pivoter said:
Μην ξεχνας οτι στην συγχρονη εποχη ενα γρηγορο αμαξι οφειλει να εισαι και ασφαλες. Η ναυαρχιδα των supermini της ford δεν μπορουσε να αποτελεσει εξαιρεση.
Ετσι και υπαρχει ο περιοριστης ροπης για τον αμαθο οδηγο που θα σανιδωσει 1η και 2α.
Προφανως υποθετω φιλε μου οτι δεν εχεις οδηγησει ST.
Επισης δεν εχει 20 κιλα εχει 18.9 (ειναι τεραστια διαφορα στα κιλα του).
Ακόμα χειρότερα που χει 18.9. Δεν δικαιολογείται περιοριστής, για την δύναμη του. Για μένα είναι λάθος. Οι περισσότερες κλειστές στροφές είναι 2ρες... Θα μπορούσανε να βάλουνε ένα διακριτικό ESP και να ήτανε όλα καλα...
Είδες τι έχουνε κάνει στο φοκους RS? άλλες μλκιες απο κει..
έχει πολλές λάθος επιλογες η ford europe.
1.Αργησε πολύ να βγάλει τούρμπο κινητήρες
2.Αντι να βάλει στο φοκους ST και RS έναν πολύ καλό υπερτροφοδοτούμενο 2.0 duratec (Mazda MZR) που φοράει το fiesta ST, έβαλε την μπακατέλα 2.5 απο την βολβο, ο οποίος ατμοσφαιρικά δεν βγαζει 170 άλογα απο 2500 κυβικά, λιώνει πιστόνια για πλάκα και είναι και θεόβαρος.
3. έχει γεμίσει παντού ηλίθια συστήματα. Πχ ο περιοριστής που λέγαμε, ή ο περιοριστής τελικής που χει το δικό μου.. Λές και μαμα θα πήγαινε πολλές στροφές παραπάνω απο τις 6000 που έχει κόφτη η 5η