- Nov 8, 2017
- 65
- 5
- 8
- 35
- Μοντέλο
- MK7
- LOCATION
- Athens
-
- Thread starter
- #1
Φίλτατοι συμφορουμίτες, έχω το Fiesta 1.6 Sport (με 17ρες μαμά ζάντες) και θα ήθελα τα φώτα σας πότε ξέρουμε ότι θέλει αλλαγή αμορτισέρ ή/και ελατηρίων.
Σε μένα π.χ. μετά από στούκα με πεζοδόμιο ο μηχανικός μου πε οτι έχει πάρει απειροελάχιστα το αμορτισέρ και οτι μου το φερε λίγο στα ίσα του. Από τη στιγμή που παρέλαβα το αμάξι (με καινούρια Pirelli PZero 205/40/17) νιώθω ασαφές το τιμόνι και δεν επιστρέφει από μόνο του...όταν π.χ στρίβω σε 90 μοιρών στροφή και πατάω γκάζι. Θέλω αλλαγή;
Υπόψιν έχω πάρει και τα χαρτιά της ευθυγράμμισης και όλα (camber, caster, toe κτλ) είναι εντός εργοστασιακών προδιαγραφών. Διάβασα στην ενότητα αναρτήσεων κάποιο παλικάρι έλεγε ότι με παραπάνω κάμπερ γίνεται αυτό που περιγράφω παραπάνω...εμένα όμως το χαρτί λέει 1 μοίρα...
Σε μένα π.χ. μετά από στούκα με πεζοδόμιο ο μηχανικός μου πε οτι έχει πάρει απειροελάχιστα το αμορτισέρ και οτι μου το φερε λίγο στα ίσα του. Από τη στιγμή που παρέλαβα το αμάξι (με καινούρια Pirelli PZero 205/40/17) νιώθω ασαφές το τιμόνι και δεν επιστρέφει από μόνο του...όταν π.χ στρίβω σε 90 μοιρών στροφή και πατάω γκάζι. Θέλω αλλαγή;
Υπόψιν έχω πάρει και τα χαρτιά της ευθυγράμμισης και όλα (camber, caster, toe κτλ) είναι εντός εργοστασιακών προδιαγραφών. Διάβασα στην ενότητα αναρτήσεων κάποιο παλικάρι έλεγε ότι με παραπάνω κάμπερ γίνεται αυτό που περιγράφω παραπάνω...εμένα όμως το χαρτί λέει 1 μοίρα...