Konstantinos.p
Member
- Oct 19, 2021
- 275
- 98
- 28
- Μοντέλο
- MK8
Καλημέρα, για τις αναπλάσεις έχεις απόλυτο δίκιο (δεν το αναφέραμε γιατί είναι αυτονόητο) όπως και για το ξεμπούκωμα. Το δικό μου κάνει χιλιόμετρα μόνο εθνική οδό με ταχύτητες >110 και σπάνια στη πόλη.Χτύπησε και το δικό μου Fiestάκι η επιδημία του θερμοστάτη. Ήμουν λίγο υποψιασμένος διαβάζοντας εδώ μέσα και την Τετάρτη το βράδυ κατεβαίνοντας την Αλεξάνδρας παρατήρησα εν στάση το δείκτη θερμοκρασίας να πέφτει με το μοτέρ στο ρελαντί. Την επόμενη είχα κλεισμένο σέρβις, το ανέφερα σε αυτόν που παρέλαβε το αμάξι και άλλαξαν το σετ εξαρτημάτων (θερμοστάτη, αισθητήρα κλπ), που αναφέρθηκε πιο πάνω επί τόπου, μέσα στην εγγύηση εννοείται. Τώρα όλα καλά, και η βελτιωμένη ποιότητα λειτουργίας του μοτέρ δείχνει ότι μάλλον υπήρχε κάποιους μήνες το πρόβλημα, αλλά έπρεπε να πιάσει λίγο κρύο για να βγει έντονα στην επιφάνεια. Για λάδια στο κάρτερ κλπ δεν ξέρω παιδιά. Πάντα αφήνω το αμάξι να ολοκληρώσει την αναγέννηση, στην παραμικρή ευκαιρία το πλακώνω λιγάκι να ξεμπουκώνει και αλλάζω λάδια κάθε 7 με 8 χιλιάδες km.
Τα euro 6.2 έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα λόγο ρύπων.
Τα euro 6 έχουν πιο ελέυθερο dpf και 2 αισθητήρες διαφορικής πίεσης, έναν πρίν το dpf και ένα μετά σε αντίθεση με τα euro 6.2 που έχουν έναν πριν το dpf.
Τα euro 6.2 έχουν και άλλο πετάλ γκαζιού πιο σκληρό σε αίσθηση και διαφορετική χαρτογράφηση εγκεφάλου κινητήρα.
Τα mk8 1.5 tdci 120ps κατασκευής 9/9/2019 και μετά πέρνουν 6.2 λίτρα λάδι με φ.λαδιού και όχι 3.85 για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής.
Τα euro 6.2 έχουν πιο ομαλή καμπύλη ροπής και δεν κρεμάνε ψηλά.
Το δικό σου αν δεν κάνω λάθος φοράει πρόγραμμα rica και όπως και άλλα 120άρια με remap π.χ sp tunes, microchips έχουν άλλο πυρόμετρο που πιθανόν ευνοεί τις αναπλάσεις.
Το δικό σου είναι 3door κόκκινο με χρυσές ζάντες ats streetrallye;
Last edited: