ανάβει το check στο ταμπλό το κινητήρας δουλεύει στο 30% για να μην δημιουργηθεί περισσότερη ζυμιά και οσο και να πατάς το γκάζι δεν πάει πουθενά. αν σβήσεις και ξαναβάλεις μπροστά δουλεύει κανονικά αλλα μετά απο λίγο θα σου το ξανακάνει.το έχω ζήσει 2 φορές. 1 με άφησε στην εθνική και 1 στην πόλη.turbomaniac said:δεν έχω αλλάξει ποτέ...
Ποιά ήτανε τα συμπτώματα της χαλασμένης?
panxris said:Δεν εχω αλλαξει ποτε και την καθαρισα με σπρει καρμπυρατερ (επανω στο αμαξι) με ψεκασμο και καποιον στο πενταλ να γκαζωνει στα 96.000χμ.Ουδεποτε αντιμετωπισα θεμα σχετικο βεβαια
κι εγω ετσι το σκεφτηκα οτι κανει πιο ολοκληρωμενο καθαρισμο και εισαγωγης και βαλβιδων-σε συνδιασμο με τεμπελια να πειραματιστω και να παθω καμμια καζουρα να μη μπορω να τη βαλω η να χαλασω καμμια βιδα η φλαντζα που χω ακουσει απο αλλους που επιχειρησανturbomaniac said:ναι καλα εκανες... Το σπρευ καθαρίζει ωραία και τις βαλβιδες και τον θαλαμο κάυσης απο τα υπολειματα. Σε συνδυασμό με καλη κατοστάρα όλο το μοτερ διατηρείται πολύ καθαρο...
panxris said:κι εγω ετσι το σκεφτηκα οτι κανει πιο ολοκληρωμενο καθαρισμο και εισαγωγης και βαλβιδων-σε συνδιασμο με τεμπελια να πειραματιστω και να παθω καμμια καζουρα να μη μπορω να τη βαλω η να χαλασω καμμια βιδα η φλαντζα που χω ακουσει απο αλλους που επιχειρησαν
dj-sofos said:μια φορα κανοντας τρελες μου κολλησε το γκαζι για 2-3 δευτερολεπτα.... και σε αυτο η πεταλουδα ευθινεται?
+1 Η συτνήρηση είναι το παν παιδία...southern said:καθε 15χιλ με 20 καλο ειναι να καθαριζουμε πεταλουδα...θα μας γλυτωσει απο λαμπακια,αρυθμιες,σβησιματα κτλ....