
και το δεύτερο κεφάλαιο «Motor Sport Medicine» που σκιαγραφεί λεπτομερώς την ιατρική καθοδήγηση για όλους τους τύπους των ατυχημάτων και των τραυματισμών. Περιλαμβάνονται οι πρωτογενείς διαδικασίες έρευνας, καθώς και οι κατευθυντήριες γραμμές για τους πολυάριθμους τραυματισμούς συμπεριλαμβανομένου του τραυματισμού στο θώρακα, το κοιλιακό τραύμα, την κάκωση της κεφαλής και της σπονδυλικής στήλης κα.

Πέρα από τη διανομή του οδηγού σε έντυπη μορφή, αποθηκεύεται στη μνήμη κινητών τηλεφώνων και συσκευών με δίσκο, ώστε το περιεχόμενο να ενημερώνεται τακτικά σύμφωνα με τις τελευταίες ιατρικές εξελίξεις.

πηγή

κ εδώ ο οδηγός για τους ενδιαφερόμενους
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Το κινητό στο τιμόνι... σουρώνει

Οι ειδικοί των τροχαίων ατυχημάτων επιμένουν πως όταν οδηγούμε και χρησιμοποιούμε το κινητό μας τηλέφωνο, ουσιαστικά συμπεριφερόμαστε σα να είμαστε πιωμένοι. Αυτό επιβεβαιώνεται και από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία.
Οι ειδικοί των τροχαίων ατυχημάτων επιμένουν πως όταν οδηγούμε και χρησιμοποιούμε το κινητό μας τηλέφωνο, ουσιαστικά συμπεριφερόμαστε σα να είμαστε πιωμένοι. Αυτό επιβεβαιώνεται και από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία.
Πιο συγκεκριμένα τα στοιχεία δείχνουν ότι όσοι οδηγοί χρησιμοποιούσαν το κινητό τηλέφωνο και το είχαν στο χέρι, ο χρόνος αντίδρασής τους ήταν κατά 30% αργότερος, συγκρίνοντάς τον με όσους είχαν κάνει κατανάλωση αλκοόλ.

Όσοι χρησιμοποιούσαν το κινητό τους τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, είχαν χρόνο αντίδρασης κατά 50% αργότερο, σε σύγκριση με όσους δεν χρησιμοποιούσαν το κινητό και οδηγούσαν κανονικά.

Οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν κινητό τηλέφωνο, πολύ πιο συχνότερα, αγνοούσαν τα σήματα των σηματοδοτών ή της τροχαίας πιο συχνά, σε σχέση με όσους οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Ακόμη, αρκετοί οδηγοί τα κατάφερναν καλύτερα να οδηγούν με κάποια ποσοστά αλκοόλ στο αίμα, ουσιαστικά λίγο υψηλότερα από τα επιτρεπόμενα όρια, παρά όταν χρησιμοποιούσαν κινητό τηλέφωνο σε συνθήκες κυκλοφορίας.

Ακόμη, όσοι οδηγοί μιλούσαν στο κινητό τους, χρειαζόταν κάτι παραπάνω από μισό δευτερόλεπτο επιπλέον χρόνο, προκειμένου να αντιδράσουν έγκαιρα στον αναπάντεχο και ξαφνικό κίνδυνο στο δρόμο, συγκρίνοντάς τους με όσους οδηγούσαν χωρίς το κινητό τηλέφωνο. Αυτός ο επιπλέον χρόνος, κάτω του δευτερολέπτου, πρακτικά σημαίνει επιπλέον 14 μέτρα από αυτά που χρειάζεται ένας προσεκτικός οδηγός, για να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητό του. Η ακινητοποίηση αυτή αφορά ταχύτητα των 110 χιλιομέτρων ανά ώρα. Φανταστείτε το τι μπορεί να σημαίνει αυτό στην καθημερινή κίνηση της πόλης με τους πολλούς ξαφνικούς κινδύνους πεζών, δίτροχων κ.λ.π.

Οι χρήστες κινητών τηλεφώνων αντιμετώπισαν κατά την έρευνα πολύ περισσότερες δυσκολίες προκειμένου να διατηρήσουν μια σταθερή ταχύτητα στο δρόμο, να κρατούν σωστές αποστάσεις ασφαλείας και να κινούνται πάντα στη λωρίδα που είχαν επιλέξει.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ενός εξελιγμένου προσομοιωτή οδήγησης, επιβεβαιώνοντας αυτό που όλοι μεταξύ μας παραδεχόμαστε. Ότι δηλαδή η χρήση του κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης είναι πολύ επικίνδυνη. Τόσο μάλιστα, που τις περισσότερες φορές είναι πιο επικίνδυνη από τη χρήση αλκοόλ.

πηγή
 

sophia

Member
Feb 6, 2011
172
0
0
53
ΑΘΗΝΑ
:)πράγματι πολύ πολύ χρήσιμα όλα τα άρθρα που δημοσίευσες greendim... ok234
bravissimo!
 

grg019

Hero Member
May 17, 2010
2,955
0
0
41
Veria
μπραβο και απο εμενα greendim πολυ καλη δουλεια κ οι πληροφοριες σου χρησιμες
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
  ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΑΞΙΔΙ
Ο κύριος έλεγχος του αυτοκινήτου στο προγραμματισμένο service του. Ωστόσο, πριν από κάθε μεγάλο ταξίδι, απαραίτητο είναι να κάνετε και ένα μικρό έλεγχο στο πρατήριο βενζίνης. Εκεί, με τη βοήθεια του υπαλλήλου, θα χρειαστεί να σιγουρευτείτε:
Για την καλή κατάσταση των ελαστικών και για τον αέρα τους.
Για την επαρκή ποσότητα λαδιού και νερού στο ψυγείο.
Για την καλή κατάσταση της ρεζέρβας.
Για την καθαριότητα των τζαμιών.

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Οι απόψεις για το αν είναι καλύτερα να ταξιδεύετε μέρα ή νύχτα διίστανται. Κάθε ώρα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της. Μία από τις πιο κατάλληλες ώρες για να ξεκινήσετε ένα ταξίδι θεωρείται νωρίς το πρωί, αμέσως μετά το ξημέρωμα. Ο ήλιος ακόμα δεν έχει ανέβει ψηλά και δεν κάνει ζέστη, τα μάτια σας κουράζονται λιγότερο στο φώς της ημέρας και οι αισθήσεις σας είναι πιο οξυμένες. Από την άλλη πλευρά, κακή ώρα για να ξεκινήσετε το ταξίδι σας είναι το σούρουπο, καθώς τότε η ορατότητά σας είναι περιορισμένη.

ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
Πλεονεκτήματα:
1. Καλή ορατότητα
2. Συχνές στάσεις
3. Οι συνεπιβάτες απολαμβάνουν τη διαδρομή
4. Δεν νυστάζετε.
Μειονεκτήματα:
1. Εντονότερη ζέστη
2. Πιθανή κίνηση.

ΤΑΞΙΔΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ
Πλεονεκτήματα:
1. Δροσιά
2. Λιγότερη κίνηση στο δρόμο
3. Τα παιδιά κοιμούνται.
Μειονεκτήματα:
1. Το σκοτάδι κουράζει τα μάτια
2. Νυστάζετε ευκολότερα
3. Δεν μπορείτε να κάνετε συχνές στάσεις στους επαρχιακούς ερημικούς δρόμους
4. Απαιτεί μεγαλύτερη εγρήγορση.
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
Χρήσιμες πληροφορίες για τον Οδηγό

Όταν οδηγείτε θέλετε το αυτοκίνητό σας να ανταποκρίνεται σωστά, κάνοντας τη διαδρομή σας πιο ασφαλή και απολαυστική. Όμως και εσείς πρέπει να είστε σε εγρήγορση! Διατηρώντας τη φυσική ισορροπία των σωματικών σας υγρών κατά τη διάρκεια της οδήγησης θα νιώσετε τη διαφορά στον τρόπο που αισθάνεστε, σκέφτεστε και αντιδράτε.

Στην πραγματικότητα, πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι όταν είμαστε αφυδατωμένοι, μειώνεται σημαντικά η ικανότητα της βραχυπρόθεσμης μνήμης και τα επίπεδα συγκέντρωσης. Το σημαντικότερο όμως, είναι πως τη στιγμή που νιώθουμε δίψα, ήδη ο οργανισμός μας έχει αφυδατωθεί.

Κατά τη διάρκεια της οδήγησης είναι εύκολο να ξεχάσετε να πιείτε αρκετά υγρά, ειδικά όταν κάνετε μεγάλες διαδρομές. Έρευνες επιβεβαιώνουν πως οι περισσότεροι από εμάς καταναλώνουμε λιγότερο από τη μισή συνιστώμενη ποσότητα υγρών ημερησίως.

Η διατήρηση ενός καλού επιπέδου υγρών στον οργανισμό βοηθάει στην ικανότητα συγκέντρωσης. Παράλληλα συνεισφέρει στην αποφυγή πονοκεφάλων και σωματικής κόπωσης.

Χρήσιμες συμβουλές για να μείνετε σε εγρήγορση όταν οδηγείτε

Συνήθεια: Κάντε συνήθεια τη συχνή κατανάλωση υγρών ακόμα και όταν δεν νιώθετε δίψα.
Πιείτε το πρωί: Το σώμα μας κατά τη διάρκεια του ύπνου αφυδατώνεται, γι’ αυτό είναι  σημαντικό μόλις ξυπνάτε να καταναλώνετε ικανοποιητική ποσότητα νερού.
Επιλέξτε ροφήματα και αναψυκτικά που σας αρέσουν: Καταναλώνουμε 45% με 50% περισσότερα υγρά όταν πίνουμε αναψυκτικά ή ροφήματα με γεύση, παρά όταν πίνουμε σκέτο νερό.
Πίνετε λίγο και συχνά: Να πίνετε υγρά συχνά και σε μικρές ποσότητες κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Πιείτε πριν διψάσετε: Το αίσθημα της δίψας είναι το σήμα που εκπέμπει ο οργανισμός μας
όταν έχει ήδη αφυδατωθεί.
Παρατηρείτε τον εαυτό σας: Η αφυδάτωση συχνά παρουσιάζει συμπτώματα όπως στεγνά χείλη και στόμα, κοκκινίλες στο δέρμα, κόπωση,  νευρικότητα, πονοκέφαλο, σκουρόχρωμα ούρα.
Να είστε προετοιμασμένοι: Να έχετε πάντα στο αυτοκίνητο νερό ή αναψυκτικά.
Προσέξτε τη θερμοκρασία: Εάν κάνει ζέστη όταν οδηγείτε, τότε θα χρειαστεί να πιείτε περισσότερα υγρά από ότι συνήθως.
Όταν οδηγείτε, προτεραιότητα έχει η ασφάλεια: Δεν ξεχνάμε πως ο ασφαλέστερος τρόπος να πιούμε ένα ρόφημα, νερό ή ένα αναψυκτικό είναι όταν έχουμε σταθμεύσει το όχημά μας.

«Διψάτε» για περισσότερα;
Απολαύστε μερικά χρήσιμα στοιχεία

• Το νερό αποτελεί το 60% του σώματός μας και το 85% του εγκεφαλικού μας ιστού.
• Το νερό συνεισφέρει στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματός μας και στην μεταφορά οξυγόνου στα κύτταρα μας, ενώ παράλληλα ενυδατώνει το δέρμα μας, αποβάλει τις τοξίνες από τον οργανισμό μας και προφυλάσσει τις αρθρώσεις μας.
• Η συνιστώμενη ημερήσια κατανάλωση υγρών είναι 2,5 λίτρα για τον ενήλικα άνδρα και 2 λίτρα για τη γυναίκα. Όταν είστε έγκυος, κάνετε γυμναστική ή έχει ζέστη, θα πρέπει να πίνετε ακόμα περισσότερο, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να χάνετε 2,5 - 3 λίτρα νερό.
• Ακόμα και μια μικρή μείωση στα επίπεδα ενυδάτωσης μπορεί να προκαλέσει κόπωση, πονοκέφαλο, σωματική ατονία ή ακόμα να εμποδίσει την πνευματική διαύγεια.

Κάντε το τεστ ισορροπίας νερού στον οργανισμό σας

Δοκιμάστε έναν εύκολο τρόπο για να γνωρίζετε κάθε στιγμή πόσο ενυδατωμένος είναι ο οργανισμός σας. Τσιμπήστε για λίγο την πίσω πλευρά του χεριού σας και στη συνέχεια αφήστε το. Αν το δέρμα σας αργεί να επανέλθει, υπάρχει η πιθανότητα να είστε αφυδατωμένοι.

πηγή  www.coralenergy.gr
 

GReenDim

Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
   
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖOYME ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΑΦΑΝΗΣ ΗΡΩΕΣ" ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΠΑΡΑΙΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΠΙΕΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ,ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΠΑΦΗ ΤΡΟΧΟΥ-ΔΡΟΜΟΥ. ΑΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ,ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?? ΚΑΘΕ ΣΤΡΙΨΙΜΟ Η ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΗΓΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΙΡΑΙΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ.

   
ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ

1.ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΣΤΡΙΒΟΥΜΕ
2.ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
3.ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ
4.ΑΥΞΗΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
5.ΣΥΧΝΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ABS
6.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΑΜΗΛΩΝΕΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΑΡΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ
7.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ "ΔΙΩΧΝΕΙ" ΕΥΚΟΛΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ
8.ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΟΜΟΙΟ ΤΡΟΠΟ
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread