vas-ath said:Αύριο θα το βάλω.Οι μετατροπές για να ταιριάξει είναι εύκολες,δεν νομίζω να έχω πρόβλημα.Τώρα για την θερμομόνωση ίσως χρησιμοποιήσω ένα κομμάτι πυράντοχης κουβέρτας για να το καλύψω.
Το ερώτημα είναι αν είναι απόλυτα σωστό να τυλιχτεί εξ'ολοκλήρου ο χταποδοκαταλύτης με οποιοδήποτε θερμομονωτικό υλικό(έτσι δεν θα αποβάλλει μέρος της θερμοκρασίας) ή αν πρέπει να την καλύψω απλά ώστε να μην μεταφέρεται θερμότητα στο μηχανοστάσιο(όπως η εργοστασιακή λογική)
Ναι στις χαμηλες στροφές,με 1η και 2α έχω την εντύπωση οτι πριν γέμιζε λίγο καλύτερα.Τα 100 νομίζω τα πιάνει λίγο πιο αργά.StuparArt said:Τη εννοείς ότι μειώθηκε η επιτάχυνση?? Εννοείς στα χαμηλά μέσα στη πόλη, ας πούμε?
Μάλλον αυτό γινεται..StuparArt said:Εννοώ ότι είναι λίγο πιο αδύναμο, δεν έχει εκρηκτικότητα και απόκριση στο γκάζι όπως με το εργοστασιακό χταπόδι στις χαμηλές σαλ.
Να φανταστείς οτι έχει μια μικρή τρυπίτσα το σπιραλ της εξάτμισης και άνοιξε άλλη μια στο καζανάκι μικρή.Είναι και 11ετων λογικές οι φθορές πλέον.scorpion said:Για μένα άλλαξε και την σωλήνα με ένα νούμερο μεγαλύτερο και κράτα το μαμά τελευταίο καζανάκι.Θα είναι πιο καλό από τώρα
vas-ath said:Ναι στις χαμηλες στροφές,με 1η και 2α έχω την εντύπωση οτι πριν γέμιζε λίγο καλύτερα.Τα 100 νομίζω τα πιάνει λίγο πιο αργά.
vas-ath said:1 ώρα δοκιμές το έκανα.Τελικά πάει καλύτερα το αμάξι,το λέω με σιγουριά πλέον και στα χαμηλά και στα ψηλά.Έχει βελτιωθεί με τον χταποδοκαταλύτη.Σίγουρη και εύκολη μετατροπή.
billz said:Απορια φιλου που εχει φιεστα 1.4 αλλα δεν εχιε προσβαση στο φορουμ.Αλλαξε χταποδι εβαλε απο φοκους καταλυτη εναν 100 μεταχειρα της κακιας ωρας και τελικο ελευθερο...ως γνωστον εχει αναμενο τσεκ για καταλυτη η λαμδα..συμφωνα με τα λεγομενα του ενω χαμηλα αρπαζει οταν φτανει μεσαιες στροφες του φαινεται οτι το αμαξι κοβει αντι να πηγενει καλητερα.φταιει που δεν εχει ΅κλεφτη¨ στον λαμδα και εχει το προβλημα?