Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Να τη η απάντηση,την έχουμε!Θα το αφήσω έτσι,πιο γρήγορα θα έχει διαλυθεί η φιεστάρα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vas-ath said:
Αύριο θα το βάλω.Οι μετατροπές για να ταιριάξει είναι εύκολες,δεν νομίζω να έχω πρόβλημα.Τώρα για την θερμομόνωση ίσως χρησιμοποιήσω ένα κομμάτι πυράντοχης κουβέρτας για να το καλύψω.
Το ερώτημα είναι αν είναι απόλυτα σωστό να τυλιχτεί εξ'ολοκλήρου ο χταποδοκαταλύτης με οποιοδήποτε θερμομονωτικό υλικό(έτσι δεν θα αποβάλλει μέρος της θερμοκρασίας) ή αν πρέπει να την καλύψω απλά ώστε να μην μεταφέρεται θερμότητα στο μηχανοστάσιο(όπως η εργοστασιακή λογική)

δεν χρειαζεται να βαλεις τιποτα. Οι εργοστασιακες μονωσεις ειναι οκ.
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Μπήκε πολύ εύκολα η πολλαπλή.Μετά από αρκετά χλμ που έκανα σχεδον 2000χλμ μπορώ να πώ με σιγουριά οτι βελτιώθηκε η απόδοση σε υψηλες στροφες και ταχύτητες.Καλή βελτίωση,αισθητή απο τις 3.500σαλ σε ρεπριζ, το αυτοκίνητο γεμίζει αισθητά γρηγορότερα,σίγουρα μειώθηκε η κατανάλωση και μάλλον και η επιτάχυνση του αυτοκινήτου.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Τη εννοείς ότι μειώθηκε η επιτάχυνση?? Εννοείς στα χαμηλά μέσα στη πόλη, ας πούμε?
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
StuparArt said:
Τη εννοείς ότι μειώθηκε η επιτάχυνση?? Εννοείς στα χαμηλά μέσα στη πόλη, ας πούμε?
Ναι στις χαμηλες στροφές,με 1η και 2α έχω την εντύπωση οτι πριν γέμιζε λίγο καλύτερα.Τα 100 νομίζω τα πιάνει λίγο πιο αργά.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το να είναι λίγο πιο “κούφιο” στα χαμηλά άντε το πολύ μέχρι τις 2500σαλ( εξαρτάτε και από την υπόλοιπη εξάτμιση) είναι κάπως φυσιολογικό αλλά το να έχασε στο 0-100 πχ από τη στιγμή που νιώθεις ότι πάει γενικά καλύτερα και ιδικά στις υψηλές σαλ είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο.

Την υπόλοιπη εξάτμιση την έχεις αλλάξει η άλλαξε μόνο το χταπόδι?
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Μόνο το χταπόδι άλλαξα.Τι εννοείς λίγο πιο κούφιο;Μπορεί να είναι και η ιδέα μου οτι έχασε σε επιτάχυνση όπως είπα στη αρχή (έχω την εντύπωση).Σε ρεπρίζ αισθητή διαφορά.Με γεμάτη 4η στο κοντερ είχα 180χλμ.Αυτό πριν δεν γινότανε ούτε με 10 ούρια μποφορ συν οτι γέμισε γρηγορότερα.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Εννοώ ότι είναι λίγο πιο αδύναμο, δεν έχει εκρηκτικότητα και απόκριση στο γκάζι όπως με το εργοστασιακό χταπόδι στις χαμηλές σαλ.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Για μένα άλλαξε και την σωλήνα με ένα νούμερο μεγαλύτερο και κράτα το μαμά τελευταίο καζανάκι.Θα είναι πιο καλό από τώρα
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
StuparArt said:
Εννοώ ότι είναι λίγο πιο αδύναμο, δεν έχει εκρηκτικότητα και απόκριση στο γκάζι όπως με το εργοστασιακό χταπόδι στις χαμηλές σαλ.
Μάλλον αυτό γινεται..


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1398284525[/time]
scorpion said:
Για μένα άλλαξε και την σωλήνα με ένα νούμερο μεγαλύτερο και κράτα το μαμά τελευταίο καζανάκι.Θα είναι πιο καλό από τώρα
Να φανταστείς οτι έχει μια μικρή τρυπίτσα το σπιραλ της εξάτμισης και άνοιξε άλλη μια στο καζανάκι μικρή.Είναι και 11ετων λογικές οι φθορές πλέον.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
vas-ath said:
Ναι στις χαμηλες στροφές,με 1η και 2α έχω την εντύπωση οτι πριν γέμιζε λίγο καλύτερα.Τα 100 νομίζω τα πιάνει λίγο πιο αργά.

δεν μπορεις να κανεις μελλοντικες κινησεις με το "νομίζω"...

εχουμε πει πολλες φορες οτι ειναι καλο να δοκιμαζουμε το αυτοκινητο μας (δεν ειναι δυσκολο, δυο τρια 80-110 με τριτη πριν και μετα την βελτίωση και σε ίδιες συνθήκες),

πιστευω οτι ειναι ιδεα σου για την χειροτερη επιταχυνση, αλλα τωρα πια δεν μπορεις να το πιστοποιησεις...
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
1 ώρα δοκιμές το έκανα.Τελικά πάει καλύτερα το αμάξι,το λέω με σιγουριά πλέον και στα χαμηλά και στα ψηλά.Έχει βελτιωθεί με τον χταποδοκαταλύτη.Σίγουρη και εύκολη μετατροπή.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
vas-ath said:
1 ώρα δοκιμές το έκανα.Τελικά πάει καλύτερα το αμάξι,το λέω με σιγουριά πλέον και στα χαμηλά και στα ψηλά.Έχει βελτιωθεί με τον χταποδοκαταλύτη.Σίγουρη και εύκολη μετατροπή.

μπράβο, ψήσου τώρα και για μια δυναμομέτρηση
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Αν για δυναμομέτρηση ισχύουν τα κόστη που διαβάζω σε παλαιότερα μηνύματα δε το συζητώ καθόλου Πάνο!
Να του βάλω καλύτερα αναρτήσεις που θα βελτιωθεί σίγουρα!
Eνα φίλτρο pippercros ή ενα k&n με το φιλτροκούτι και βλέπουμε μετά αν θα το συνεχίσω...
http://www.ebay.co.uk/itm/Pipercross-Air-Filter-Element-PP1487-Performance-Replacement-Panel-Air-Filter-/400446571933?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AFiesta&hash=item5d3c79c59d
Αν και ψήνομαι να το δυναμομετρήσω,την έχω την περιέργεια
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Απορια φιλου που εχει φιεστα 1.4 αλλα δεν εχιε προσβαση στο φορουμ.Αλλαξε χταποδι εβαλε απο φοκους καταλυτη εναν 100 μεταχειρα της κακιας ωρας και τελικο ελευθερο...ως γνωστον εχει αναμενο τσεκ για καταλυτη η λαμδα..συμφωνα με τα λεγομενα του ενω χαμηλα αρπαζει οταν φτανει μεσαιες στροφες του φαινεται οτι το αμαξι κοβει αντι να πηγενει καλητερα.φταιει που δεν εχει ΅κλεφτη¨ στον λαμδα και εχει το προβλημα?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
billz said:
Απορια φιλου που εχει φιεστα 1.4 αλλα δεν εχιε προσβαση στο φορουμ.Αλλαξε χταποδι εβαλε απο φοκους καταλυτη εναν 100 μεταχειρα της κακιας ωρας και τελικο ελευθερο...ως γνωστον εχει αναμενο τσεκ για καταλυτη η λαμδα..συμφωνα με τα λεγομενα του ενω χαμηλα αρπαζει οταν φτανει μεσαιες στροφες του φαινεται οτι το αμαξι κοβει αντι να πηγενει καλητερα.φταιει που δεν εχει ΅κλεφτη¨ στον λαμδα και εχει το προβλημα?

οχι.

μπορει να ναι βουλωμενος ο καταλυτης.
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Τελικα εβαλε κλεφτη με καταλυτακι πανω κοστος 40 ευρο....μου ειπε οτι βελτιωθηκε πολυ...τωρα θα διξει και το στρωσημο!
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
UPDATE:  Αφορά όσους έβαλαν αυτό το χταπόδι. απο ότι θυμάμαι ένα mk7 και ένα mk6 καλό θα ήταν να το διαβάσουν..
$(KGrHqJ,!ogFC9-YtQUFBRsdMNpD,Q~~60_12.JPG


Η φλάντζα αυτή που δίνεται με το κιτ είναι πολύ παχιά ώστε να σφιχτεί σταδιακά πολλές φορές κάνοντας κάποια χιλιόμετρα να στεγανοποιεί καλύτερα και να πάρει τα κενά. Αυτό έπρεπε να τηρηθεί ευλαβικά, αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να λασκάρουν τα μπουλόνια και να κάνει διαρροή σε δύο εξαγωγές όπως στην περίπτωσή μου που βλέπουμε στις δύο φώτο. Έτσι λοιπόν επειδή δεν είναι εύκολο να το καταλάβεις αλλάχτηκε με μια φλάντζα του εμπορίου μεταλλική αλλά που να σφίχνει μία και έξω και η διαφορά στο δρόμο απο μια φλάντζα ήταν πολύ μεγάλη και έχει να κάνει με τη σωστή ροή καυσαερίων.

vyac0h.jpg


1zlvpjr.jpg


Φλάντζα βάλαμε τώρα της FAi  <a href="http://www.micksgarage.com/proddetails.aspx?pid=1384161">α υ τ ή</a> νομίζω στα 12€. Κοιτάξτε το...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread