Θάνο εγώ βάζω ακριβώς όσο λέει στη κωλόνα της πόρτας του οδηγού και έείναι ιδανικό! Οτι άλλες πιέσεις εχω δοκιμάσει τη μια χτυπάει στις λακούβες, την άλλη βαρύ τιμόνι, ενω με τις πιέσεις της Ford είναι ο ιδανικός συνδιασμός!
ρε παιδια κατι που προσεξα στο δικο μου αυτοκινητο. το ταμπελακι στην κολώνα που γραφει τις πιεσεις αναφρει πιεση μονο για 17αρες ζαντες και για καμια άλλη. για ποιο λογο το εχουν ετσι?συμβαινει το ιδιο και στα υπολοιπα μοντελα?
Και σε μένα για 17αρες έχει, αλλά εγώ έχω έτσι και αλλιώς 17αρες ζάντες. Οπότε ας μας πει κάποιος που έχει τις κλασσικές 15αρες τι γράφει το ταμπελάκι του.
Μου φαίνεται πολύ δύσκολο 32 σε όλες. Συνήθως είναι 32-33 μπροστά και 29-30 πίσω και εγώ τόσο θα έβαζα. Στο προηγόυμενο μοντέλο, αν και το ταμπελάκι έλεγε 26!!! πίσω, αυτό ήταν αρκετά λίγο ώστε τα ελαστικά να φθείρονται εύκολα.
Με μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα στο διαδίκτυο, βλέπω 30-26 αλλά θα το ψάξω κι άλλο.
Ρε παιδιά θέλω να τσεκαρω την πίεση στα λάστιχα αλλά μου φαίνεται λίγο περίεργο αυτό που λέει. Δηλαδή 36 μπροστά και 26 πίσω.
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος ?
Γιατί σου φαίνεται περίεργο, μπροστόβαρο όχημα με μόνο οδηγό ή συνοδηγό, προφανώς πίσω θα είναι πολύ ελαφρύ, εξ'ου και το 26αρι. Όταν το φορτώσεις και πίσω, τότε το πας 38, μια χαρά είναι.
Οι πιέσεις για πάνω από 160km/h πότε πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν; Άμα πάω ταξίδι και πηγαίνω 170πχ για κανα δεκάλεπτο θα πρέπει να έχω τις κάτω πιέσεις;